logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Z- CA DYREKTORA CENTRUM WYSTAWIENNICZO-KONGRESOWEGO            W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 

 Referent ds. Administracyjno - Księgowych  wymiar etatu - 1,00

1.   Wymagania niezbędne

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a)obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *

Kserokopia dowodu osobistego

b)   pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c)  brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d)   nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)  wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe - ekonomia, rachunkowość, finanse, prawo),

średnie (preferowane ekonomiczne, rachunkowość), wymagane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku

Kserokopia świadectwa lub dyplomu

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

f)  brak przeciwskazań zdrowotnych  do wykonywania pracy na w/w stanowisku

 

Oświadczenie

 

*)  Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

2.   Wymagania dodatkowe

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym  lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) znajomość regulacji prawnych w zakresie: prawa zamówień publicznych, ustroju administracji publicznej, przepisów kpa

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

   b) cechy osobowe i predyspozycje:

Odpowiedzialność, obowiązkowość, dyspozycyjność, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność pokonywania sytuacji kryzysowych, umiejętność organizowana sobie pracy własnej, dbałość o pozytywny wizerunek własny i pracodawcy, uczciwość, wysoka kultura osobista

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

c) umiejętności:

Umiejętność pracy w zespole, biegła znajomość obsługi komputera, programów biurowych MS Office, doświadczenie związane z prowadzeniem ewidencji środków trwałych w jednostkach samorządowych oraz prowadzenia ewidencji pojazdów, dobra znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, gospodarki finansowej jednostek budżetowych, planu kont, klasyfikacji i sprawozdawczości budżetowej

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

d) Znajomość zasad, systemów i procedur administracyjnych, umiejętność redagowania pism urzędowych.

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1) Prowadzenie ewidencji środków trwałych w CWK,

2) Prowadzenie ewidencji pojazdów i ich rozliczanie,

3) Gromadzeniei przechowywaniedokumentacji przewidzianej ustawami oraz innymi aktami prawnymi,

4) Dokonywanie sprawdzenia dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,

5) Dokonanie zapisów dokumentów księgowych w urządzeniach księgowych poprzez wprowadzenie dokumentów zgodnie z nadanym dekretem księgowym, sporządzanie zestawień obrotów i sald i ich uzgodnienia,

6) Realizacja zadań dotyczących obiegu i kontroli dokumentów księgowych CWK,

7) Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,

8) Pomoc przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków budżetowych oraz działalności pozabudżetowej,

9) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

10) Prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów VAT oraz pomoc przy sporządzaniudeklaracji VAT,

11) Wykonywanie innych czynności zleconych przezprzełożonychCWK,

12) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi CWK.

 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Obiekt Centrum Wystawienniczo-Kongresowego przy ul. Wrocławskiej będzie przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym w Opolu:

Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia

ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 0,00%.

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej,

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:                                                                                                                                                       Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) - z własnoręcznym podpisem.

c)    list motywacyjny,

d)   kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.opole.pl)

e) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie                                                                    Centrum Wystawienniczo-Kongresowego

 ul. Wrocławska 158 , 45-835 Opole                                                                                                 

 z dopiskiem:

Dotyczy naboru na stanowisko Referenta ds. Administracyjno - Księgowych w terminie do dnia 15.12.2017r. Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

                                                                          Z-ca Dyrektora

                                                           Centrum Wystawienniczo-Kongresowego

                                                                              w Opolu

                                                                                   Sebastian Paroń

Nazwa dokumentu: Centrum Wystawienniczo-Kongresowym w Opolu
Skrócony opis: Referent ds. Administracyjno - Księgowych
Podmiot udostępniający: Referent ds. Administracyjno - Księgowych
Osoba, która wytworzyła informację: Ewelina Linek
Osoba, która odpowiada za treść: Ewelina Linek
Osoba, która wprowadzała dane: Ewelina Linek
Data wytworzenia informacji: 2017-12-04 14:29:46
Data udostępnienia informacji: 2017-12-04 14:29:46
Data ostatniej aktualizacji: 2017-12-04 14:31:17

Wersja do wydruku...

corner   corner