logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 

ds. dzierżaw oraz użyczeń i czasowych zajęć  nieruchomości  nr 1

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe magisterskie

   

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy 5 lat,

w tym 2 lata na stanowiskach związanych z opracowywaniem projektów technicznych w zakresie sieci uzbrojenia technicznego

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) oraz dokument potwierdzający wykonywane pracy o wskazanym charakterze  

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

c)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

e) znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

f) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność, operatywność

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

g) bardzo dobra obsługa komputera, czytanie dokumentacji techniczno-geodezyjnej, czytanie projektów technicznych w zakresie sieci uzbrojenia technicznego, czytanie mpzp,

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

e) Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zawieranie umów na dzierżawę gruntów gminnych i powiatowych pod kioski handlowe, pawilony, parkingi, tereny rekreacyjne itp.:

  • sprawdzanie w rejestrach ewidencji gruntów własności gruntów,
  • sprawdzanie i uzgadnianie z Biurem Urbanistycznym przeznaczenia terenów w aspekcie planu zagospodarowania przestrzennego m. Opola,
  • przedstawianie informacji Prezydentowi Miasta w zakresie decyzji o oddanie w dzierżawę gruntów gminnych,
  • podawanie do publicznej wiadomości wykazów dzierżawionych gruntów,
  • ustalanie należności z tytułu dzierżawy gruntów,
  • przygotowanie umów dot. dzierżawy gruntów,
  • obciążanie za bezumowne korzystanie z gruntów gminnych i powiatowych,
  • prowadzenie rejestrów dzierżawionych gruntów pod kioski handlowe, pawilony, parkingi, tereny rekreacyjne itp.,
  • bieżące wprowadzanie i uzupełnianie bazy danych w sieci komputerowej zawartych umów dzierżawnych.

 

2. Fakturowanie – na bazie programu KSAT

 

  • wystawianie faktur VAT, korekt faktur VAT, duplikatów faktur stosownie do obowiązujących przepisów z uwzględnieniem momentu powstania obowiązku podatkowego,
  • tworzenie rejestrów dzierżawców VAT i ewidencjonowanie faktur w tych rejestrach,
  • dostarczanie faktur do odbiorców, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących dostarczania faktur korygujących,
  • przechowywanie i archiwizowanie pierwszych kopii faktur oraz bieżące przekazywanie drugich kopii faktur do Wydziału Finansowo-Księgowego Referatu Księgowości Dochodów Budżetowych.

 

3.  Zawieranie  umów na dzierżawę nieruchomości na co najmniej 10 lat.

  • sprawdzanie i uzgadnianie z Biurem Urbanistycznym oraz z Wydziałem  Urbanistyki, Architektury  i  Budownictwa  przeznaczenia nieruchomości w planach zagospodarowania przestrzennego miasta Opola,
  • przygotowanie projektów uchwał Rady Miasta Opola,
  • podanie do publicznej wiadomości wykazów dzierżawionych gruntów.

 

4.    Przeprowadzenie niezbędnych czynności celem oddawania nieruchomości gminnych w dzierżawę w drodze przetargów.

5.    Sporządzanie umów użyczenia gruntów gminnych i powiatowych.

6.    Wyrażanie zgody na przeprowadzenie sieci uzbrojenia technicznego przez grunty gminy lub powiatu.

7.    Wyrażanie zgody na realizacje zamierzeń inwestycyjnych w pobliżu lub w granicy nieruchomości.

8.    Przygotowanie projektów uchwał Rady Miasta Opola.

9.    Uczestniczenie na polecenie Naczelnika Wydziału w posiedzeniach:

  • Komisji Rady Miasta i sesjach Rady Miasta

10.  Załatwianie skarg i wniosków w sprawach objętych niniejszym zakresem czynności.

11.  Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca samodzielna, wymagająca wysiłku umysłowego, w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca biurowa w pomieszczeniach biurowych Urzędu Miasta zlokalizowanych w Opolu Pl. Wolności 7-8, I piętro (budynek wyposażony jest w windę). Praca siedząca przy komputerze stacjonarnym. Obsługa monitorów ekranowych oraz innych urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie. Możliwa również praca w terenie podczas przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu Miasta Opola oraz przy realizacji zadań związanych ze współpracą Wydziału z innymi podmiotami.

 

5. W miesiącu październiku 2015 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,21 %.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;

 

  1. list motywacyjny;

 

  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

 

  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. dzierżaw oraz użyczeń i czasowych zajęć  nieruchomości  nr 1 w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w terminie do dnia                26 listopada 2015 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia NR OR- I.120.1.58. 2015 z dnia 16 czerwca 2015 r. 

Nazwa dokumentu: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Skrócony opis: stanowisko ds. dzierżaw oraz użyczeń i czasowych zajęć nieruchomości nr 1
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Radlak
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2015-11-16 08:28:47
Data udostępnienia informacji: 2015-11-16 08:28:47
Data ostatniej aktualizacji: 2015-11-16 08:41:54

Wersja do wydruku...

corner   corner