DYREKTOR PUBLICZNEGO LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO NR IX
W OPOLU
IM. GENERAŁA WŁADYSŁAWA ANDERSA
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze –stanowisko ds. płac i zasiłków
1. Adres Jednostki:
Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr IX
ul. Oleska 68
45-222 Opole
2. Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. płac i zasiłków
Wymiar etatu : pełny wymiar czasu pracy, tj. 40 godzin tygodniowo
3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- Obywatelstwo polskie.
- Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku tj. wykształcenie średnie lub wyższe.
- Staż pracy na podobnym stanowisku – 2 lata – wykształcenie średnie, 1 rok – wykształcenie wyższe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem :
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, płac i zasiłków, karty nauczyciela oraz Ustawy o systemie oświaty.
- Biegła obsługa komputera oraz znajomość Word, Excel, mile widziana znajomość programu Vulcan, Płatnik.
- Dobra organizacja pracy, systematyczność, staranność, rzetelność, samodzielność, zdolność analitycznego myślenia.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sporządzanie list płac na podstawie otrzymanych dokumentów.
- Sporządzanie list zasiłkowych na podstawie otrzymanych dokumentów.
- Sporządzanie list płac zasiłków chorobowych obciążających fundusz płac oraz prowadzenie odpowiedniej ewidencji.
- Kompletowanie dokumentacji stanowiącej podstawę naliczania świadczeń ZUS.
- Kompletowanie dokumentacji stanowiącej podstawę naliczania wynagrodzeń z funduszu płac.
- Bieżące prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników, uwidacznianie zmian dotyczących uposażenia.
- Prowadzenie kart podatkowych na poszczególnych pracowników.
- Prowadzenie kart zasiłkowych na obowiązujących drukach ZUS.
- Sporządzanie zbiorczych zestawień list płac.
- Sporządzanie informacji rocznych dla ZUS-u o zarobkach emerytów i rencistów.
- Prawidłowe i terminowe naliczanie składek ZUS oraz sporządzanie miesięcznych rozliczeń - deklaracji.
- Sporządzanie informacji rocznych dla ZUS-u o zarobkach emerytów i rencistów.
- Prawidłowe i terminowe potrącanie podatku dochodowego w oparciu o
obowiązujące przepisy.
- Sporządzanie deklaracji podatkowych miesięcznych do Urzędu Skarbowego PIT- 4.
- Sporządzanie informacji podatkowych dla poszczególnych pracowników i przesyłanie ich zainteresowanym oraz do Urzędu Skarbowego, PIT 11, PIT 40.
- Sporządzanie list wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
6. Warunki pracy na danym stanowisku :
- Miejsce pracy: Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr IX w Opolu – praca siedząca.
- Praca przy komputerze.
- Pokój administracji na I kondygnacji.
- Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego wymagającego dobrego wzroku.
7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W Publicznym Liceum Ogólnokształcące nr IX w Opolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu grudniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił 1,49.
8. Wymagane dokumenty :
Kandydat na wolne stanowisko urzędnicze obowiązany jest przedstawić :
- Życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV) odręcznie podpisany.
- List motywacyjny odręcznie podpisany.
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie.
- Kserokopia dowodu osobistego.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych.
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych.
- Oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne.
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku.
- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
- Dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych.
- Podpisana klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 2016 r. poz. 922).
9. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów :
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie szkoły lub przesłać pocztą na adres placówki: Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr IX ul. Oleska 68, 45-222 Opole, w zamkniętych i opisanych kopertach z imieniem i nazwiskiem kandydata, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem : „Nabór na stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. płac i zasiłków w Publicznym Liceum Ogólnokształcącym nr IX w Opolu”. Termin składania dokumentacji trwa od dnia ogłoszenia naboru do dnia 26.01.2018 r. w godz. 8.00 – 15.00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu. Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Oferty, które nie będą spełniały wymogów formalnych lub wpłyną po wyżej określonym terminie – nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej, www.bip.um.opole.pl http://ploIXopole.bip.gov.pl/, oraz na tablicy informacyjnej w Publicznym Liceum Ogólnokształcącym nr IX w Opolu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 77/4027780
Dokumenty kandydatów, którzy nie uzyskają akceptacji komisji będą przechowywane w dokumentacji Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr IX w Opolu przez okres 3 miesięcy od momentu upowszechnienia informacji o wynikach naboru, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.
Dyrektor Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr IX w Opolu.
mgr Małgorzata Szafors