logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr II
z Oddziałami Dwujęzycznymi
im. Marii Konopnickiej
w Opolu

 

Informacje o jednostce:

 

-            nazwa szkoły:            Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr II          
                                       z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej

-            adres:                  45-048 Opole, ul. gen Kazimierza Pułaskiego 3

-            nr telefonu:                                   077-454-22-86,  077-40-21-888

-            fax:                                                077-40-21-887 

-            e-mail:                                           sekr@lo2.opole.pl

-            adres strony www.                         www.lo2.opole.pl

-            dyrektor:                                        mgr Michał Paterak

-            wicedyrektor:        mgr Maria Romanowska        (ds. dydakt.)

                                            mgr Piotr Szafors                   (ds. opiek.-wychow.)

                                           mgr Jolanta Gabryelska         (ds. ekonom.-admin.)

-            główna księgowa:                           Elżbieta Dymitryszyn

-            inne stanowiska kierownicze:          kierownik stołówki Janina Olszewska

-            podmiot udostępniający dane:         Publ. Lic. Ogólnokszt. Nr II
                                                                         z Oddz. Dwujęz. w Opolu

-            odpowiedzialny za treść:                  dyrektor Michał Paterak

 

Majątek:

- wartość brutto                                641.106,49 zł

- umorzenie                                        381.965,49 zł

- wartość netto                                 259.141,00 zł

 

Budżet:

Kwota budżetu na rok 2006                                      4.659.900  

z tego:

- wynagrodzenia i pochodne                                      4.031.900

- pozostałe wydatki                                                       628.000 zł

- wydatki majątkowe:                                                              0 zł

 

Wykaz regulaminów:

  1. Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny w szkole
  2. Program wychowawczy PLO Nr II w Opolu na rok szkolny 2005/2006
  3. Regulamin dodatku motywacyjnego
  4. Regulamin kontroli wewnętrznej
  5. Regulamin korzystania z siłowni szkolnej
  6. Regulamin korzystania ze szkolnych kont internetowych
  7. Regulamin oceniania wewnątrzszkolnego (akt. włączony do Statutu Szkoły)
  8. Regulamin oceny pracy zawodowej nauczyciela
  9. Regulamin organizacyjny PLO Nr II w Opolu
  10. Regulamin organizowania wycieczek szkolnych
  11. Regulamin pracy
  12. Regulamin premiowania pracowników niepedagogicznych
  13. Regulamin przyznawania dodatkowego wynagrodzenia rocznego
  14. Regulamin przyznawania Nagród Dyrektora nauczycielom ...
  15. Regulamin Rady Pedagogicznej
  16. Regulamin Rady Rodziców
  17. Regulamin samorządu uczniowskiego
  18. Regulamin stołówki szkolnej
  19. Regulamin szatni uczniowskiej
  20. Regulamin wynagradzania pracowników niepedagogicznych
  21. Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  22. Szkolny regulamin oceniania zachowania uczniów (akt. włączony do Statutu Szkoły)
  23. Zakładowy Plan Kont
  24. Zasady i kryteria dofinansowania zawodowego nauczycieli 
  25. Instrukcja bezpieczeństwa przeciwpożarowego
  26. Instrukcja kasowa
  27. Instrukcja przeprowadzania inwentaryzacji
  28. Instrukcja sporządzania, kontroli i obiegu dowodów księgowych 

Oryginały regulaminów dostępne w sekretariacie szkoły.

 

Rejestry, ewidencje, archiwa: 

-         Sprawy uczniowskie:

- ewidencja uczniów PLO Nr II

- ewidencja wojskowa uczniów PLO Nr II

- rejestr wydanych zaświadczeń do WKU

- rejestr wydawanych legitymacji szkolnych

- rejestr wydanych świadectw dojrzałości

-         Sprawy pracownicze:             

- ewidencja zatrudnionych pracowników niepedagogicznych

- ewidencja zatrudnionych nauczycieli

- rejestr akt pracowników wycofanych do archiwum

- rejestr wydanych legitymacji ubezpieczeniowych

- rejestr wydanych rodzinnych legitymacji ubezpieczeniowych

- rejestr wydanych legitymacji PKP

- ewidencja nieobecności pracowników

- ewidencja wyposażenia osobistego pracowników

-         Sprawy płacowe:  

- rejestr wydanych zaświadczeń

-         Sprawy majątkowe szkoły: 

- ewidencja wartości materialnych i prawnych

- ewidencja środków trwałych

- ewidencja środków trwałych w użytkowaniu

- ewidencja materiałów ilościowo-wartościowa

- ewidencja ilościowa materiałów

-         Sprawy kancelaryjne:

- ewidencja druków ścisłego zarachowania

- księga podawcza pism przychodzących i wychodzących

- ewidencja wzorów pieczęci szkolnych

Szkoła przechowuje w szkolnym archiwum:

                                                           - akta osobowe byłych pracowników

                                                           - dokumentację szkolną

                                                           - dokumentację finansowo-księgową

                                                           - dokumentację płacową

                                                           - dokumenty Komitetu Rodzicielskiego  
                                                              (Rady Rodziców)

 

Zamówienia publiczne: 

Aktualnie nie są prowadzone postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Kontrole:  

Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

28.01.2004

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Kontrola sanitarna obiektu

27.02.2004

Państwowa Inspekcja Pracy

Kontrola warunków nauki i pracy

21.04.2004

Najwyższa Izba Kontroli – delegatura w Opolu

Funkcjonowanie szkół mniejszości narodowych i etnicznych

20.05.2004

Kuratorium Oświaty w Opolu

Obserwacja przebiegu egzaminu dojrzałości

28.06.2004

Kuratorium Oświaty w Opolu

Obserwacja komisji kwalifikacyjnych

10.02.2005

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Ocena stanu sanitarnego i warunków zdrowotnych

06.06.2005

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Ocena realizacji wymogów w zakresie stosowania niebezpiecznych substancji i preparatów chemicznych w pracowniach chemicznych

15.06.2005

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Ocena stanu sanitarnego bloku kuchen-nego

03.10.2005

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Rekontrola stanu sanitarnego bloku kuchennego

18.10.2005

Kuratorium Oświaty w Opolu

Realizacja programów nauczania

01.12.2005

RKFEiS UM Opole

Regulaminy księgowe i plan kont

 

 Przyjmowanie i załatwianie spraw:

-         miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat (pok. 120)

-         w jakich dniach i godzinach:           poniedziałek-piątek w godz. 7oo-143o

-         system kancelaryjny:                                   normalny

-         załatwianie spraw pisemnych:                      w formie korespondencyjnej

-         w jakiej kolejności załatwiane są sprawy:      regulowane przez KPA

 

 

Nazwa dokumentu: Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr II
Podmiot udostępniający: Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr II
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Michał Paterak
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Michał Paterak
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-07-01 08:54:22
Data udostępnienia informacji: 2003-07-01 08:54:22
Data ostatniej aktualizacji: 2006-04-24 08:51:46

Wersja do wydruku...

corner   corner