logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. płac i rozliczania umów zleceń

 (nazwa stanowiska pracy)

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe ekonomiczne,  administracyjne lub rachunkowość

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy minimum 3 lata zatrudnienia z tytułu umowy o pracę lub umów zleceń przy wykonywaniu czynności związanych z naliczaniem i rozliczaniem wynagrodzeń 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c), a w przypadku wykonywania zadań na podobnym stanowisku, na podstawie innych umów niż w ramach stosunku pracy kserokopie dokumentów potwierdzających staż i opis wykonywanych obowiązków 

 

2.

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

b) znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

c) znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.

 

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

d)znajomość przepisów ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o pracownikach samorządowych.

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

e) Umiejętności:

obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel, obsługa programu „Płatnik”, umiejętności analityczne i pracy w zespole oraz praktycznego  stosowania przepisów w zakresie rozliczania wynagrodzeń.

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

f)  Cechy i predyspozycje: odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,  terminowość, pozytywne nastawienie. 

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

                                                                                                                                 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,               a w szczególności ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawy o samorządzie gminnym.
  2. Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu  Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola.
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
  4. Prowadzenie rejestru umów zleceń i o dzieło z osobami fizycznymi.
  5. Rozstrzyganie obowiązku podatkowego oraz obowiązku ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych zleceniobiorców oraz obsługa programu „Płatnik“ w w/w zakresie.
  6. Rozliczanie zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi oraz przepisami  w zakresie ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych i Funduszu Pracy wynagrodzeń tytułu zawartych umów cywilnoprawnych.
  7. Sporządzanie list wypłat diet radnych. 
  8. Sporządzanie miesięcznych poleceń przelewu podatku dochodowego od osób fizycznych  z tytułu rozliczonych umów zleceń i o dzieło oraz należności osób obcych.
  9. Sporządzanie rocznych informacji podatkowych w zakresie prowadzonych spraw oraz sporządzanie zbiorczych  deklaracji rocznych  - PIT o zryczałtowanym podatku dochodowym, składanych przez płatnika do urzędu skarbowego po zakończonym roku podatkowym.
  10. Wystawianie zaświadczeń o okresach zatrudnienia w ramach umów zleceń.
  11. Prowadzenie spraw pracowników Urzędu Miasta w zakresie wypłat należności wynikających ze stosunku pracy w programie komputerowym:
    • kompletowanie dokumentacji stanowiącej podstawę naliczenia wynagrodzeń,
    • sporządzanie list wypłat należności ze stosunku pracy, świadczeń z ubezpieczenia       chorobowego i wypadkowego, zgodnie zobowiązującymi przepisami ubezpieczeniowymi i podatkowymi,
    • prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
    • sporządzanie zaświadczeń i informacji potwierdzających wysokość wynagrodzeń,
    • sporządzanie rocznych informacji podatkowych i obliczanie rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych dla pracowników, którzy upoważnili Urząd Miasta do złożenia zeznania podatkowego po zakończeniu roku,
    • przygotowywanie dokumentacji do PUP w zakresie wynagrodzeń i pochodnych pracowników zatrudnianych w ramach robót publicznych i interwencyjnych.
  12. Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu - Rp-7 dla celów emerytalnych pracownikom Urzędu Miasta w zakresie prowadzonych spraw oraz dla byłych pracowników Urzędu Miasta Opola.
  13. Przygotowywanie i eksport danych o wysokości wynagrodzeń na rachunki bankowe pracowników do programu bankowego, banku obsługującego Urząd Miasta Opola.
  14. Sporządzanie poleceń księgowania do wypłaconych należności zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową
  15. Obsługa systemu księgowego kadrowo-płacowego oraz obsługa innych programów komputerowych w związku z wykonywanymi zadaniami.
  16. Prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów „SOD” poprzez przyjmowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, sporządzanie dokumentów oraz zakładanie spraw zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt (JRWA).
  17. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika i/lub wynikających z przepisów prawa.
  18. Dbałość o mienie znajdujące się na wyposażeniu, ład i estetykę miejsca pracy.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Ratusza, na 4 półpiętrze (obiekt bez windy, w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, przeważnie siedząca, samodzielna z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.

 

5. W miesiącu lipcu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,11 %.

                                                                                                                                

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. dokumenty wymienione powyżej;
  2. życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych(Dz. U. z 2016 r. poz. 902.)” i podpisem;

c. list motywacyjny;

d. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.

e. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. płac i rozliczania umów zleceń  w terminie do dnia 17 sierpnia 2016 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

           

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.  z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

Nazwa dokumentu: Wydział Budżetu
Skrócony opis: stanowisko ds. płac i rozliczania umów zleceń
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Paweł Krawczyk
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2016-08-03 10:30:21
Data udostępnienia informacji: 2016-08-03 10:30:21
Data ostatniej aktualizacji: 2016-08-03 10:37:52

Wersja do wydruku...

corner   corner