MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY W OPOLU
ul. Strzelców Bytomskich 1 45 – 084 Opole
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent ds. administracyjnych
wymiar 1 etat
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie średnie ekonomiczne
|
Kserokopia świadectwa
|
b) wymagany 3-letni staż pracy
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
c) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
d)) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
e) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
f) obsługa komputera
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość przepisów KPA
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość zagadnień związanych z inwentaryzacją
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość zagadnień związanych z ewidencjonowaniem i gospodarowaniem majątkiem
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) umiejętności organizacyjne, w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) rzetelność , dyspozycyjność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami
b) Ewidencjonowanie majątku MDK w księgach inwentarzowych oraz w programie komputerowym
c) Gospodarowanie majątkiem zgodnie z przepisami
d) Udział w pracach związanych z inwentaryzacją majątku
e) Prowadzenie zestawień przerobu materiałów przez konserwatorów
f) Rozliczanie zużytych odpadów
g) Prawidłowe rejestrowanie i prowadzeni dokumentacji powierzonych spraw z zastosowaniem rzeczowego wykazu akt
h) Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Kompletne aplikacje należy składać w sekretariacie Młodzieżowego Domu Kultury 45-084 Opole ul. Strzelców Bytomskich 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. administracyjnych w terminie do dnia 22 maja 2009r.
Dokumenty, które wpłyną do sekretariatu Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu po wyżej określonym terminie oraz nie kompletne nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu.
Dyrektor
Młodzieżowego Domu Kultury
Elżbieta Marciniszyn