logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
d/s. egzekucji nr. 5
1.

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a)       obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b)       wykształcenie: o kierunku prawo  lub administracja
 
Kserokopia dyplomu
c)       pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych.
Oświadczenie
d)       brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo umyślne  skarbowe.
Oświadczenie
e)       nieposzlakowana opinia.
Oświadczenie
f)        staż pracy:
       nie wymagany
 
g)       Prawo jazdy kat. B + posiadanie
       samochodu
Kopia prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego

 
2.

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a)       podstawowa znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy ordynacja podatkowa ustawy
o samorządzie gminnym, KPA i Statutu Miasta Opola
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
b)       umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel).
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
c)       systematyczność, staranność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, uprzejmość, kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność negocjacji
Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 
 
 
 
3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
      1. Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi
             zadaniami
        2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, oraz Regulaminu
             Organizacyjnego Miasta Opola
        3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z
             rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną
        4. Prowadzenie rejestrów pobranych należności, otrzymanych przelewów bankowych 
             zgodnie z tytułami wykonawczymi ( komputerowo )
        5. Sporządzanie miesięcznych i kwartalnych sprawozdań z realizacji otrzymanych
             tytułów wykonawczych
        6. Zbieranie informacji dotyczących zobowiązanych celem ustalenia miejsca
             zamieszkania, miejsca zatrudnienia, miejsca prowadzenia działalności gospodarczej.
            Ustalenie stanu majątku zobowiązanego, rachunków bankowych, wkładów 
             oszczędnościowych, papierów wartościowych.
        7. Prowadzenie egzekucji z pieniędzy ,dokonywanie zajęć wynagrodzeń za pracę, zajęć
            rent i emerytur, rachunków bankowych, wkładów oszczędnościowych, papierów
            wartościowych i innych praw majątkowych                           
        8. Prowadzenie ewidencji tych zajęć ( komputerowo )
        9. Sporządzanie wniosków do Sądów o ustanowienie hipoteki przymusowej dla
             zobowiązanych, u których dotychczasowe czynności egzekucyjne okazały się
             bezskuteczne.
      10. Kierowanie do Komorników tytułów wykonawczych w przypadku zbiegu egzekucji, 
      11. Wykonywanie czynności egzekucyjnych na podstawie otrzymanych tytułów
             wykonawczych w zakresie udzielonego upoważnienia przez Prezydenta Miasta
             Opola.
      12. Zabezpieczanie pobranych należności pieniężnych od zobowiązanych
      13. Terminowe wpłacanie w kasie wierzyciela lub na jego rachunek bankowy
              wyegzekwowanych należności pieniężnych
      14. Przedkładanie Kierownikowi Referat Egzekucji Administracyjnej danych do
             sporządzania informacji o realizacji zadań własnych
      15. Przygotowywanie wniosków o udostępnienie informacji ze zbioru danych osobowych
             w ZUS, Urzędach Skarbowych, GUS, Wydziałach Urzędu Miasta Opola,
      16. Zachowanie 40 godzinnego tygodnia pracy z jednomiesięcznym okresem
              rozliczeniowym
      17. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
 
4. Warunki pracy na stanowisku:
 
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – ul. Budowlanych 4, I piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca
w godz. 730 – 1530, praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny
ze zobowiązanymi. Praca w terenie- miasto Opole.
 
5. W miesiącu maju  2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób     niepełnosprawnych wyniósł 2,24 %.
 
 
 
6.     Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem.
c)         list motywacyjny,
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
d)    dokument potwierdzający niepełnosprawność *
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko: ds. egzekucji nr.5 w terminie do dnia 27 czerwca 2013 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
 
 
* W przypadku osób niepełnosprawnych

Nazwa dokumentu: Wydział Podatków i Opłat Lokalnych
Skrócony opis: Stanowisko ds. egzekucji nr 5
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Flis-Baranek
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Filipkowski
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2013-06-17 13:16:20
Data udostępnienia informacji: 2013-06-17 13:16:20
Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-17 13:18:59

Wersja do wydruku...

corner   corner