logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczne Gimnazjum Nr 5
im. Aleksandra Kamińskiego
w Opolu

 

 

Informacja o jednostce:


  • nazwa szkoły: Publiczne Gimnazjum Nr 5
                            im. Aleksandra Kamińskiego

  • adres: 45-368 Opole, ul. Ozimska 48

  • nr telefonu: /077/4425400

  • fax: /077/4425400

  • dyrektor: mgr Wiesława Nosek

  • wicedyrektor: mgr Weronika Koryga

  • Główny księgowy: Maria Siedlaczek

  • Inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je:

Kierownik Administracyjny , Inspektor ds. BHP: Edward Sacchetti

  • Podmiot udostępniający dane:Publiczne Gimnazjum Nr 5 w Opolu

  • Odpowiedzialny za treść:mgr Wiesława Nosek

 

 

Majątek:

Lp.

 

Najważniejsze składniki

 

Wartość

 

1.

 

Budynki

 

2 011 240,51 zł

 

2.

 

Obiekty inżynierii lądowej (boiska, ogrodzenia)

 

60 366,52 zł

 

3.

 

Maszyny i urządzenia ( komputery)

 

6 370 zł

 

4.

 

Narzędzia i przyrządy ( kserokopiarki)

 

11 336 zł

 

 

 

Budżet:

Lp.

 

Paragraf

 

Kwoty poprzednie

 

Kwoty z roku bieżącego (2005)

 

Projekt na rok 2006

 

1.

 

§3020 – nagrody

 

6 900 ,-

 

6 300,-

 

6 500,-

 

2.

 

§4010 – wynagrodzenia

 

1 680 700,-

 

1 722 00,-

 

1 840 900,-

 

3.

 

§4040 – ?13?

 

132 100,-

 

129 700,-

 

145 600,-

 

4.

 

§4110 - ZUS

 

320 900,-

 

331 300,-

 

354 300,-

 

5.

 

§1420 - ZUS

 

43 700,-

 

45 100,-

 

48 300,-

 

6.

 

§4140 - PFRON

 

1 000,-

 

1 000,-

 

1 000,-

 

7.

 

§4210 – zakup materiałów

 

14 700,-

 

37 400,-

 

26 900,-

 

8.

 

§4240 – zakup pomocy dydaktycznych

 

4 400,-

 

6 500,-

 

3 600,-

 

9.

 

§4260 – zakup energii

 

170 000,-

 

154 400,-

 

139 800,-

 

10.

 

§4270 – zakup usług remontowych

 

25 500,-

 

35 500,-

 

5 800,-

 

11.

 

§4280 – zakup usług zdrowotnych

 

 

 

2 000,-

 

12.

 

§4300 – usługi pozostałe (inne)

 

34 400,-

 

25 200,-

 

17 100,-

 

13.

 

§4350 – opłaty za usługi internetowe

 

-

 

-

 

900,-

 

14.

 

§4410 – podróże służbowe krajowe

 

-

 

-

 

500,-

 

15.

 

§4430 – różne opłaty i składki

 

-

 

2000,-

 

2 000,-

 

16.

 

§4440 – odpis świadectw socjalnych

 

103 800,-

 

103 700,-

 

109 200,-

 

 

Razem

 

2 538 100,-

 

2 600 100,-

 

2 704 400,-

 

 

 Wykaz regulaminów:


  • Regulamin Pracy w Publicznym Gimnazjum nr 5 w Opolu

  • Regulamin Kontroli Wewnętrznej Publicznego Gimnazjum nr 5 w Opolu

  • Regulaminy świadczeń socjalnych:

- Międzyszkolnej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej przy Publicznej Szkole

Podstawowej nr 21 w Opolu

-Tworzenia i gospodarowania środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń

Socjalnych

- Udzielania pomocy zdrowotnej dla nauczycieli, byłych pracowników – emerytów

i rencistów

  • Regulaminy i przepisy dotyczące wynagradzania pracowników:

-Szkolny regulamin dofinansowania na doskonalenie zawodowe nauczycieli

-Regulamin szczegółowego sposobu obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i za godziny doraźnych zastępstw

-Regulamin przyznawania nagród nauczycielom w Publicznym Gimnazjum nr 5

  • Regulaminy, dotyczące obowiązków pracowników szkoły:

-Regulamin szkoły dotyczący bezpieczeństwa i obowiązujących norm zachowania się uczniów PG5 na terenie szkoły

-Regulamin - Przydział Obowiązków Nauczyciela i wychowawcy klasowego

-Regulamin Nauczyciela Dyżurującego

-Regulamin - Zakres obowiązków służbowych i uprawnień pracownika ochrony

w obiekcie- PG5 w Opolu

-Regulamin zapobiegania urazom i wypadkom

-Regulamin Rady Pedagogicznej

  • Regulamin Samorządu Uczniowskiego

  • Inne dokumenty obowiązujące w szkole

    • Wewnątrzszkolny System Oceniania

    • Program Wychowawczy w PG-5

    • Szkolny Program Profilaktyki

    • System monitorowania osiągnięć uczniów w PG-5

    • Szkolny zestaw programów nauczania

    • Roczny plan pracy PG-5

    • Program współpracy z rodzicami

    • Wieloletni plan doskonalenia zawodowego nauczycieli

    • Program rozwoju PG-5

    • Plan nadzoru pedagogicznego i wewnętrzne mierzenie jakości pracy szkoły

    • Kryteria oceny pracy nauczycieli


Powyższe regulaminy oraz dokumenty dostępne są w pokoju nauczycielskim oraz sekretariacie gimnazjum.
 

 

Rejestry, ewidencja, archiwa:


W gimnazjum obowiązuje dziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.


Rejestry:

  • Rejestr otrzymywanych i wydawanych druków kart rowerowych i motorowerowych

  • Rejestr wydawanych legitymacji szkolnych

  • Rejestr wydawanych zaświadczeń

 

Ewidencje:

  • Księgi ewidencji uczniów Publicznego Gimnazjum nr 5

  • Księga uczniów Publicznego Gimnazjum nr 5 w Opolu

  • Księga ewidencji druków ścisłego zarachowania( legitymacje, świadectwa)


Archiwa:

W archiwum przechowywane są akta zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt dla szkół i placówek oświatowych Miasta Opola zatwierdzonym przez Archiwum Państwowe w Opolu 9 marca 2001r.

 

 

Zamówienia publiczne:

Publiczne Gimnazjum nr 5 w Opolu nie prowadzi w chwili obecnej postępowania o zamówieniach publicznych.

 

 Kontrole:


    Lp.         Termin                  Jednostka kontrolująca                 Zakres kontroli

 

1.

 

11.03.2005r.

 

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

 

Kontrola zatrudnienia bezrobotnych skierowanych przez PUP

 

2.

 

02.02.2005r.

 

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

 

Ocena stanu sanitarnego szkoły

 

3.

 

04.03.2005r

 

Służba BHP Urzędu Miasta w Opolu

 

Kontrola zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektów szkolnych po przerwie w działalności oświatowej

 

4.

 

22.11.2005r.

 

Urząd Miasta Opola Wydział Kontroli

 

Prawidłowość dokonania wyrównań wynagrodzeń

 

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:

  • Miejsce przyjmowania interesantów:

sekretariat, księgowość, kadry Publicznego Gimnazjum nr 5 w Opolu.

  • Sekretariat Publicznego Gimnazjum nr 5 w Opolu czynny jest:

od poniedziałku do piątku w godz. od 730 - 1530

  • W jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw:

Pracownik sekretariatu gimnazjum przyjmuje korespondencję, rejestruje ją w Dzienniku Korespondencji i przekazuje odpowiednio w zależności od specyfiki pisma: dyrektorowi bądź wicedyrektorowi szkoły.

  • Jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce:

W PG5 obowiązuje dziennikowy system korespondencyjny poparty jednolitym rzeczowym wykazem akt dla szkół i placówek oświatowych Miasta Opola. Zawiera on wszystkie zagadnienia z zakresu działalności szkoły oznaczone w poszczególnych pozycjach symbolami.

  • W jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne:

Sprawy pisemne załatwiane są w oparciu o następujące formy:

- odręczną – jest to skrócony sposób załatwienia sprawy i polega na sporządzeniu przez referenta, po zarejestrowaniu sprawy, bezpośrednio na otrzymanym piśmie, zwięzłej odpowiedzi załatwiającej sprawę lub na sporządzeniu na nim odręcznej notatki wskazującej sposób jej załatwienia.

- korespondencyjną - polega na sporządzeniu przez referenta projektu pisma załatwiającego sprawę. Aprobujący ( dyrektor bądź wicedyrektor) sprawdza prawidłowość projektowanego załatwienia sprawy i po zaaprobowaniu zwraca projekt pisma wraz z aktami referentowi. Referent powoduje sporządzenie czystopisu i przedstawia go do podpisu. Po podpisaniu czystopisu referent dołącza do niego załączniki ( jeżeli wymaga tego załatwiana sprawa) i wraz z kopią dostarcza do wydziału , którego dotyczy załatwiana sprawa

  • W jakiej kolejności załatwiane są sprawy:

Załatwianie spraw odbywa się wg kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem bez łączenia jej z inną sprawą nie mającą z nią bezpośredniego związku.

 

Nazwa dokumentu: Publiczne Gimnazjum Nr 5 w Opolu
Podmiot udostępniający: Publiczne Gimnazjum Nr 5 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Wiesława Nosek
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Wiesława Nosek
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 17:28:16
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 17:28:16
Data ostatniej aktualizacji: 2008-01-14 11:55:46

Wersja do wydruku...

corner   corner