|
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
GŁÓWNY SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
1. Wymagania niezbędne
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe o profilu budownictwo
|
Kserokopia dyplomu
|
f) staż pracy – 5 lat
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
|
Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnienia
|
2. Wymagania dodatkowe
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość przepisów z zakresu:
· prawa budowlanego,
· planowania i zagospodarowania przestrzennego,
· zamówień publicznych,
· finansów publicznych oraz odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
· samorządu terytorialnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnienie wymagania.
|
b) znajomość programu do kosztorysowania NORMA, umiejętność kosztorysowania
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnienie wymagania.
|
c) biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office (Word, Excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnienie wymagania.
|
d) odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, umiejętność pracy zespołowej i indywidualnej
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnienie wymagania.
|
e) umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, uwag i opinii oraz pism
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnienie wymagania.
|
f) dyspozycyjność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnienie wymagania.
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- pełnienie nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez MOSiR,
- przygotowywanie planów remontów obiektów podległych MOSiR we współpracy z kierownikami,
- pełnienie nadzoru na pracami remontowymi w obiektach MOSiR,
- współpraca przy przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- przeprowadzanie i dokumentowanie porównawczej analizy cenowej składanych ofert,
- organizowanie i kontrolowanie procesu usuwania awarii i wykonywania napraw na obiektach podległych MOSiR,
- przygotowywanie materiałów i sporządzanie sprawozdań z zakresu działalności inwestycyjno – remontowej i dokonywanych zakupów inwestycyjnych,
- przygotowanie dokumentacji i umów na pełnienie usług konserwatorskich dla urządzeń i systemów energetycznych, wodno-kanalizacyjnych, przeciwpożarowych, przeglądów budowlanych zgodnie z ustawa prawo budowlane itp.,
- uczestniczenie w inwentaryzacji majątku MOSiR,
- przygotowywanie informacji niezbędnych do sporządzenia deklaracji na podatek od nieruchomości,
- przygotowanie opisów przedmiotów zamówienia dla postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, oraz przygotowanie projektów umów dla zadań inwestycyjnych i remontowych,
- weryfikacja właściwości i kompletności dokumentacji ( projektowej i odbiorowej) składanej przez wykonawcę w aspekcie wymagań zawartych w umowie,
- przygotowanie, kompletowanie dokumentacji dot. realizacji inwestycji i remontów oraz uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń,
- typowanie robót, kosztorysowanie i przedmiarowanie prac, przygotowanie specyfikacji i wykonanie robót,
- przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji prowadzonych spraw,
- przygotowywanie i organizowanie rad budowy, spotkań oraz uczestnictwo w komisjach odbiorowych,
- prowadzenie spraw związanych z przeglądami, gwarancją i rękojmią realizowanych zadań,
- uczestniczenie w przeglądach obiektów i budynków,
- rozliczenie rzeczowo-finansowe zadań remontowych i inwestycyjnych, przygotowanie informacji niezbędnych do przygotowania OT i PT,
- sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalno-prawnym dokumentów rozliczeniowych,
- realizacja obowiązków wynikających z zarządzeń Prezydenta Miasta Opola,
- udział w komisjach i sesjach Rady Miasta,
- przygotowywanie stosownych zarządzeń
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
4. W miesiącu wrześniu 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,87 %.
5. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej,
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.mosir.opole.pl) oraz w Dziale Administracji Organizacji i Marketingu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13,
e) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.*
Kompletne aplikacje należy składać w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 w Opolu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko głównego specjalisty ds. inwestycji i remontów w terminie do dnia 22 października 2012 r., decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Opolu
*w przypadku osób niepełnosprawnych
Nazwa dokumentu: | Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu | Skrócony opis: | Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Główny Specjalista ds. inwestycji i remontów | Podmiot udostępniający: | Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu | Osoba, która wytworzyła informację: | Katarzyna Machowicz | Osoba, która odpowiada za treść: | Katarzyna Machowicz | Osoba, która wprowadzała dane: | Katarzyna Machowicz | Data wytworzenia informacji: | 2012-10-10 15:47:10 | Data udostępnienia informacji: | 2012-10-10 15:47:10 | Data ostatniej aktualizacji: | 2012-10-10 16:12:31 |
Wersja do wydruku...
|