logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 
stanowisko do spraw urodzeń w Urzędzie Stanu Cywilnego
(nazwa stanowiska pracy)

 
1.

 


 
Wymagania niezbędne

 

 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności
prawnych, korzystanie z pełni praw
publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo
umyślne lub przestępstwo skarbowe
umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie – wyższe
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
f) staż pracy w USC

 
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, zaświadczenie o odbyciu stażu lub umów o trwającym aktualnie stażu


 
2.

 


 
Wymagania dodatkowe

 

 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) bardzo dobra znajomość obsługi
komputera w tym umiejętność
posługiwania się edytorem
tekstu (pisanie pism)
zapisy w CV
b) znajomość przepisów prawnych
w zakresie rejestracji stanu
cywilnego
zapisy w CV
  1. znajomość języka
    niemieckiego
lub angielskiego w stopniu
podstawowym
zapisy w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
d) posiadanie cech osobowych i
predyspozycji jak np. Pracowitość,
dyspozycyjność,odpowiedzialność,
sumienność, samodzielność,
inicjatywność, zaangażowanie,
komunikatywność, wysoka kultura
osobista.
Zapis w CV


 

 

 

 

 

 

 

 

 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 
  1. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
  3. Stałe podnoszenie kwalifikacji realizowane poprzez aktywny udział w szkoleniach.
  4. Prowadzenie spraw związanych z rejestracją urodzeń, a w szczególności:
  • wypełnianie pisemnych zgłoszeń urodzenia dziecka,
  • sporządzanie aktów urodzeń,
  • sporządzanie odpisów aktów urodzeń,
  • prowadzenie skorowidza urodzeń,
  • prowadzenie ewidencji odpisów aktów urodzeń przekazywanych do organów ewidencji ludności,
  • sprawdzanie wykazów noworodków przekazywanych przez Szpital Ginekologiczno – Położniczy w Opolu,
  • sporządzanie miesięcznych sprawozdań statystycznych w zakresie rejestracji urodzeń.
  1. Prowadzenie postępowania oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach prostowania oczywistych błędów pisarskich w aktach stanu cywilnego.
  2. Prowadzenie postępowania oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach uzupełniania aktów stanu cywilnego o brakujące dane.
  3. Przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego, wzmianek marginesowych, decyzji, postanowień, protokołów, zaświadczeń, pism oraz wszystkich innych dokumentów niezbędnych do wykonywania przypisanych prawem czynności Kierownika.
  4. Podpisywanie z upoważnienia Kierownika odpisów skróconych i zupełnych wydawanych z ksiąg stanu cywilnego i potwierdzanie wniosków dowodowych. Podpisywanie pisemnych zgłoszeń urodzenia dziecka.
  5. Załatwianie korespondencji krajowej.
  6. Obsługa uroczystości związanych z wręczaniem Medali Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie.
  7. Współpraca z innymi wydziałami i komórkami równorzędnymi w zakresie realizacji bieżących zadań Urzędu.
  8. Samokontrola w zakresie realizacji zadań na swoim stanowisku pracy.
  9. Wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.

 
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).

 
  1. list motywacyjny,

 
  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola

 

 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw urodzeń w terminie do dnia
25 maja 2009 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

 
 

Nazwa dokumentu: Urząd Stanu Cywilnego
Skrócony opis: stanowisko ds. urodzeń
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2009-05-15 10:47:45
Data udostępnienia informacji: 2009-05-15 10:47:45
Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-26 08:10:49

Wersja do wydruku...

corner   corner