URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
stanowisko do spraw archiwum
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e)wykształcenie – wyższe magisterskie
|
Kserokopia dyplomu
|
f) staż pracy – 1 rok
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
|
Certyfikat lub dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie języków obcych
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość ustawy – Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy - Kodeks rodzinny i opiekuńczy, znajomość Statutu Miasta Opola i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel)
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) posiadanie cech osobowych i predyspozycji jak np. pracowitość, dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, inicjatywność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
Miasta Opola.
3. Stałe podnoszenie kwalifikacji realizowane poprzez aktywny udział w szkoleniach.
4. Utrzymywanie w aktualnym stanie zasobów archiwalnych.
5. Profilaktyka akt stanu cywilnego i akt zbiorowych.
6. Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego.
7. Prowadzenie ewidencji i rejestracja w aktach stanu cywilnego przypisków (krajowych)
przychodzących z innych urzędów stanu cywilnego.
8. Załatwianie korespondencji krajowej.
9. Potwierdzanie danych zawartych we wnioskach o wymianę dowodu osobistego na podstawie
ksiąg stanu cywilnego.
10. Przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego, wzmianek marginesowych,
decyzji, postanowień, protokołów, zaświadczeń, pism oraz wszystkich innych dokumentów
niezbędnych do wykonywania przypisanych prawem czynności Kierownika.
11. Podpisywanie z upoważnienia Kierownika odpisów skróconych i zupełnych wydawanych
z ksiąg stanu cywilnego, karty zgonu, przypisków, zawiadomień oraz potwierdzanie wniosków
dowodowych.
12. Obsługa uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego i wręczaniem Medali Za
Długoletnie Pożycie Małżeńskie.
13. Współpraca z innymi wydziałami i komórkami równorzędnymi w zakresie realizacji bieżących
zadań Urzędu.
14. Samokontrola w zakresie realizacji zadań na swoim stanowisku pracy.
15. Wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
4. Warunki pracy na stanowisku:
praca w budynku Urzędu Miasta Opola Rynek-Ratusz w pełnym wymiarze czasu pracy, na
stanowisku biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, z obsługą komputera i innych urządzeń
biurowych, samodzielna, lekka, siedząca.
5. W miesiącu maju wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł
2 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem.
- list motywacyjny
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Op
- dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw archiwum w terminie do dnia 31 lipca 2014 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzęd
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.