logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zespół Szkół
im. Prymasa Tysiąclecia
Stefana Kardynała Wyszyńskiego
w Opolu

 

Informacje o jednostce:

  • nazwa szkoły:                ZESPÓŁ SZKÓŁ

im. Prymasa Tysiąclecia

Stefana Kardynała Wyszyńskiego


  • adres:                              ul. Kościuszki 14

45 – 062 Opole


  • numer telefonu:           (0 77) 4 5 4 2 7 5 1

(0 77) 4 5 4 5 6 6 8


  • fax:                                 (0 77) 4 5 4 2 7 5 1

(0 77) 4 5 4 5 6 6 8


sekretariat@zsprymas.opole.pl


         zsprymas.opole.pl


  • dyrektor:                      mgr DANUTA KATOROSZ


  • wicedyrektorzy:    mgr BOŻENA BUJACZ      mgr MARZENA KOWALSKA

                                          mgr KRYSTYNA KUCIA     mgr ANNA PLUTA


  • główny księgowy:  ANNA PROCH


  • inne stanowiska kierownicze: Kierownik ds. administracyjno – gospodarczych    mgr ZOFIA PIWOWARSKA
    Sekretarz Szkoły mgr ELŻBIETA SZWAIGER

  • podmiot udostępniający dane:    Zespół Szkół

                       im. Prymasa Tysiąclecia

                       Stefana Kardynała Wyszyńskiego

                     w Opolu

  • odpowiedzialny za treść:      mgr Danuta Katorosz



 

Majątek:


środki trwałe 2.403.330,69

pozostałe 529.949,50


 

Budżet (na rok bieżący):


płace i pochodne 4.588.100

pozostałe wydatki bieżące 474.400

łącznie budżet: 5.062.500


 

Wykaz regulaminów:


  • Statut Zespołu Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Opolu (sekretariat, biblioteka szkolna)

  • Regulamin pracy Zespołu Szkół (sekretariat, kadry)

  • Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników administracji i obsługi Zespołu Szkół (sekretariat, kadry)

  • Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w Zespole Szkół (sekretariat, kadry)

  • Regulamin premiowania pracowników administracji i obsługi Zespołu Szkół (sekretariat, kadry)

  • Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Zespole Szkół (sekretariat, kierownik adm-gosp.)

  • Regulamin kontroli wewnętrznej w Zespole Szkół (sekretariat, księgowość)

  • Regulamin zakładowego funduszu zdrowotnego dla nauczycieli oraz nauczycieli emerytów i rencistów w Zespole Szkół (sekretariat)

  • Regulamin przyznawania dodatku motywacyjnego dla nauczycieli Zespołu Szkół (sekretariat)

  • Regulamin przyznawania nagrody Dyrektora Zespołu Szkół (sekretariat)

  • Regulamin kasy Zespołu Szkół (księgowość)

  • Zakładowy plan kont (księgowość)

  • Instrukcja kancelaryjna Zespołu Szkół (sekretariat, sekretarz szkoły)

  • Instrukcja obiegu dokumentów w Zespole Szkół (sekretariat, sekretarz szkoły, księgowość)

  • Instrukcja archiwalna Zespołu Szkół (sekretarz szkoły)

  • Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego Zespołu Szkół (inspektor bhp)

  • Regulamin ucznia Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr V
    i Publicznego Liceum Profilowanego nr II (sekretariat)

  • Wewnątrzszkolny system oceniania w Zaocznym Liceum Ogólnokształcącym dla Dorosłych ( sekretariat)

  • Wewnątrzszkolny system oceniania w Liceum Ogólnokształcącym dla Dorosłych ( sekretariat)

  • Wewnątrzszkolny system oceniania w Publicznym Liceum Ogólnokształcącym nr V i Publicznym Liceum Profilowanym nr II (sekretariat)

  • Wewnątrzszkolny system oceniania w Publicznym Gimnazjum dla Dorosłych (sekretariat)

  • Wewnątrzszkolny system oceniania w Zasadniczej Szkole Zawodowej dla Dorosłych (sekretariat)

  • Regulamin Samorządu Słuchaczy Zaocznego Liceum Ogólnokształcącego dla Dorosłych (sekretariat)

  • Regulamin Samorządu Słuchaczy Liceum Ogólnokształcącego dla Dorosłych (sekretariat)

  • Regulamin Rad Pedagogicznych działających w Zespole Szkół (sekretariat)



 

Rejestry, ewidencje, archiwa:


  • rejestry i ewidencje obowiązujące w Zespole Szkół

rejestr wydanych zaświadczeń

rejestr wydanych legitymacji szkolnych

rejestr wydanych indeksów

rejestr wydanych świadectw ukończenia

rejestr wydanych świadectw dojrzałości

rejestr wydanych duplikatów świadectw i dyplomów

rejestr faktur przychodzących

rejestr osób zatrudnionych w Zespole Szkół

ewidencja druków ścisłego zarachowania – szkolny rejestr rozrachunku świadectw

ewidencja druków ścisłego zarachowania (księgowość)

ewidencja czasu pracy

ewidencja nieobecności z powodu L-4

ewidencja rozliczenia godzin nadliczbowych nauczycieli

ewidencja wydanych legitymacji służbowych

ewidencja wydanych legitymacji ubezpieczeniowych

ewidencja przychodu i rozchodu materiałów biurowych

ewidencja przychodu i rozchodu środków czystości

ewidencja przychodu i rozchodu znaczków pocztowych


  • archiwum Zespołu Szkół

Zasób archiwalny archiwum Zespołu Szkół stanowi dokumentacja powstała i powstająca w związku z działalnością szkoły:

    • dzienniki lekcyjne

    • księgi arkuszy ocen

    • księgi protokołów egzaminów dojrzałości

    • księgi protokołów egzaminów eksternistycznych

    • akta osobowe uczniów i słuchaczy

    • księgi uczniów

    • rejestry wydanych świadectw

    • kroniki szkolne

    • księgi protokołów z posiedzeń Rady Pedagogicznej

    • księgi protokołów z posiedzeń Nauczycielskich Zespołów Przedmiotowych

    • zarządzenia Dyrektora Szkoły

    • projekty organizacyjne

    • akta osobowe pracowników

    • listy płac

    • kartoteki wynagrodzeń

    • kartoteki zasiłkowe

    • plany budżetowe

    • bilanse

    • dowody bankowe

    • dowody kasowe

    • dokumentacja finansowa i księgowa

    • dokumentacja techniczna

    • dokumentacja dot. rekrutacji, organizacji i innych spraw organizacyjnych

    • prace pisemne uczniów i słuchaczy z egzaminów semestralnych i egzaminów dojrzałości


 

Zamówienia publiczne:

Szkoła nie prowadzi obecnie postępowania o zamówienia publiczne.

 

Kontrole:


Termin kontroli

   Instytucja

kontrolująca

Cel

kontroli

Gdzie są dostępne protokoły kontroli


18.09.2002


Kuratorium Oświaty
w Opolu


Przegląd bieżący funkcjonowania komisji eksternistycznych z zakresu liceum ogólnokształcącego



Sekretariat


07.10.2002


Państwowa Inspekcja Pracy



Odbiór sali gimnastycznej


Sekretariat


08.01.2003


Urząd Miasta

Opola



Kontrola prawidłowości prowadzenia spraw kadrowych


Sekretariat



04.03.2003


Kuratorium
Oświaty
w Opolu



Klasyfikacja i promowanie uczniów


Sekretariat




06.03.2003



PSSE

Opole



Wizytacja z zakresu realizacji oświaty zdrowotnej i promocji zdrowia



Sekretariat



29.04.2003



Kuratorium
Oświaty
w Opolu



- Kontrola prowadzenia dokumentacji   
  szkolnej

- Kontrola pracy zespołów    
   przedmiotowych




Sekretariat



23.05.2003



PSSE

Opole



Kontrola sanitarna stanu bieżącego wszystkich pomieszczeń i urządzeń w obiekcie




Sekretariat



04.09.2003


Kuratorium
Oświaty
w Opolu



Funkcjonowanie PKE do przeprowadzania egzaminów eksternistycznych



Sekretariat



14.11.2003


Kuratorium
Oświaty
w Opolu



Funkcjonowanie PKE przy Zespole Szkół w latach 2002-2003



Sekretariat


 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:


  • miejsce przyjmowania interesantów:

sekretariat Zespołu Szkół


  • w jakich dniach i godzinach:

poniedziałek - piątek 8.oo - 19.oo

sobota 8.oo - 15.oo


  • w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw:

Przy załatwianiu spraw stosuje się najbardziej celowe najprostsze i najbardziej ekonomiczne formy załatwiania w dostosowaniu do rodzaju spraw
i obowiązujących przepisów; formy załatwień to:

* ustna * odręczna *pisemna


  • jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce:

W Zespole Szkół obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt


  • w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne:

    • załatwienie odręczne – sporządzenie przez referenta, po zarejestrowaniu sprawy, bezpośrednio na otrzymanym piśmie zwięzłej odpowiedzi załatwiającej sprawę lub sporządzenie na nim odręcznej notatki wskazującej sposób jej załatwienia

    • załatwienie korespondencyjne – sporządzenie przez referenta projektu pisma załatwiającego sprawę, podpisaniu go przez zatwierdzającego i sporządzeniu czystopisu; podpisany przez zatwierdzającego czystopis wysyła się do adresata, a kopię pozostawia się w aktach szkoły.


  • w jakiej kolejności załatwiane są sprawy:

Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu i stopnia pilności:

    • pilne – załatwiane niezwłocznie

    • terminowe – załatwiane z takim wyliczeniem, by adresat otrzymał odpowiedź w ustalonym terminie

    • zwykłe – załatwiane najpóźniej w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania sprawy do załatwienia

    • tzw. od ręki – załatwiane w miarę możliwości w dniu otrzymania (krótkie odpowiedzi, sprawy powtarzające się, itp.)


Jeżeli załatwienie sprawy w określonym terminie nie jest możliwe, postępuje się ze sprawą zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi terminów załatwienia, ze szczególnym uwzględnie-niem przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.


Nazwa dokumentu: Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Opolu
Podmiot udostępniający: Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: dyrektor szkoły: mgr Danuta Katorosz
Osoba, która odpowiada za treść: dyrektor szkoły: mgr Danuta Katorosz
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-07-01 08:56:53
Data udostępnienia informacji: 2003-07-01 08:56:53
Data ostatniej aktualizacji: 2004-07-16 14:39:30

Wersja do wydruku...

corner   corner