|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. ADMINISTRACYJNO – PRAWNYCH
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
|
WYMAGANE DOKUMENTY
|
- obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
- nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
- wykształcenie: wyższe
(mgr na kierunku – prawo lub prawo administracyjne)
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
- doświadczenie zawodowe – 1 rok
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c), kserokopia zaświadczenia o odbyciu stażu/ wolontariatu, kserokopia umowy zlecenia/ o dzieło – w zakresie prac biurowych
|
- WYMAGANIA DODATKOWE
WYMAGANIA DODATKOWE
|
WYMAGANE DOKUMENTY ALBO ZAPISY W LIŚCIE MOTYWACYJNYM LUB W CV POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WYMAGAŃ
|
- bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionych obowiązków, tj:
- kodeks postępowania administracyjnego,
- kodeks cywilny,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- statut Miasta Opola,
- instrukcja kancelaryjna dla organów gmin
i związków międzygminnych,
- znajomość Regulaminu organizacyjnego UM
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pracy w środowisku WINDOWS z typowymi aplikacjami
biurowymi tj.: Word, Excel, Outlook, itp.,
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
- umiejętność:
- pracy w zespole,
- samodzielnego rozwiązywania problemów,
- formułowania wniosków oraz pism,
- obsługi urządzeń biurowych (m.in. urządzeń wielofunkcyjnych
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
- odporność na stres, zdolność koncentracji, uprzejmość i wysoka kultura osobista,
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
- dokładność, cierpliwość, dyspozycyjność, inicjatywa, obowiązkowość, stanowczość, sumienność, zaangażowanie,
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
- samodzielność w wykonywaniu zadań, determinacja w dążeniu
do postawionego sobie celu.
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw spadkowych, które Gmina Opole nabyła w trybie ustawowym – zgodnie z procedurą wewnętrzną.
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
- Terminowe i prawidłowe załatwianie spraw przypisanych Wydziałowi Administracyjno–Gospodarczemu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Opola.
- Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur o udzielenie zamówień publicznych
na dostawy towarów i usług o wartości poniżej 30.000,00 € netto.
- Przyjmowanie i opisywanie, wystawionych na Miasto Opole, faktur i rachunków
za dokonywane zakupy towarów i usług:
- wprowadzanie faktur i rachunków do systemu elektronicznego obiegu dokumentów SOD (Rejestr RKF),
- przesyłanie ich w elektronicznym obiegu dokumentów (SOD) do punktu odbioru faktur (POF),
- wprowadzanie faktur i rachunków do rejestru zakupów na platformie zakupowej.
- Przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej w związku
z zakresem wykonywanych czynności na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku
o dostępie do informacji publicznej.
- Weryfikacja i aktualizacja obowiązujących procedur, zarządzeń.
- Analiza obowiązujących przepisów prawa w kontekście zadań realizowanych przez Wydział Administracyjno – Gospodarczy.
- Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących obowiązujących przepisów prawa.
- Bieżąca współpraca w wydziałami Urzędu, miejskimi jednostkami organizacyjnymi
i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań Urzędu Miasta Opola.
- Prowadzenie z należytą starannością dokumentacji związanej z zakresem obowiązków,
jak również, w oparciu o rzeczowy wykaz akt, instrukcję kancelaryjną oraz w oparciu
o system elektronicznego obiegu dokumentów SOD.
- Przygotowanie do Archiwum Zakładowego dokumentacji związanej z zakresem obowiązków zgodnie z obowiązującą w Urzędzie Miasta procedurą.
- Pełnienie zastępstwa na stanowisku pracy wyznaczonym przez przełożonego.
- Samokształcenie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez branie udziału w różnego rodzaju szkoleniach, seminariach, konferencjach m.in. z zakresu, prawa administracyjnego, zamówień publicznych, itp.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
- Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek-Ratusz w pełnym wymiarze czasu pracy,
w godz. 7.30 – 15.30 od poniedziałku do środy, 7.30 – 17.00 czwartek, 7.30 – 14.00 piątek.
Praca siedząca z przewagą wysiłku umysłowego, z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu październiku 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,88 %
- Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej;
- życiorys (CV), uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą
o treści: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Prezydenta Miasta Opola,
w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424,
V poziom, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. administracyjno-prawnych,
w terminie do dnia 26 listopada 2018 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
*w przypadku osób niepełnosprawnych
Nazwa dokumentu: | Wydział Administracyjno-Gospodarczy | Skrócony opis: | stanowisko ds.administracyjno-prawnych | Osoba, która wytworzyła informację: | Małgorzata Tarkowska | Osoba, która odpowiada za treść: | Danuta Juszczak-Puppel | Osoba, która wprowadzała dane: | Małgorzata Tarkowska | Data wytworzenia informacji: | 2018-11-15 12:29:54 | Data udostępnienia informacji: | 2018-11-15 12:29:54 | Data ostatniej aktualizacji: | 2018-11-15 12:34:00 |
Wersja do wydruku...
|