Przedszkole Publiczne Nr 29
w Opolu
Informacje o jednostce :
- nazwa przedszkola: Przedszkole Publiczne Nr 29
- adres: 45-858 Opole, ul.Kasprzaka 1
- nr telefonu: 077/ 4743-584
- fax: 077/ 4743-584
- e-mail: p29_op@rubikon.pl
- adres strony www: brak
- dyrektor: mgr Agnieszka Milenkiewicz
- wicedyrektor: brak
- główny księgowy: Wanda Balsewicz
- inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je: brak
- podmiot udostępniający dane : Przedszkole Publiczne Nr 29 w Opolu
- odpowiedzialny za treść : mgr Agnieszka Milenkiewicz
Majątek:
brutto 765 781,00 zł - środki trwałe
w tym :
- grupa 1 budynek 695 423,00
- grupa 2 ogrodzenie 31 607,60
- grupa 4 zestawy komputerowe 15 031,73
- grupa 6 dźwigi 18 762,00
- grupa 8 wyparzacze, obieraczki 4 956,67
Pozostałe środki trwałe w użytkowaniu 43 400,73 zł
- w tym (np. meble, sprzęt RTV,AGD )
- Zbiory biblioteczne 3245,69 zł
Wartości niematerialno - prawne / programy / 4 238,00 zł
Budżet:
479 800,00 w tym :
- wynagrodzenia 459 300,00
- pozostałe 20 500,00
- Środki specjalne 176 000,00
Wykaz regulaminów:
1. Regulamin ZFŚS w PP Nr 29 w Opolu - kancelaria
2. Regulamin Wynagradzania pracowników nie będących n-lami zatrudnionych
w PP Nr 29 w Opolu - kancelaria
3. Regulamin Premiowania pracowników nie będących n-lami zatrudnionych
w PP Nr 29 w Opolu - kancelaria
4. Regulamin Przedszkola Publicznego Nr 29 w Opolu - kancelaria
5. Regulamin Pracy PP Nr 29 w Opolu - kancelaria
6. Regulamin Dodatku Motywacyjnego - kancelaria
7. Regulamin udzielania pomocy zdrowotnej dla n-li, byłych pracowników - emerytów i rencistów - kancelaria
8. Regulamin Rady Pedagogicznej - kancelaria
9. Regulamin przyznawania nagród Dyrektora n-lom PP Nr 29 w Opolu - kancelaria
10. Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników nie będących n-lami zatrudnionych w PP Nr 29 w Opolu - kancelaria
11. Instrukcja kancelaryjno - Archiwalna PP Nr 29 w Opolu - kancelaria
12. Statut Przedszkola Publicznego Nr 29 w Opolu - kancelaria
13. Plan kont PP Nr 29 w Opolu - główny księgowy
14. Instrukcja służbowa obiegu dokumentów księgowych PP Nr 29 w Opolu - gł. księgowy
15. Instrukcja wewnętrzna w sprawie inwentaryzacji składników majątkowych
w PP Nr 29 w Opolu - kancelaria
16. Regulamin kontroli wewnętrznej PP Nr 29 w Opolu - kancelaria
17. Regulamin organizacyjny PP Nr 29 w Opolu - kancelaria
18. Regulamin Rady Rodziców PP Nr 29 w Opolu - kancelaria
Rejestry, ewidencje, archiwa:
W archiwum zakładowym przechowywane są wszystkie dokumenty księgowe, kadrowe, płacowe ,żywieniowe, magazynowe, dydaktyczne.
Rejestry obowiązujące w PP Nr 29 w Opolu :
001- Zjazdy, narady, konferencje
002- Działalność organów placówki własnej
011- Organizacja jednostki własnej
012- Akty normatywne organów gminy
013- Akty normatywne jednostki własnej
020- Metodyka i organizacja prognozowania, planowania i sprawozdawczości statystycznej
021- Statystyka
022- Statystyka i analizy
045- Skargi i wnioski
052- Dzienniki, czasopisma, ogłoszenia , wywiady
054- Wystawy, pokazy, imprezy
060- Współdziałanie z organami włądzy państwowej
071- Instrukcje, rejestry, regulaminy
072- Archiwa zakładowe i składnice akt
081- Kontrole, inspekcje, lustracje
101- Ogólne zasady pracy i płacy
102- Ewidencja osobowa, legitymacje, zaświadczenia
103- Sprawy pracownicze
111- Zatrudnianie i zwalnianie pracowników
112- Nagradzanie i awansowanie pracowników
113- Zatrudnianie, nagradzanie i awansowanie kierowników gminnych jednostek organizacyj
121- Formy i metody szkolenia
131- Dyscyplina pracy
132- Urlopy pracownicze
133- Kary porządkowe i dyscyplinarne
142- Opieka zdrowotna
143- Wypoczynek pracowników i ich rodzin
151- Emerytury i renty
152- Ubezpieczenia społeczne
161- Stan bezpieczeństwa i higieny pracy
162- Środki ochronne
163- Wypadki przy pracy, choroby zawodowe
164- Wypadki uczniów i wychowanków na terenie jednostki własnej
201- Administrowanie nieruchomościami
202- Ochrona obiektów i mienia
210- Zaopatrzenie w materiały i pomoce biurowe
211- Meble i sprzęt biurowy
214- Inwentaryzacja
221- Przygotowanie inwestycji i remontów
222- Inwestycje budowlane
223- Remonty
301- Realizacja budżetu gminy
302- Plany finansowe inwestycji i remontów
312- Księgowość
313- Płace
314- Rozliczenia, diety, ubezpieczenia
315- Obsługa kasowa
404- Organizacja i programy pracy dydaktyczno- wychowawczej
405- Realizacja programów oraz wyniki nauczania i wychowania
406- Uczniowie i wychowankowie
Zamówienia publiczne :
Przedszkole Publiczne Nr 29 w Opolu nie prowadzi obecnie postępowania
o zamówienia publiczne.
Kontrole:
Termin kontroli Instytucja kontrolująca Cel kontroli
4.06.2003 Powiatowa Stacja Sanit-Epidemiol w Opolu sprawdzanie całokształtu stanu sanitarnego wszystkich pomieszczeń w obiekcie - protokół kontroli dostępny w kancelarii
28.07.2003 Referat BHP UM Opola zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektów p-lnych - protokół kontroli dostępny w kancelarii
oraz na bieżąco kontrola wewnętrzna magazynu żywnościowego i kasy.
Przyjmowanie i załatwianie spraw :
- miejsce przyjmowania interesantów: kancelaria PP Nr 29 w Opolu
- w jakich dniach i godzinach:
wtorek 14,00-16,00
środa 8,00-10,00
czwartek 12,00-15,00
- w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw: w oparciu o instrukcję kancelaryjną
- jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce: w przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.
- w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne: np w formie odręcznej, korespondencyjnej w formie korespondencyjnej.
- w jakiej kolejności załatwiane są sprawy: na bieżąco.