logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW

 

 

 

1.   Wymagania niezbędne

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a)   obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *

Kserokopia dowodu osobistego

b)   pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c)   brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d)   nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)   wykształcenie wyższe o profilu budownictwo

Kserokopia dyplomu

f)    staż pracy – 5 lat

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

 

g)   uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi

Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnienia

 

 

2.   Wymagania dodatkowe 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub                 w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) znajomość przepisów z zakresu:

·         prawa budowlanego,

·         planowania i zagospodarowania przestrzennego,

·         zamówień publicznych,

·         finansów publicznych oraz odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

·         samorządu terytorialnego

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnienie wymagania.

b) znajomość programu do kosztorysowania NORMA, umiejętność kosztorysowania

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnienie wymagania.

c)  biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnienie wymagania.

d) odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, umiejętność pracy zespołowej i indywidualnej

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnienie wymagania.

e) umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, uwag i opinii oraz pism

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnienie wymagania.

f) dyspozycyjność

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnienie wymagania.

 

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • pełnienie nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez MOSiR,
  • przygotowywanie planów remontów obiektów podległych MOSiR we współpracy z kierownikami,
  • pełnienie nadzoru na pracami remontowymi w obiektach MOSiR,
  • współpraca przy przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • przeprowadzanie i dokumentowanie porównawczej analizy cenowej składanych ofert,
  • organizowanie i kontrolowanie procesu usuwania awarii i wykonywania napraw na obiektach podległych MOSiR,
  • przygotowywanie materiałów i sporządzanie sprawozdań z zakresu działalności inwestycyjno – remontowej i dokonywanych zakupów inwestycyjnych,
  • przygotowanie dokumentacji i umów na pełnienie usług konserwatorskich dla urządzeń i systemów energetycznych, wodno-kanalizacyjnych, przeciwpożarowych, przeglądów budowlanych zgodnie z ustawa prawo budowlane itp.,
  • uczestniczenie w inwentaryzacji majątku MOSiR,
  • przygotowywanie informacji niezbędnych do sporządzenia deklaracji na podatek od nieruchomości,
  • przygotowanie opisów przedmiotów zamówienia dla postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, oraz przygotowanie projektów umów dla zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • weryfikacja właściwości i kompletności dokumentacji ( projektowej i odbiorowej) składanej przez wykonawcę w aspekcie wymagań zawartych w umowie,
  • przygotowanie, kompletowanie dokumentacji dot. realizacji inwestycji i remontów oraz uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń,
  • typowanie robót, kosztorysowanie i przedmiarowanie prac, przygotowanie specyfikacji i wykonanie robót,
  • przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji prowadzonych spraw,
  • przygotowywanie i organizowanie rad budowy, spotkań oraz uczestnictwo w komisjach odbiorowych,
  • prowadzenie spraw związanych z przeglądami, gwarancją i rękojmią realizowanych zadań,
  • uczestniczenie w przeglądach obiektów i budynków,
  • rozliczenie rzeczowo-finansowe zadań remontowych i inwestycyjnych, przygotowanie informacji niezbędnych do przygotowania OT i PT,
  • sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalno-prawnym dokumentów rozliczeniowych,
  • realizacja obowiązków wynikających z zarządzeń Prezydenta Miasta Opola,
  • udział w komisjach i sesjach Rady Miasta,
  • przygotowywanie stosownych zarządzeń

 

* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

4.         W miesiącu wrześniu 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów

o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,87 %.

 

5. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)      dokumenty wymienione powyżej,

b)      życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458),

c)      list motywacyjny,

d)      kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.mosir.opole.pl) oraz w Dziale Administracji Organizacji i Marketingu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu,                        ul. Barlickiego 13,

e)      kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.*

 

Kompletne aplikacje należy składać w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 w Opolu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko głównego specjalisty ds. inwestycji i remontów w terminie do dnia 22 października 2012 r., decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz  na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.

 

      Dyrektor

Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji

                     w Opolu

        


*w przypadku osób niepełnosprawnych

Załączniki do pobrania: 2012-10-10 16:02:12 - Ogłoszenie o naborze (57.50 kB)

Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Skrócony opis: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Główny Specjalista ds. inwestycji i remontów
Podmiot udostępniający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Machowicz
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Machowicz
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Machowicz
Data wytworzenia informacji: 2012-10-10 15:47:10
Data udostępnienia informacji: 2012-10-10 15:47:10
Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-10 16:12:31

Wersja do wydruku...

corner   corner