URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
KIEROWNIK REFERATU MIEJSKIEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe o profilu geodezja i kartografia
|
Kserokopia dyplomu
|
f) staż pracy: 4 lata w tym 2 lata w administracji publicznej
lub
doświadczenie zawodowe : 5 lat w tym 3 lata działalności gospodarczej
o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku i 2 lata stażu pracy w administracji publicznej
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
g) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
|
Kserokopia świadectwa nadania uprawnień
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a)znajomość przepisów prawa :
- kodeks postępowania administracyjnego,
- Statut Miasta Opola, Regulamin Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne z rozporządzeniami wykonawczymi,
- ustawa o gospodarce nieruchomościami ( szczególnie dział III
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera / pakiet MS Office, narzędzia internetowe/
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) Umiejętność kierowania zespołem pracowników, pozytywne nastawienie do drugiego człowieka, obowiązkowość, terminowość, dyspozycyjność, operatywność.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość obsługi oprogramowania do prowadzenia mapy numerycznej
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
- Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcja kancelaryjną i archiwalną.
- Działania zmierzające do należytej organizacji pracy Referatu Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz nadzór bezpośredni nad zadaniami wykonywanymi przez Referat dotyczących :
- prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- ewidencji gruntów i budynków w części kartograficznej,
- geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
- koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
- tworzenia, prowadzenia, udostępniania baz danych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym oraz mapy zasadniczej,
- ochrony znaków geodezyjnych.
- Udzielanie informacji o powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, sposobie jego wykorzystania i zasadach udostępniania.
- Analiza potrzeb i przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamawianych usług geodezyjnych w zakresie przenoszenia danych, dokumentów i map z zasobu geodezyjnego i kartograficznego na nośniki elektroniczne oraz aktualizacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- Zgłaszanie bezpośrednio przełożonemu zapotrzebowania na środki na finansowanie zadań związanych z aktualizacją i utrzymaniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz na zakup urządzeń niezbędnych do prowadzenia tego zasobu.
- Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych:
- weryfikacja przekazywanych przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego do zasobu dokumentacji wykonywanie w razie potrzeby pomiarów kontrolnych na gruncie,
- kwalifikacja przyjęcia dokumentacji do zasobu,
- sporządzanie dokumentów obliczania opłaty oraz licencji za udostępnienie dokumenty z zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Dokonywanie oceny prawidłowości wykonania czynności ustalania przebiegu granic nieruchomości oraz zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami, przez geodetów uprawnionych przy rozgraniczeniu nieruchomości.
- Zakładanie osnów szczegółowych tj. w szczególności analiza potrzeb w tym zakresie wynikających z zapotrzebowania na osnowę poprzez intensywność wykonywania robót geodezyjnych i jej stanu technicznego na danym terenie oraz zatwierdzanie projektów osnów.
- Podpisywanie dokumentów oraz uwierzytelnianie wydawanych materiałów i map z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w ramach udzielonego upoważnienia przez Prezydenta Miasta Opola
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych(Dz. U. z 2016 r. poz. 902.)” i podpisem;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej do dnia 03.04.2017 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.
z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Nazwa dokumentu: | Wydział Geodezji i Kartografii |
Skrócony opis: | Kierownik Referatu Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej |
Osoba, która wytworzyła informację: | Małgorzata Tarkowska |
Osoba, która odpowiada za treść: | Grażyna Czapla |
Osoba, która wprowadzała dane: | Małgorzata Tarkowska |
Data wytworzenia informacji: | 2017-03-24 08:34:03 |
Data udostępnienia informacji: | 2017-03-24 08:34:03 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2017-03-24 09:11:54 |