Załącznik Nr 2
do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze… wprowadzonego Zarządzeniem Nr OR.I-0152- 399/09
Prezydenta Miasta Opola z dnia 2 marca 2009
|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. mienia
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie: średnie techniczne lub ekonomiczne
|
Kserokopia świadectwa
|
f) staż pracy: min. 6 miesięcy
w urzędzie gminy lub innych jednostkach samorządowych
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy/ zaświadczenie o odbyciu stażu
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, dobry kontakt
z ludźmi, odpowiedzialność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) umiejętność czytania dokumentacji techniczno-geodezyjnej w zakresie podstawowym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie gminnego zasobu nieruchomości w zakresie:
- ewidencji wartościowo – ilościowej nieruchomości gruntowych
- ewidencji wartościowo – ilościowej budynków (w tym spis z natury budynków gminnych).
b) prowadzenie powiatowego zasobu nieruchomości.
c) prowadzenie spraw związanych z opłatami z tytułu użytkowania wieczystego gruntu.
d) przeprowadzanie aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntu.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. mienia w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Geodezji i Kartografii w terminie do dnia 20 sierpnia 2010 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
Załącznik Nr 2 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze… wprowadzonego
Zarządzeniem NR OR I-0152- 399 /09 z dnia 2 marca 2009r.,