URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Ds. rozliczeń finansowych 3
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe ekonomiczne
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów(w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy
|
Nie wymagany
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
d) znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
e) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
f) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
g) dyspozycyjność, zdolność analitycznego myślenia, rzetelność, systematyczność, staranność, operatywność, samodzielność, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami, a w szczególności ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym;
- Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola;
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną;
- Sprawdzanie pod względem rachunkowym i formalnym faktur, rachunków, delegacji, rozliczeń zaliczek wpływających z wydziałów;
- Kompletowanie dokumentów, sprawdzanie zgodności z wprowadzonymi procedurami, sprawdzanie klasyfikacji budżetowej, przygotowywanie do realizacji (przelewy-gotówka);
- Stały monitoring wykonania budżetu wydatków, poprzez analizę poziomu i stanu wykorzystania planu finansowego wydatków budżetowych przy wprowadzaniu dokumentów obciążających ten plan (zobowiązań, zaangażowania);
- Monitorowanie zagrożeń i informowanie przełożonych o możliwości wystąpienia naruszenia przepisów prawa powszechnego lub regulacji wewnętrznych jednostki;
- Sporządzanie przelewów i zestawień do realizacji;
- Prowadzenie rejestru zaliczek stałych i okresowych pobieranych przez pracowników Urzędu;
- Odbieranie z systemów bankowych wyciągów i ich przekazywanie do właściwych komórek księgowości;
- Przekazywanie oraz ewidencja dotacji, środków budżetowych w rozbiciu na zadania własne i zlecone, zgodnie z budżetem na dany rok;
- Uzgadnianie sald przekazanych środków i dotacji z podległymi jednostkami;
- Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów współfinansowanych
z funduszy pomocowych;
- Praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów „SOD” w tym przyjmowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, sporządzanie dokumentów oraz zakładanie spraw zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt (JRWA),przygotowanie korespondencji wychodzącej;
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika i/lub wynikających z przepisów prawa;
- Dbałość o mienie znajdujące się na wyposażeniu, ład i estetykę miejsca pracy;
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Ratusza, na 4 półpiętrze (obiekt z windą, w pełnym wymiarze czasu pracy,
z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, przeważnie siedząca, samodzielna z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.
5. W miesiącu październiku 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,99 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)” i podpisem;
c) list motywacyjny;
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Ds. rozliczeń finansowych 3 w terminie do dnia 11 grudnia 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016 poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych