logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


                                                      DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Stanowisko ds. kadr i płac

1.

Wymagania niezbędne 

Wymagane dokumenty

a) wykształcenie wyższe

Kserokopia dyplomu ukończenia studiów

b) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

c) pełna zdolność do czynności prawnych,

    korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

d) brak skazania za przestępstwo umyślne

    lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

e) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

f) staż pracy minimum 10 lat w tym: minimum 5 lat na stanowisku obsługi wynagrodzeń i minimum 2 lata na stanowisku ds. obsługi kadrowej

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie

o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

g) znajomość obsługi oraz umiejętność pracy
w programie Płatnik ZUS

Oświadczenie

 

2.

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) dobra znajomość prawa pracy, ZUS

zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) znajomość przepisów ZFŚS

zapis w liście motywacyjnym lub CV

c) uczciwość, sumienność, rzetelność i dobra organizacja pracy

zapis w liście motywacyjnym lub CV

d) zdolność do analitycznego myślenia

zapis w liście motywacyjnym lub CV

e) samodzielność i szybkie podejmowanie decyzji

zapis w liście motywacyjnym lub CV

f) komunikatywność i wysoka kultura osobista

zapis w liście motywacyjnym lub CV

g) znajomość programów kadrowo-płacowych

zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie akt osobowych pracowników,
  2. przygotowywanie umów o pracę oraz porozumień zmieniających do umów o pracę,
  3. przygotowywanie i kompletowanie pism w sprawach pracowniczych (dodatki do wynagrodzenia, nagrody jubileuszowe, świadectwa pracy, przeszeregowania, zakres czynności itp.),
  4. prowadzenie ewidencji czasu pracy i list obecności pracowników,
  5.  przygotowywanie projektu planu urlopów, po konsultacji z pracownikami i przedstawienie dyrektorowi do    zatwierdzenia,
  6.  przygotowywanie wniosków pracowników przechodzących na emeryturę i rentę, współpraca z ZUS,
  7. wykonywanie sprawozdań statystycznych w zakresie spraw kadrowych i płacowych,
  8. prowadzenie dokumentacji płacowej,
  9. sporządzanie list płac,
  10. sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej dla ZUS i Urzędu Skarbowego,
  11. prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników,
  12. sporządzanie deklaracji miesięcznych w Płatniku ZUS, przekazywanie do ZUS oraz sporządzanie dokumentacji płacowej związanej z przejściem pracownika na rentę lub emeryturę,

13. sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT :

    - wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,

    - przygotowanie danych do płacowych planów finansowych,

    - przechowywanie i archiwizacja dokumentów z zakresu kadr i płac zgodnie z obowiązującymi przepisami,

 - wykonywanie przelewów,

 - stosowanie zasad i przepisów określonych w ustawach o ochronie danych osobowych i ochronie informacji  niejawnych,       

    - kierowanie pracowników na badanie wstępne, okresowe, kontrolne,

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

 

Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, X piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).

 

5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

 

W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0%.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

     a.   list motywacyjny,

  1. CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
     „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)”  i podpisem.
  2. kwestionariusz osobowy
  3. kserokopię dowodu osobistego
  4. kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie
  5. kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwanie stosunku pracy
  6. oświadczenie o wykonywaniu czynności na stanowisku ds. obsługi wynagrodzeń i ds. obsługi kadrowej
  7. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności  do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni
    z praw publicznych
  8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru  Karnego)
  9. dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).

 

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, Ozimska 19 lub przesłać na adres jednostki w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do dnia 17 stycznia 2014r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

dotyczy naboru na stanowisko ds. kadr i płac

Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.      

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.

 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu

Zofia Twarduś

Nazwa dokumentu: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
Skrócony opis: Nabór na stanowisko ds. kadr i płac
Osoba, która wytworzyła informację: Zofia Twarduś
Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Twarduś
Osoba, która wprowadzała dane: Mirosława Krysta
Data wytworzenia informacji: 2014-01-08 10:15:00
Data udostępnienia informacji: 2014-01-08 10:15:00
Data ostatniej aktualizacji: 2014-01-08 09:23:30

Wersja do wydruku...

corner   corner