|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
stanowisko do spraw urodzeń w Urzędzie Stanu Cywilnego
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności
prawnych, korzystanie z pełni praw
publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo
umyślne lub przestępstwo skarbowe
umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie – wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy w USC
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, zaświadczenie o odbyciu stażu lub umów o trwającym aktualnie stażu
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra znajomość obsługi
komputera w tym umiejętność
posługiwania się edytorem
tekstu (pisanie pism)
|
zapisy w CV
|
b) znajomość przepisów prawnych
w zakresie rejestracji stanu
cywilnego
|
zapisy w CV
|
-
znajomość języka
niemieckiego
lub angielskiego w stopniu
podstawowym
|
zapisy w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
|
d) posiadanie cech osobowych i
predyspozycji jak np. Pracowitość,
dyspozycyjność,odpowiedzialność,
sumienność, samodzielność,
inicjatywność, zaangażowanie,
komunikatywność, wysoka kultura
osobista.
|
Zapis w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
-
Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
-
Stałe podnoszenie kwalifikacji realizowane poprzez aktywny udział w szkoleniach.
-
Prowadzenie spraw związanych z rejestracją urodzeń, a w szczególności:
-
wypełnianie pisemnych zgłoszeń urodzenia dziecka,
-
sporządzanie aktów urodzeń,
-
sporządzanie odpisów aktów urodzeń,
-
prowadzenie skorowidza urodzeń,
-
prowadzenie ewidencji odpisów aktów urodzeń przekazywanych do organów ewidencji ludności,
-
sprawdzanie wykazów noworodków przekazywanych przez Szpital Ginekologiczno – Położniczy w Opolu,
-
sporządzanie miesięcznych sprawozdań statystycznych w zakresie rejestracji urodzeń.
-
Prowadzenie postępowania oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach prostowania oczywistych błędów pisarskich w aktach stanu cywilnego.
-
Prowadzenie postępowania oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach uzupełniania aktów stanu cywilnego o brakujące dane.
-
Przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego, wzmianek marginesowych, decyzji, postanowień, protokołów, zaświadczeń, pism oraz wszystkich innych dokumentów niezbędnych do wykonywania przypisanych prawem czynności Kierownika.
-
Podpisywanie z upoważnienia Kierownika odpisów skróconych i zupełnych wydawanych z ksiąg stanu cywilnego i potwierdzanie wniosków dowodowych. Podpisywanie pisemnych zgłoszeń urodzenia dziecka.
-
Załatwianie korespondencji krajowej.
-
Obsługa uroczystości związanych z wręczaniem Medali Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie.
-
Współpraca z innymi wydziałami i komórkami równorzędnymi w zakresie realizacji bieżących zadań Urzędu.
-
Samokontrola w zakresie realizacji zadań na swoim stanowisku pracy.
-
Wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw urodzeń w terminie do dnia
25 maja 2009 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
Nazwa dokumentu: | Urząd Stanu Cywilnego | Skrócony opis: | stanowisko ds. urodzeń | Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna Parobecka | Osoba, która odpowiada za treść: | Joanna Parobecka | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Parobecka | Data wytworzenia informacji: | 2009-05-15 10:47:45 | Data udostępnienia informacji: | 2009-05-15 10:47:45 | Data ostatniej aktualizacji: | 2009-05-26 08:10:49 |
Wersja do wydruku...
|