logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczne Przedszkole Specjalne Nr 53
w Opolu

Informacje o jednostce:


Nazwa: Publiczne Przedszkole Specjalne Nr 53


Adres: 45 – 865 Opole, ul. Niemodlińska 60


Numer telefonu: 77 / 457 – 20- 81

Fax: nie posiada


E – mail : pps53@wp.pl


Adres strony www: nie posiada


Dyrektor : Małgorzata Pater

Wicedyrektor: - brak


Główny księgowy: Bożena Miękisiak


Inne stanowiska kierownicze: - brak


Podmiot udostępniający dane : Publiczne Przedszkola Specjalne Nr 53 w Opolu


Odpowiedzialny za treść : Małgorzata Pater

Mjątek:

Stan na 31. 12. 2003 r. – 35 836, 90 zł.

Z tego najważniejsze:

L.p.

Nazwa towaru

Wartość zł.

1.

Zestaw komputerowy

4 193, 14

2.

Kserokopiarka

1 689, 70

3.

Klocki rehabilitacyjne

1 088, 00

4

Suchy basen

2 290, 00

5.

Stół SRB

1 490, 00

6.

Komplet półek

946, 39

7.

Pomoce dydakt. Montessori

1 2091,10

8.

Lodówka

1 750, 00

9.

Fotelik rehabilitacyjny

2 200, 00

10.

Pralka automatyczna

1 386, 00

 

Budżet:

Wydatki ogółem : 364 900 zł

W tym:

  • Wynagrodzenia i pochodne 319 400zł.

  • Pozostałe wydatki bieżące 45 500 zł

W wydatkach bieżących m.in:


§


Wyszczególnienie

Kwota

4210


Zakup materiałów i wyposażenia

6 000

4240



Zakup pomocy naukowych i dydaktycznych

1 500

4260


Zakup energii

12 600

4300


Zakup usług pozostałych

7 500



 

Wykaz regulaminów:


  • Regulamin pracy Publicznego Przedszkola Specjalnego nr 53 w Opolu,


  • Regulamin Wynagradzania Pracowników Niepedagogicznych w Publicznym Przedszkolu Specjalnym Nr 53 w Opolu,


  • Regulamin Organizacyjny Publicznego Przedszkola Specjalnego Nr 53
    w Opolu,


  • Regulamin Kontroli Wewnętrznej Publicznego Przedszkola Specjalnego
    nr 53 w Opolu,


  • Instrukcja podstawowa bezpieczeństwa w Publicznym Przedszkola Specjalnym Nr 53 w Opolu,


  • Instrukcja Obiegu Dokumentów w Publicznym Przedszkolu Specjalnym
    Nr 53 w Opolu,


  • Instrukcja Przeprowadzania Inwentaryzacji w Publicznym Przedszkolu Specjalnym Nr 53 w Opolu,


  • Instrukcja Kancelaryjna Publicznego Przedszkola Specjalnego Nr 53
    w Opolu,


  • Zakładowy Plan Kont w Publicznym Przedszkolu Specjalnym Nr 53 w Opolu,


  • Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Publicznym Przedszkolu Specjalnym Nr 53 w Opolu,


  • Regulamin przyznawania dodatku motywacyjnego,


  • Kryteria Przyznawania Nagrody Dyrektora Nauczycielom Publicznego Przedszkola Specjalnego Nr 53 w Opolu.


Oryginały dokumentów przechowywane są w segregatorach oznaczonych według rzeczowego wykazu akt. Potwierdzone kopie znajdują się na tablicy ogłoszeń w pomieszczeniu dla personelu przedszkola.

Rejestry, ewidencje, archiwa:


  • Ewidencja druków ścisłego zarachowania

  • Ewidencja kartotek magazynowych

  • Ewidencja czasu pracy pracowników

  • Ewidencja emerytów i rencistów

  • Ewidencja środków trwałych i przedmiotów nietrwałych

  • Ewidencja szkolonych

  • Ewidencja stosowanych systemów i programów komputerowych

  • Ewidencja pieczęci urzędowych

  • Ewidencja innych pieczęci i stempli

  • Ewidencja wypożyczeń bibliotecznych

  • Ewidencja akt osobowych

  • Ewidencja delegacji służbowych

  • Ewidencja programów i planów nauczania i wychowania

  • Ewidencja wychowanków przedszkola

  • Karta ewidencji jednostki własnej

  • Raporty żywieniowe

  • Rejestry księgowe : syntetyka, analityka, koszty i wydatki środków budżetowych, specjalnych oraz socjalnych

  • Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej

  • Rejestr Zarządzeń Dyrektora

  • Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw


Akta spraw przechowuje się w segregatorach oznaczonych wg jednolitego rzeczowego wykazu akt w szafach w gabinecie dyrektora. Akta spraw ostatecznie załatwionych przekazuje się do składnicy akt po upływie 1 roku, kompletnymi rocznikami. Przekazywanie akt do składnicy odbywa się na podstawie spisu zdawczo – odbiorczego, po ich szczegółowym przeglądzie i uporządkowaniu.

Zamówienia publiczne:

Publiczne Przedszkole Specjalne nr 53 w Opolu nie prowadzi obecnie postępowania o zamówienia publiczne.

Przyjmowanie i załatwianie spraw:

Miejsce przyjmowania interesantów: Gabinet dyrektora Publicznego Przedszkola Specjalnego nr 53 w Opolu.

Dni i godziny przyjmowania interesantów:

  • Poniedziałek – 10 00 – 13 00
  • Wtorek – 9 00 – 12 00
  • Środa – 10 00- 14 00
  • Czwartek – 12 00- 15 30
  • Piątek – 14 30 – 16 00


Przyjmowanie i załatwianie spraw:

Korespondencje przyjmuje dyrektor przedszkola, który otwiera wszystkie przesyłki, z wyjątkiem imiennych, które przekazuje adresatom oraz pism dot. spraw księgowych, które przekazuje gł. księgowemu. Po otwarciu kopert stwierdza się czy nie zawiera ona pisma mylnie skierowanego i czy dołączone są do niej wymieniane w piśmie załączniki. Rejestracja spraw polega na wpisywaniu pisma rozpoczynającego sprawę do spisu spraw, założonego zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt. Załatwienie sprawy może być : tymczasowe – jeżeli zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego lub ostateczne – gdy odpowiedź udzielona stronie załatwia sprawę w danej instancji.


System kancelaryjny obowiązujący w jednostce:

W Publicznym Przedszkolu Specjalnym Nr 53 obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym wykazie akt.


Sprawy pisemne: forma korespondencyjna


Kolejność załatwiania spraw : Według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.

Nazwa dokumentu: Publiczne Przedszkole Specjalne Nr 53 w Opolu
Podmiot udostępniający: Publiczne Przedszkole Specjalne Nr 53 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor przedszkola: Małgorzata Pater
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor przedszkola: Małgorzata Pater
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 15:25:54
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 15:25:54
Data ostatniej aktualizacji: 2004-07-19 15:02:58

Wersja do wydruku...

corner   corner