-
-
-
- MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Inspektor Nadzoru w dziale eksploatacji dróg – 0,5 etatu
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
|
|
a) obywatelstwo polskie /kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *
|
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
|
d) nieposzlakowana opinia
|
|
e) wykształcenie : średnie techniczne lub wyższe techniczne
|
Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplom
|
f) staż pracy : minimum 6 lat pracy przy wykształceniu średnim, 4 lata pracy przy wykształceniu wyższym
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie : do kierowania , nadzorowania i kontrolowania technicznego budowy i robót w zakresie budowy dróg lub uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie
|
Kserokopia nadanych uprawnień budowlanych
|
h) znajomość obsługi komputera w tym Word Excel,Autocad
|
|
|
|
2.
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
b) znajomość ustaw : prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi
|
|
c) komunikatywność , dyspozycyjność,dobre umiejętności organizacyjne, wysoka kultura osobista
|
|
- Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Wykonywanie nadzoru nad eksploatacją dróg, w tym nad ich budową, modernizacją i remontem oraz prowadzanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych robót drogowych.
|
b) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami drogowymi, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi, projektami, decyzjami, zasadami wiedzy technicznej i umowami oraz nad terminowym i prawidłowym przebiegiem procesu inwestycyjnego w zakresie powierzonych zadań wraz z analizą dokumentacji i kontrolą w terenie prowadzonych robót.
|
c) Kontrola stanu technicznego dróg będących w zarządzie MZD.
|
d) Prowadzenie spraw dotyczących organizowania i kierowania interwencyjnymi robotami przy bieżącym utrzymaniu dróg.
|
e) Współpraca w przygotowywaniu materiałów do planów remontów a także planów mających na celu porządkowanie i rozwój sieci drogowej oraz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego.
|
f) Wnioskowanie koniecznych remontów, przebudów, opracowywanie wniosków do planów rocznych i wieloletnich zakresie powierzonych zadań.
|
g) Wnioskowanie ekspertyz i przeprowadzania badań z zakresu oceny stanu technicznego pasa drogowego i jego poszczególnych elementów.
|
h) Współpraca w opracowywaniu specyfikacji technicznych oraz warunków umownych celem udzielenia zamówień na realizację robót z zakresu bieżącego utrzymania, remontu i ochrony dróg oraz nadzór nad realizacją zawartych umów.
|
i) Prowadzenie korespondencji w przedmiocie powierzonych zadań.
|
j) Weryfikacja merytoryczna faktur dotyczących powierzonego zakresu czynności.
|
k) zlecanie opracowań projektowych
|
|
4. Warunki pracy na stanowisku :
Praca w budynku przy ul. Firmowa 1 , drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.
5.W miesiącu marcu 2018r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00% .
6.Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902) i podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w dziale
administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju 213 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko INSPEKTOR NADZORU w dziale eksploatacji dróg w terminie do dnia 09 maja 2018r (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu – Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu – z siedzibą w Opolu 45-595, ul. Firmowa 1. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Dyrektor MZD
Zbigniew Bahryj