logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

 

 

                                                                                                URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA  WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

KIEROWNIK REFERATU MIEJSKIEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ

.................................................................................................................................

                                                       (nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a)     obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe  o profilu geodezja i kartografia

Kserokopia dyplomu

f) staż pracy: 4 lata  w tym 2 lata                  w administracji publicznej

 

                      lub

 doświadczenie zawodowe : 5 lat w tym 3 lata działalności gospodarczej
o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku i 2  lata stażu pracy w administracji publicznej

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)

 

 

Zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)

 

g) uprawnienia  zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji                   i kartografii w zakresach o których mowa w art. 43 pkt  2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.

 

Kserokopia świadectwa nadania uprawnień

 

2.

 

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a)znajomość przepisów prawa :

- kodeks postępowania administracyjnego,

- Statut Miasta Opola, Regulamin Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

- ustawa o samorządzie gminnym,

- ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne z rozporządzeniami wykonawczymi,

- ustawa o gospodarce nieruchomościami ( szczególnie dział III

Zapis w liście motywacyjnym  lub CV

b) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera / pakiet MS Office, narzędzia internetowe/

Zapis w liście motywacyjnym  lub CV

c) Umiejętność kierowania zespołem pracowników, pozytywne nastawienie do drugiego człowieka, obowiązkowość, terminowość, dyspozycyjność, operatywność.

 

Zapis w liście motywacyjnym  lub CV

d) znajomość obsługi oprogramowania do prowadzenia mapy numerycznej   

 

Zapis w liście motywacyjnym  lub CV

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  2. Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcja kancelaryjną i archiwalną.
  4. Działania zmierzające do należytej organizacji pracy Referatu Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz nadzór bezpośredni nad zadaniami wykonywanymi przez Referat dotyczących :
  • prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • ewidencji gruntów i budynków w części kartograficznej,
  • geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
  • koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
  • tworzenia, prowadzenia, udostępniania baz danych w powiatowym zasobie geodezyjnym             i kartograficznym oraz mapy zasadniczej,
  • ochrony znaków geodezyjnych.
  1. Udzielanie informacji o powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, sposobie jego wykorzystania i zasadach udostępniania.
  2. Analiza potrzeb i przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamawianych usług geodezyjnych w zakresie przenoszenia danych, dokumentów i map z zasobu geodezyjnego i kartograficznego na nośniki elektroniczne oraz aktualizacji zasobu geodezyjnego  i kartograficznego
  3. Zgłaszanie bezpośrednio przełożonemu zapotrzebowania na środki na finansowanie zadań związanych z aktualizacją i utrzymaniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz na zakup urządzeń  niezbędnych do prowadzenia tego zasobu.
  4. Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych:
  • weryfikacja przekazywanych przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego do zasobu     dokumentacji wykonywanie w razie potrzeby pomiarów kontrolnych na gruncie,
  • kwalifikacja przyjęcia dokumentacji do zasobu,
  • sporządzanie  dokumentów obliczania opłaty oraz licencji za udostępnienie dokumenty z zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
  1. Dokonywanie oceny prawidłowości wykonania czynności ustalania przebiegu granic nieruchomości oraz zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami, przez geodetów uprawnionych  przy rozgraniczeniu nieruchomości.
  2. Zakładanie osnów szczegółowych tj. w szczególności analiza potrzeb w tym zakresie wynikających z zapotrzebowania na osnowę poprzez intensywność wykonywania robót geodezyjnych i jej stanu technicznego na danym terenie  oraz  zatwierdzanie projektów osnów.
  3. Podpisywanie dokumentów oraz uwierzytelnianie wydawanych materiałów i map z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w ramach udzielonego upoważnienia przez Prezydenta Miasta Opola  

4.   Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

     a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych(Dz. U. z 2016 r. poz. 902.)” i podpisem;

 

  1. list motywacyjny;

 

  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola

 

       Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej  do dnia 03.04.2017 r.  , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.
z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

 

Nazwa dokumentu: Wydział Geodezji i Kartografii
Skrócony opis: Kierownik Referatu Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Czapla
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2017-03-24 08:34:03
Data udostępnienia informacji: 2017-03-24 08:34:03
Data ostatniej aktualizacji: 2017-03-24 09:11:54

Wersja do wydruku...

corner   corner