logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 43
w Opolu

 

INFORMACJE O JEDNOSTCE:


    1. NAZWA PRZEDSZKOLA – PRZEDSZKOLE PUBLICZNE Nr 43

    2. ADRES – UL. PRÓSZKOWSKA 5A , 45-710 OPOLE

    3. TELEFON – 077/ 4570-151

    4. FAX – 077/ 4570-151

    5. e-mail – pp43.opole@progman.com.pl

    6. ADRES STRONY www – (BRAK)

    7. DYREKTOR – MGR JOLANTA WACŁAWSKA

    8. WICEDYREKTOR – (FUNKCJA NIE ISTNIEJE)

    9. GŁÓWNY KSIĘGOWY – ELŻBIETA ZAWADZKA

    10. INNE STANOWISKA KIEROWNICZE – (NIE ISTNIEJĄ)

    11. PODMIOT UDOSTEPNIAJACY DANE – PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 43 W OPOLU

    12. ODPOWIEDZIALNA ZA TREŚĆ – DYREKTOR PLACÓWKI
                                                   MGR JOLANTA WACŁAWSKA

    13. ODPOWIEDZIALNA ZA ZAMIESZCZANIE I AKTUALIZACJĘ W BIP –
      DOROTA JONIAK

 

 

MAJĄTEK – SKŁADNIKI:


  1. ŚRODKI TRWAŁE:

    • budynek;

    • plac zabaw;

    • ogrodzenie;

    • system alarmowy;

    • zestaw komputerowy;

    • dźwig towarowy;

    • zmywarki.


  1. WYPOSAŻENIE:

    • według ksiąg inwentarzowych i kartotek:

      • sprzęt radiotechniczny;

      • sprzęt gospodarczy, biurowy i kuchenny;

      • sprzęt dekoracyjny;

      • wyposażenie i drobny sprzęt oraz bielizna;

      • meble;

      • zabawki, gry, pomoce dydaktyczne itp.

      • zbiory biblioteczne;

    • wartości niematerialne i prawne: licencje praw autorskich programów komputerowych ProgMan Software.


WARTOŚĆ MAJĄTKU:


-wartość brutto środków trwałych  – 726.874 zł

- wartość netto środków trwałych - 166.698 zł

- wartości niematerialne i prawne - 5.855 zł

- wyposażenie i zbiory biblioteczne - 122.162 zł

 

 

BUDŻET:

  1. ŚRODKI BUDŻETOWE MIASTA - DOCHODY - 624.700 zł


          WYDATKI ZE ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH MIASTA :


    • wynagrodzenia osobowe pracowników;

    • dodatkowe wynagrodzenie roczne;

    • składki na ubezpieczenia społeczne;

    • składki na fundusz pracy;

    • odpisy na ZFŚS;

    • wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń;

    • usługi pozostałe - prowizje bankowe;


RAZEM WYDATKI – 624.700 zł

 

2. RACHUNKI DOCHODÓW WŁASNYCH:

STAN ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH:  36.129 zł

DOCHODY WŁASNE:    214.500 zł

- wpływy z usług;

- odsetki.

WYDATKI Z RACHUNKU DOCHODÓW WŁSANYCH

    • zakup materiałów i wyposażenia (środki czystości, materiały biurowe, prasa, wyprawki dla dzieci);

    • zakup środków żywności;

    • zakup energii (cieplna, elektryczna, gaz, woda);

    • zakup pomocy naukowych i dydaktycznych, książek;

    • zakup usług remontowych i konserwacje                                                - 43.500 zł

    • zakup usług pozostałych (usługi pralnicze, monitoring, wywóz śmieci, opłaty pocztowe i telefony, imprezy dla dzieci, drobne naprawy, szkolenia);

    • zakup usług dostępu do sieci Internet;

    • różne opłaty i składki (ubezpieczenie budynku i wyposażenia).


RAZEM WYDATKI – 217.800 zł


INFORMACJE O BUDŻECIE SPORZĄDZONO NA PODSTAWIE PLANU FINANSOWEGO NA 2007 ROK.

 

 

WYKAZ REGULAMINÓW:

  1. Statut Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;

  2. Regulamin organizacyjny Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;

  3. Regulamin pracy Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;

  4. Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym nr 43 w Opolu;
  5. Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym nr 43 w Opolu;

  6. Regulamin przyznawania nagród nauczycielom zatrudnionym w Przedszkolu Publicznym nr 43 w Opolu;

  7. Regulamin zakładowego funduszu zdrowotnego dla nauczycieli;

  8. Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;

  9. Regulamin Rady Pedagogicznej Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;

  10. Regulamin dokonywania oceny pracy nauczycieli Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;

  11.  Regulamin Rady Rodziców Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu;

  12. Zasady rachunkowości i Zakładowy Plan Kont;

  13. Instrukcja sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów;

  14. Regulamin kontroli wewnętrznej;

  15. Instrukcja inwentaryzacyjna;

  16. Instrukcja organizacji i działania archiwum zakładowego;

  17. Instrukcja w sprawie zasad ochrony, archiwizacji zbiorów danych księgowych i nośników informacji w systemie komputerowym;

  18. Instrukcja kancelaryjna;

  19. Instrukcja BHP.


 

REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA:

        Zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Przedszkolu Publicznym nr 43 w Opolu określa Instrukcja kancelaryjna.
       Rejestracja, łączenie i przechowywanie akt odbywa się w oparciu o Jednolity rzeczowy wykaz akt, który stanowi jednolitą rzeczową klasyfikację akt powstających w toku działalności przedszkola oraz klasyfikację archiwalną.
       Dla każdej, końcowej w podziale klasyfikacji, pozycji jednolitego rzeczowego wykazu akt, zakłada się spis spraw oraz odpowiadającą temu spisowi teczkę aktową do przechowywania w niej spraw ostatecznie załatwionych.


REJESTRY :

  1. Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej;

  2. Rejestr zarządzeń dyrektora;

  3. Rejestr wypadków pracowników;

  4. Rejestr wypadków dzieci;

  5. Rejestr spraw dotyczących zatrudnienia;

  6. Rejestr zwolnień lekarskich;

  7. Rejestr wydanych zaświadczeń;

  8. Rejestr zamówień publicznych;

  9. Rejestr skarg i wniosków;

  10. Rejestr wydanych upoważnień.


EWIDENCJE :


  1. Ewidencja zasobu bibliotecznego;

  2. Ewidencja stosowanych systemów i programów;

  3. Ewidencja nieruchomości użytkowanych przez przedszkole;

  4. Ewidencja ruchomości (księgi inwentarzowe, kartoteki);

  5. Ewidencja dzieci;

  6. Ewidencja akt osobowych;

  7. Ewidencja czasu pracy (karty ewidencyjne);

  8. Ewidencja odzieży ochronnej (karty ewidencyjne);

  9. Ewidencja emerytów i rencistów;

  10. Ewidencja pieczęci i druków ścisłego zarachowania;

  11. Ewidencja delegacji służbowych;

  12. Ewidencja wydanych legitymacji. 

 

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE:

Obecnie jednostka prowadzi postępowanie o zamówienie publiczne:

"Ułożenie kostki brukowej na placach i chodnikach przy budynku Przedszkola Publicznego nr 43 w Opolu przy ul. Prószkowskiej 5a".

 

KONTROLE:



Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

04.-06.10.2004 Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Opolu Kontrola sanitarna
22.11.2004 Referat Kontroli Finansowej, Egzekucji i Sprawozdawczości Urząd Miasta Opola Sprawdzenie ZPK i instrukcji wewnętrznych
13.10.2005 Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Opolu Kontrola sanitarna
10.11.2005 Referat Kontroli Finansowej, Egzekucji i Sprawozdawczości Urząd Miasta Opola Sprawdzenie ZPK i instrukcji wewnętrznych
10.11.2005 Kuratorium Oświaty w Opolu Bieżące badanie stopnia realizacji podstawy programowej
10.10.2006 Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Opolu Kontrola sanitarna

 

 

PRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SPRAW:

  1. MIEJSCE PRZYJMOWANIA INTERESANTÓW – KANCELARIA DYREKTORA PPRZEDSZKOLA;


  1. HARMONOGRAM PRACY DYREKTORA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NR 43 W OPOLU


DNI TYGODNIA

GODZINY

PONIEDZIAŁEK

8.30 – 16.30

WTOREK

8.00 – 16.00

ŚRODA

8.00 – 16.00

CZWARTEK

8.30 – 16.30

PIĄTEK

7.30 – 15.30

 

  1. DYŻUR W KANCELARII W KAŻDY CZWARTEK OD GODZINY 14.00 DO 16.30.

  2. SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW- OSOBIŚCIE PRZEZ DYREKTORA PLACÓWKI;


  1. SYSTEM KANCELARYJNY - BEZDZIENNIKOWY OPARTY NA JEDNOLITYM RZECZOWYM WYKAZIE AKT PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NR 43 W OPOLU;


  1. SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW PISEMNYCH –W FORMIE KORESPONDENCYJNEJ; 

  1. KOLEJNOŚĆ ZAŁATWIANIA SPRAW – NA BIEŻĄCO, WEDŁUG KOLEJNOŚCI WPŁYWU I STOPNIA PILNOŚCI.



Nazwa dokumentu: Przedszkole Publiczne Nr 43 w Opolu
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 43 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Jolanta Wacławska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Jolanta Wacławska
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 14:57:19
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 14:57:19
Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-07 14:42:45

Wersja do wydruku...

corner   corner