URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko do obsługi rad dzielnic miasta Opola
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe prawnicze
lub administracyjne
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy minimum 2 lata
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
|
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość ustawy
o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość i umiejętność
stosowania przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość statutu Miasta
Opola
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) umiejętność obsługi
komputera, w tym programów
MS Oficce i narzędzi
internetowych
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność
w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) rzetelność, dyspozycyjność,
umiejętność komunikacji
interpersonalnej,
samodzielność w podejmowaniu
decyzji, gotowość podnoszenia
kwalifikacji,
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2. Przestrzeganie Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem
akt i instrukcją kancelaryjną i archiwalną.
4. Współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w zakresie zadań realizowanych przez Biuro
Rady
Miasta a w szczególności ze stanowiskiem do spraw przepisów gminnych
5. Obsługa rad dzielnic pod względem formalno- prawnym i technicznym, m.in. przekazywanie
uchwał rad dzielnic do kontroli formalno – prawnej, korespondencja w temacie z zarządem
dzielnicy.
6. Obsługa rad dzielnic w zakresie finansowym, w szczególności:
1) nadzór nad realizacją wydatków jednostek pomocniczych,
1) monitorowanie terminowości przedkładania dokumentów finansowych jednostek
pomocniczych do Biura Rady Miasta,
2) sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących funkcjonowania rad dzielnic,
3) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia będącego w posiadaniu jednostek
pomocniczych,
4) inwentaryzacja sprzętu oddanego w użytkowanie jednostkom pomocniczym.
7. Obsługa komputera i sporządzanie tekstów dokumentów w zakresie wykonywanych zadań.
8. Sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących spraw wchodzących w zakres działania
stanowiska pracy.
9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do obsługi rad dzielnic miasta Opola w terminie do dnia 6 grudnia 2011 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.