logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
 
Stanowisko ds. lokali użytkowych
w Referacie Lokali Mieszkalnych i Użytkowych w Wydziale Lokalowym
 
 
 
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe ekonomiczne
Kserokopia dyplomu
f) staż pracy: 3 lata
Świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, potwierdzenie prowadzonej działalności, umowa cywilnoprawna

 
 
 
 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) znajomość Kodeksu cywilnego
zapis w liście motywacyjnym lub CV
b) bardzo dobra znajomość ustawy o własności lokali
zapis w liście motywacyjnym lub CV
c) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
zapis w liście motywacyjnym lub CV
d) znajomość przepisów KPA
zapis w liście motywacyjnym lub CV
e) znajomość przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy            i o zmianie Kodeksu cywilnego
zapis w liście motywacyjnym lub CV
f) dobra umiejętność obsługi komputera, w tym programów Oficce
zapis w liście motywacyjnym lub CV
g) pracowitość, sumienność, dokładność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, samodzielność, dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność organizowania pracy na stanowisku.
zapis w liście motywacyjnym lub CV
 

 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi   zadaniami.
2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego   Miasta Opola.
3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
4. Organizacja stanowiska pracy poprzez:
a) przedkładanie propozycji do planów pracy Wydziału,
b) przedkładanie wniosków usprawniających obsługę interesantów,
5. Prowadzenie spraw związanych z typowaniem lokali użytkowych lub budynków do najmu, sprzedaży lub zmiany przeznaczenia.
6. Prowadzenie spraw związanych ze wskazaniem lokali na pracownie artysty.
7. Prowadzenie spraw związanych ze wskazaniem lokali biurowych położonych poza strefą “O”
8. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem lokalami użytkowymi.
9. Prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem budynków lub lokali użytkowych.
10. Prowadzenie spraw związanych z ratalną spłatą zaległości czynszowych.
11. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta w sprawie:
a) najmu lokali użytkowych z pominięciem zasad przetargu,
b) zmiany oznaczenia najemcy,
12. Przygotowywanie projektów postanowień Prezydenta Miasta Opola w sprawie:
a) najmu lokali użytkowych w drodze przetargu,
b) zmiany oznaczenia najemcy,
c) regulacji stanów prawnych lokali,
d) zwolnienia z opłat.
13. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika
 
 
4.     Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. lokali użytkowych w Referacie Lokali Mieszkalnych i Użytkowych w Wydziale Lokalowym w terminie do dnia 15 lutego 2010 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
                       
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

Nazwa dokumentu: Wydział Lokalowy
Skrócony opis: stanowisko ds. lokali użytkowych
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Ziaja
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2010-02-02 10:35:15
Data udostępnienia informacji: 2010-02-02 10:35:15
Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-02 10:08:56

Wersja do wydruku...

corner   corner