logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Dyrektor Centrum Obsługi Administracyjnej

Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu

                      ul. Dambonia 3

                                      ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

                                Kierownik ds. administracyjno-gospodarczych

                                                          w wymiarze 1 etatu

1. Wymagania dla kandydatów ubiegających się o w/w stanowisko:

 Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a. obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b. pełna zdolność do czynności prawnych,

    korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c. brak skazania za przestępstwo umyślne lub

    przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d. nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e. wykształcenie wyższe - preferowany kierunek:

    administracja, zarządzanie, ekonomia

Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów

f. staż pracy min. 5 lat

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

 Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełniane wymagania

a. znajomość przepisów ustaw: o pracownikach

    samorządowych, zamówieniach publicznych,

    o gospodarce nieruchomościami, znajomość

    przepisów żywienia zbiorowego i przepisów

    budowlanych w zakresie przeglądów

    technicznych, KPA, instrukcji kancelaryjnej
    i archiwalnej

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b. umiejętność obsługi komputera oraz znajomość

    aplikacji biurowych Word, Excel, open Office)

    prawo jazdy kat. B

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c. odpowiedzialność, umiejętność podejmowania 

    decyzji, systematyczność, staranność, rzetelność,

    zdyscyplinowanie, komunikatywność,

    samodzielność, umiejętność pracy w zespole,

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

d. mile widziane minimum roczne doświadczenie na

    podobnym stanowisku w jednostce budżetowej

Dokument potwierdzający wykonywanie pracy na podobnym stanowisku

2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych oraz

    organizowanie prawidłowego zabezpieczenia użytkowanych przez jednostkę nieruchomości,

2. przygotowywanie i realizowanie procedur wymaganych ustawą o zamówieniach publicznych w zakresie

    remontów i zakupów wyposażenia i materiałów,

3. utrzymywanie pomieszczeń oraz otoczenia obiektu w należytej czystości i porządku,

4. dbałość o sprawne funkcjonowanie urządzeń technicznych, transportowych oraz nadzór nad prawidłową

    eksploatacją tych urządzeń,

5. potwierdzanie zgodności wystawianych rachunków za energię elektryczną , gaz, wodę, wywóz śmieci itp.

6. nadzór i organizowanie pracy osób zatrudnionych na stanowiskach obsługi kuchni, konserwatorów

    i kierowców,

7. przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń

    godnie z przepisami i normami BHP .

8. prowadzenie archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną
    i archiwalną,

9. wykonywanie innych zadań zleconych prze przełożonego.

3. Warunki pracy na danym stanowisku:

a) Praca w budynku Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu

    przy ul. Dambonia 3 na parterze. Stanowisko pracy związane z aktywnością fizyczną i umysłową oraz

    pracą przy komputerze, praca w godz. 7.30-15.30.

b) W miesiącu kwietniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
     o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił 0,00 %.

4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

    a) dokumenty wymienione powyżej,

    b) CV uwzględniające dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (teks jednolity Dz. U. 2016.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U.2016.902) i podpisem.

    c) list motywacyjny,

    d) kwestionariusz osobowywg wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl)

    e) dokument potwierdzający niepełnosprawność  ( w  przypadku osób niepełnosprawnych)

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją dot. naboru na stanowisko Kierownik ds. administracyjno-gospodarczych w sekretariacie Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu, ul. Dambonia 3 od poniedziałku do piątku w  godz, 7.30 do 15.30 lub przesłać listem na adres placówki: 45-861 Opole ul. Dambonia 3  w  terminie do 14 czerwca 2017 r.

Decyduje data faktycznego wpływu do placówki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu.

 

Dyrektor

Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek

Opiekuńczo- Wychowawczych w Opolu

                                                                                               mgr Magdalena Gil-Nowak

Nazwa dokumentu: Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu
Skrócony opis: Kierownik ds. administracyjno-gospodarczych w wymiarze 1 etatu
Osoba, która wytworzyła informację: Stanisława Domaradzka
Osoba, która odpowiada za treść: Stanisława Domaradzka
Osoba, która wprowadzała dane: Marcin Lontkowski
Data wytworzenia informacji: 2017-05-15 13:27:45
Data udostępnienia informacji: 2017-05-15 13:27:45
Data ostatniej aktualizacji: 2017-05-29 10:22:55

Wersja do wydruku...

corner   corner