logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 29 IM. ARMII KRAJOWEJ W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Główny księgowy

  1. Adres jednostki:

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 29 im. Armii Krajowej w Opolu

ul. Szarych Szeregów 1

45-284 Opole

Tel. 77 455-93-55

  1. Określenie stanowiska służbowego:

główny księgowy

  1. Wymiar etatu:

pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo

  1. Wymagania niezbędne 

 

Wymagania niezbędne

 

Wymagane dokumenty

a)obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) wykształcenie wyższe ekonomiczne – wymagany 3-  letni staż pracy w księgowości budżetowej

 

Kserokopia  dyplomu, kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

c) wykształcenie średnie ekonomiczne -               wymagany 6-letni staż pracy w księgowości budżetowej

Kserokopia świadectwa, kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

d) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne  przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

f) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

g) umiejętność prowadzenia obsługi komputera

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

h) znajomość gospodarki finansowej jednostki budżetowej

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

i) brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku urzędniczym

Oświadczenie

 

5.   Wymagania dodatkowe 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) biegła znajomość obsługi programów:  Vulcan Księgowość, Płatnik ZUS, Ksat

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

b)   umiejętność pracy w zespole i kompetencje interpersonalne

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

c)   znajomość przepisów wynikających z ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

d)   podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Pracy, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

e) znajomość rozliczeń finansowych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

f) wysokie zdolności analityczne, uczciwość, obowiązkowość, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i szybkie podejmowanie decyzji, odporność na stres, komunikatywność, wysoka kultura osobista

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

   
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. prowadzenie rachunkowości jednostki,
  2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  3. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  4. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  5. sporządzanie planów dochodów i wydatków budżetowych oraz działalności pozabudżetowej,
  6. sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości związanej z przydzielonym zakresem obowiązków,
  7. prowadzenie gospodarki finansowej i materiałowej jednostki,
  8. zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez jednostkę,
  9. nadzorowanie rozliczania płac i innych należności pracowniczych,
  10. znajomość przepisów ustawy o podatku VAT dla samorządowych jednostek budżetowych oraz rozliczanie.

 

  1. Warunki pracy na stanowisku:

 

  1. praca w biurze w siedzibie szkoły – ul. Szarych Szeregów 1, Opole, I piętro, brak windy,
  2. praca przy komputerze wymagająca dobrego wzroku,
  3. bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy.

 

  1. W miesiącu czerwcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób  niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,71 %.

 

 9. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV wraz z oświadczeniem wyrażającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz.U. z 2016 r. poz. 922),
  3. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
  6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  9. kserokopie świadectw pracy i ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).

 

10. Forma i termin składania ofert:

Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 29 w Opolu przy  ul. Szarych Szeregów 1 w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego oraz  dopiskiem „Nabór na stanowisko głównego księgowego” w terminie do dnia 14 sierpnia 2018 r. do godz. 15.00.  Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych w formie elektronicznej. Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do PSP nr 29 w Opolu.

Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 29 w Opolu, ul. Szarych Szeregów 1.

 

                Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 29

                im. Armii Krajowej w Opolu

                mgr Piotr Sokołowski

Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 29
Skrócony opis: Główny księgowy
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Sokołowski
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Rodzeń
Data wytworzenia informacji: 2018-07-26 11:39:09
Data udostępnienia informacji: 2018-07-26 11:39:09
Data ostatniej aktualizacji: 2018-07-26 11:51:07

Wersja do wydruku...

corner   corner