|
Prezydent Miasta Opola
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Kierownik Referatu Informatyki
Wymagania niezbędne:
-
Wykształcenie wyższe informatyczne lub techniczne.
-
Co najmniej dwuletni staż pracy na stanowiskach określonych w art.3ust.4 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych.
-
Doświadczenie zawodowe: 4 lata pracy w obszarze
-
Informatyki.
Wymagania dodatkowe:
-
Znajomość zagadnień związanych z :
-
sieciami LAN/WAN,
-
TCP/IP,
-
administrowaniem relacyjnymi bazami danych,
-
administrowaniem serwerów sieciowych,
-
bezpieczeństwem sieci komputerowych,
-
administrowaniem systemów Linux, MS Windows Server 200x, UNIX, Novell,
-
urządzeniami aktywnymi Cisco,
-
doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą informatyczną,
-
udział w projektach budowy sieci (okablowanie strukturalne wraz instalacją sprzętu sieciowego.
-
Umiejętność kierowania zespołem.
-
Znajomość prawa zamówień publicznych w podstawowym zakresie.
-
Gotowość poszerzania wiedzy, szczególnie w zakresie systemów informatycznych i nowych technologii
-
Umiejętność pracy w grupie, samodzielność, komunikatywność, zdolności organizacyjne, kreatywność, uprzejmość w kontaktach z ludźmi.
-
Dobra znajomość języka angielskiego.
Zakres wykonywanych obowiązków:
-
Tworzenie strategii rozwoju sieci teleinformatycznej urzędu i miasta.
-
Analiza potrzeb gminy w zakresie baz danych.
-
Analiza potrzeb gminy w zakresie rozwoju sieci, oraz wymiany sprzętu sieciowego.
-
Rekomendacje w zakresie wyboru sprzętu, systemów operacyjnych i bazodanowych.
-
Nadzór nad wdrożeniami.
-
Zapewnienie i organizacja serwisu sprzętu i oprogramowania.
-
Zapewnienie ciągłości pracy sieci LAN/WAN i systemów informatycznych.
-
Zapewnienie bezpieczeństwa danych i zabezpieczenie przed ich utratą.
Wymagane dokumenty:
-
Życiorys
-
List motywacyjny
-
Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
-
Oryginał kwestionariusza osobowego
-
Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
-
Dokumenty poświadczające wymagany okres zatrudnienia ( kserokopie świadectw pracy , zaświadczenie potwierdzające obecny okres zatrudnienia)
-
Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku pracy określonym w ogłoszeniu
-
Oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnie.
Wymagane dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Informatyki w terminie do dnia 28 lutego 2006 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
Nazwa dokumentu: | Kierownik Referatu Informatyki | Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna Parobecka | Osoba, która odpowiada za treść: | Joanna Parobecka | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Parobecka | Data wytworzenia informacji: | 2006-02-14 12:02:52 | Data udostępnienia informacji: | 2006-02-14 12:02:52 | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-02-14 12:10:48 |
Wersja do wydruku...
|