logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


                                                                               URZĄD MIASTA OPOLA

                         OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

                                                     Ds. kontroli wewnętrznej

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie:

wyższe magisterskie

Kserokopia dyplomu lub świadectwa

f) staż pracy: 10 lat, w tym 5 lat na stanowisku związanym z przeprowadzaniem kontroli w jednostkach sektora finansów publicznych

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) i zaświadczenie potwierdzające wymagane doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

c)  znajomość Statutu Miasta Opola

zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

e) znajomość przepisów
z zakresu zagadnień związanych
z zajmowanym stanowiskiem, przede wszystkim znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz znajomość przepisów wykonawczych

zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

f) doświadczenie w księgowości lub w płacach

zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

g)umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, pism oraz zaleceń, uwag i opinii w protokołach kontroli; swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu Office;

dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole.

zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

h) dokładność, staranność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność, wnikliwość.

zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
  3. Kompletowanie akt  zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
  4. Prowadzenie dokumentacji z zakresu kontroli wewnętrznych i zewnętrznych, w tym stosownych ewidencji prowadzonych czynności.
  5. Rozpatrywanie skarg kierowanych do Wydziału Kontroli Wewnętrznej w przypadku nieobecności osoby rozpatrującej skargi.
  6. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań kontrolnych, ujętych w rocznym planie kontroli oraz zleconych przez Prezydenta, zgodnie z Regulaminem Kontroli.
  7. Podejmowanie niezbędnych czynności wyjaśniających w ramach postępowań przedkontrolnych, w zakresie niezbędnym do przygotowania kontroli.
  8. Zgłaszanie propozycji do rocznych planów kontroli Wydziału.
  9. Opiniowanie projektów aktów prawnych o charakterze organizacyjnym i funkcjonalnym pod kątem zapobiegania wprowadzaniu rozwiązań niosących ryzyko powstawania nieprawidłowości w realizacji zadań gminy.
  10. Stała analiza potencjalnych zagrożeń wewnętrznych dla właściwej realizacji zadań statutowych Urzędu oraz inicjowanie rozwiązań organizacyjno- prawnych na rzecz zapobiegania wszelkim nieprawidłowościom, w odniesieniu do wyznaczonych wydziałów i jednostek.
  11. Współpraca z wydziałami Urzędu Miasta w zakresie prowadzonych postępowań.
  12. Współpraca z organami kontroli państwowej i organami prokuratury w zakresie przeprowadzanych kontroli w miejskich jednostkach organizacyjnych oraz Urzędzie Miasta Opola.
  13. Współdziałanie z komisjami Rady Miasta oraz organami kontroli zewnętrznej w zakresie działalności kontrolnej.
  14. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole, wymagane przemieszczanie się w terenie, bezpośredni kontakt z jednostkami miejskimi i wydziałami Urzędu.  Praca w godz. 730 – 1530 od poniedziałku do piątku.

5. W miesiącu marcu 2015r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,05 %.

6.  Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;

c) list motywacyjny;

d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

e) dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. kontroli wewnętrznej w terminie do dnia 20 kwietnia 2015r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.                

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

        

 

 

Nazwa dokumentu: Wydział Kontroli Wewnętrznej
Skrócony opis: stanowisko ds. kontroli wewnętrznej
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Skwarczyńska
Osoba, która odpowiada za treść: Radosław Stanek
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Skwarczyńska
Data wytworzenia informacji: 2015-04-09 10:41:16
Data udostępnienia informacji: 2015-04-09 10:41:16
Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-09 10:55:33

Wersja do wydruku...

corner   corner