logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

Załącznik Nr 2

 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze… wprowadzonego Zarządzeniem Nr OR.I-0152-  399/09

Prezydenta Miasta Opola z dnia  2 marca 2009

 

 
 

 


 

                                                                     URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 

ds. mienia

w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie: średnie techniczne lub ekonomiczne

Kserokopia świadectwa

f) staż pracy: min. 6 miesięcy
w urzędzie gminy lub innych jednostkach samorządowych

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy/ zaświadczenie o odbyciu stażu

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c)  samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, dobry kontakt
z ludźmi, odpowiedzialność

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

d) umiejętność czytania dokumentacji techniczno-geodezyjnej w zakresie podstawowym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) prowadzenie gminnego zasobu nieruchomości w zakresie:

- ewidencji wartościowo – ilościowej nieruchomości gruntowych

- ewidencji wartościowo – ilościowej budynków (w tym spis z natury budynków gminnych).

b)  prowadzenie powiatowego zasobu nieruchomości.

c)  prowadzenie spraw związanych z opłatami z tytułu użytkowania wieczystego gruntu.

d) przeprowadzanie aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntu.

 

 

4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29

      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).

 

c)         list motywacyjny,

 

d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola

 

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. mienia w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Geodezji i Kartografii w terminie do dnia 20 sierpnia 2010 r.  (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 2 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze… wprowadzonego

Zarządzeniem NR OR I-0152-  399  /09 z dnia  2 marca  2009r.,                                                       

Nazwa dokumentu: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii
Skrócony opis: stanowisko ds. mienia
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Osiecka
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Osiecka
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Osiecka
Data wytworzenia informacji: 2010-08-09 09:36:54
Data udostępnienia informacji: 2010-08-09 09:36:54
Data ostatniej aktualizacji: 2010-08-09 09:44:41

Wersja do wydruku...

corner   corner