Z- CA DYREKTORA CENTRUM WYSTAWIENNICZO-KONGRESOWEGO W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Referent ds. Administracyjno - Księgowych wymiar etatu - 1,00
1. Wymagania niezbędne
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a)obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe - ekonomia, rachunkowość, finanse, prawo),
średnie (preferowane ekonomiczne, rachunkowość), wymagane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
|
Kserokopia świadectwa lub dyplomu
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
f) brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku
|
Oświadczenie
|
*) Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
2. Wymagania dodatkowe
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość regulacji prawnych w zakresie: prawa zamówień publicznych, ustroju administracji publicznej, przepisów kpa
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
b) cechy osobowe i predyspozycje:
Odpowiedzialność, obowiązkowość, dyspozycyjność, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność pokonywania sytuacji kryzysowych, umiejętność organizowana sobie pracy własnej, dbałość o pozytywny wizerunek własny i pracodawcy, uczciwość, wysoka kultura osobista
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
c) umiejętności:
Umiejętność pracy w zespole, biegła znajomość obsługi komputera, programów biurowych MS Office, doświadczenie związane z prowadzeniem ewidencji środków trwałych w jednostkach samorządowych oraz prowadzenia ewidencji pojazdów, dobra znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, gospodarki finansowej jednostek budżetowych, planu kont, klasyfikacji i sprawozdawczości budżetowej
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
d) Znajomość zasad, systemów i procedur administracyjnych, umiejętność redagowania pism urzędowych.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
1) Prowadzenie ewidencji środków trwałych w CWK,
2) Prowadzenie ewidencji pojazdów i ich rozliczanie,
3) Gromadzeniei przechowywaniedokumentacji przewidzianej ustawami oraz innymi aktami prawnymi,
4) Dokonywanie sprawdzenia dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
5) Dokonanie zapisów dokumentów księgowych w urządzeniach księgowych poprzez wprowadzenie dokumentów zgodnie z nadanym dekretem księgowym, sporządzanie zestawień obrotów i sald i ich uzgodnienia,
6) Realizacja zadań dotyczących obiegu i kontroli dokumentów księgowych CWK,
7) Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,
8) Pomoc przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków budżetowych oraz działalności pozabudżetowej,
9) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
10) Prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów VAT oraz pomoc przy sporządzaniudeklaracji VAT,
11) Wykonywanie innych czynności zleconych przezprzełożonychCWK,
12) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi CWK.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Obiekt Centrum Wystawienniczo-Kongresowego przy ul. Wrocławskiej będzie przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym w Opolu:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia
ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 0,00%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej,
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) - z własnoręcznym podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.opole.pl)
e) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie Centrum Wystawienniczo-Kongresowego
ul. Wrocławska 158 , 45-835 Opole
z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko Referenta ds. Administracyjno - Księgowych w terminie do dnia 15.12.2017r. Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Z-ca Dyrektora
Centrum Wystawienniczo-Kongresowego
w Opolu
Sebastian Paroń