logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

                               ul. Strzelców Bytomskich 1      45 – 084 Opole
 
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
Starszy specjalista do spraw BHP
 
           wymiar etatu 0,125 etatu
                                                             
 
 
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) wykształcenie wyższe –
o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
Kserokopia dyplomu
b) wymagany 3-letni staż pracy w służbie bhp
 Ksero świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w trakcie przypadku trwania stosunku pracy
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie

 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
b) umiejętności organizacyjne, w szczególności samodzielność pracy własnej
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
c) rzetelność , dyspozycyjność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji
Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)      Systematyczne przeprowadzanie kontroli i analizy warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp pracy w obiektach Młodzieżowego Domu Kultury
b)      Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
c)       Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bhp pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy
d)      Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, instrukcji i regulaminów dotyczących bhp
e)      Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe oraz prowadzenie dokumentacji
f)        Uczestniczenie w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków uczestników zajęć oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie
g)      Opracowywanie oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy
h)      Prowadzenie wstępnego instruktażu dla nowo przyjmowanych pracowników z zakresu bhp oraz organizowanie okresowych szkoleń w tym zakresie dla pracowników
i)         Współdziałanie ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników oraz prowadzenie działalności profilaktycznej
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 28 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 ),
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w SEKRETARIACIE Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko starszego specjalisty ds. bhp  w terminie do dnia 04 września 2009r.
           
Dokumenty, które wpłyną do sekretariatu Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu.
 
Dyrektor
Młodzieżowego Domu Kultury
Mgr Elżbieta Marciniszyn        

Nazwa dokumentu: Młodzieżowy Dom Kultury
Skrócony opis: Starszy specjalista ds. BHP
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Rodzeń
Data wytworzenia informacji: 2009-08-24 14:00:52
Data udostępnienia informacji: 2009-08-24 14:00:52
Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-24 14:03:26

Wersja do wydruku...

corner   corner