URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
d/s. egzekucji nr. 5
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) wykształcenie: o kierunku prawo lub administracja
|
Kserokopia dyplomu
|
c) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych.
|
Oświadczenie
|
d) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo umyślne skarbowe.
|
Oświadczenie
|
e) nieposzlakowana opinia.
|
Oświadczenie
|
f) staż pracy:
nie wymagany
|
|
g) Prawo jazdy kat. B + posiadanie
samochodu
|
Kopia prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) podstawowa znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy ordynacja podatkowa ustawy
o samorządzie gminnym, KPA i Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel).
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) systematyczność, staranność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, uprzejmość, kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność negocjacji
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi
zadaniami
2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, oraz Regulaminu
Organizacyjnego Miasta Opola
3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z
rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną
4. Prowadzenie rejestrów pobranych należności, otrzymanych przelewów bankowych
zgodnie z tytułami wykonawczymi ( komputerowo )
5. Sporządzanie miesięcznych i kwartalnych sprawozdań z realizacji otrzymanych
tytułów wykonawczych
6. Zbieranie informacji dotyczących zobowiązanych celem ustalenia miejsca
zamieszkania, miejsca zatrudnienia, miejsca prowadzenia działalności gospodarczej.
Ustalenie stanu majątku zobowiązanego, rachunków bankowych, wkładów
oszczędnościowych, papierów wartościowych.
7. Prowadzenie egzekucji z pieniędzy ,dokonywanie zajęć wynagrodzeń za pracę, zajęć
rent i emerytur, rachunków bankowych, wkładów oszczędnościowych, papierów
wartościowych i innych praw majątkowych
8. Prowadzenie ewidencji tych zajęć ( komputerowo )
9. Sporządzanie wniosków do Sądów o ustanowienie hipoteki przymusowej dla
zobowiązanych, u których dotychczasowe czynności egzekucyjne okazały się
bezskuteczne.
10. Kierowanie do Komorników tytułów wykonawczych w przypadku zbiegu egzekucji,
11. Wykonywanie czynności egzekucyjnych na podstawie otrzymanych tytułów
wykonawczych w zakresie udzielonego upoważnienia przez Prezydenta Miasta
Opola.
12. Zabezpieczanie pobranych należności pieniężnych od zobowiązanych
13. Terminowe wpłacanie w kasie wierzyciela lub na jego rachunek bankowy
wyegzekwowanych należności pieniężnych
14. Przedkładanie Kierownikowi Referat Egzekucji Administracyjnej danych do
sporządzania informacji o realizacji zadań własnych
15. Przygotowywanie wniosków o udostępnienie informacji ze zbioru danych osobowych
w ZUS, Urzędach Skarbowych, GUS, Wydziałach Urzędu Miasta Opola,
16. Zachowanie 40 godzinnego tygodnia pracy z jednomiesięcznym okresem
rozliczeniowym
17. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – ul. Budowlanych 4, I piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca
w godz. 730 – 1530, praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny
ze zobowiązanymi. Praca w terenie- miasto Opole.
5. W miesiącu maju 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,24 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) i podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
d) dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko: ds. egzekucji nr.5 w terminie do dnia 27 czerwca 2013 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
* W przypadku osób niepełnosprawnych