URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Ds. kontroli wewnętrznej
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie:
wyższe magisterskie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy: 10 lat, w tym 5 lat na stanowisku związanym z przeprowadzaniem kontroli w jednostkach sektora finansów publicznych
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) i zaświadczenie potwierdzające wymagane doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
e) znajomość przepisów
z zakresu zagadnień związanych
z zajmowanym stanowiskiem, przede wszystkim znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz znajomość przepisów wykonawczych
|
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
f) doświadczenie w księgowości lub w płacach
|
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
g)umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, pism oraz zaleceń, uwag i opinii w protokołach kontroli; swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu Office;
dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole.
|
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
h) dokładność, staranność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność, wnikliwość.
|
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
- Kompletowanie akt zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
- Prowadzenie dokumentacji z zakresu kontroli wewnętrznych i zewnętrznych, w tym stosownych ewidencji prowadzonych czynności.
- Rozpatrywanie skarg kierowanych do Wydziału Kontroli Wewnętrznej w przypadku nieobecności osoby rozpatrującej skargi.
- Przygotowywanie i prowadzenie postępowań kontrolnych, ujętych w rocznym planie kontroli oraz zleconych przez Prezydenta, zgodnie z Regulaminem Kontroli.
- Podejmowanie niezbędnych czynności wyjaśniających w ramach postępowań przedkontrolnych, w zakresie niezbędnym do przygotowania kontroli.
- Zgłaszanie propozycji do rocznych planów kontroli Wydziału.
- Opiniowanie projektów aktów prawnych o charakterze organizacyjnym i funkcjonalnym pod kątem zapobiegania wprowadzaniu rozwiązań niosących ryzyko powstawania nieprawidłowości w realizacji zadań gminy.
- Stała analiza potencjalnych zagrożeń wewnętrznych dla właściwej realizacji zadań statutowych Urzędu oraz inicjowanie rozwiązań organizacyjno- prawnych na rzecz zapobiegania wszelkim nieprawidłowościom, w odniesieniu do wyznaczonych wydziałów i jednostek.
- Współpraca z wydziałami Urzędu Miasta w zakresie prowadzonych postępowań.
- Współpraca z organami kontroli państwowej i organami prokuratury w zakresie przeprowadzanych kontroli w miejskich jednostkach organizacyjnych oraz Urzędzie Miasta Opola.
- Współdziałanie z komisjami Rady Miasta oraz organami kontroli zewnętrznej w zakresie działalności kontrolnej.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole, wymagane przemieszczanie się w terenie, bezpośredni kontakt z jednostkami miejskimi i wydziałami Urzędu. Praca w godz. 730 – 1530 od poniedziałku do piątku.
5. W miesiącu marcu 2015r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,05 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;
c) list motywacyjny;
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. kontroli wewnętrznej w terminie do dnia 20 kwietnia 2015r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.