ul. Strzelców Bytomskich 1 45 – 084 Opole
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
wymiar etatu 0,125 etatu
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe –
o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
|
Kserokopia dyplomu
|
b) wymagany 3-letni staż pracy w służbie bhp
|
Ksero świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w trakcie przypadku trwania stosunku pracy
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) umiejętności organizacyjne, w szczególności samodzielność pracy własnej
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) rzetelność , dyspozycyjność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Systematyczne przeprowadzanie kontroli i analizy warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp pracy w obiektach Młodzieżowego Domu Kultury
b) Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
c) Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bhp pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy
d) Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, instrukcji i regulaminów dotyczących bhp
e) Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe oraz prowadzenie dokumentacji
f) Uczestniczenie w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków uczestników zajęć oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie
g) Opracowywanie oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy
h) Prowadzenie wstępnego instruktażu dla nowo przyjmowanych pracowników z zakresu bhp oraz organizowanie okresowych szkoleń w tym zakresie dla pracowników
i) Współdziałanie ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników oraz prowadzenie działalności profilaktycznej
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 28 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 ),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy
Kompletne aplikacje należy składać w SEKRETARIACIE Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko starszego specjalisty ds. bhp w terminie do dnia 04 września 2009r.
Dokumenty, które wpłyną do sekretariatu Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu.
Dyrektor
Młodzieżowego Domu Kultury
Mgr Elżbieta Marciniszyn