logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10
im. Henryka Sienkiewicza
45-760 Opole
ul. Wróblewskiego 7
tel./fax 077-474-40-80
e-mail: psp10@poczta.onet.pl
NIP 754-23-54-637 REGON 000697716
 
 
                                                                                                                     
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 10 w Opolu
ogłasza nabór na stanowisko
specjalista  d/s kadr
 
1.      Adres jednostki:
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10 w Opolu im. Henryka Sienkiewicza
45-760 Opole ul. Wróblewskiego 7,
  1. Określenie stanowiska:
specjalista d/s kadr,
  1. Wymiar etatu:
1/4 etatu (10 godzin tygodniowo)
  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem zgodnie z art. 3 ustawy o pracownikach samorządowych / Dz. U. nr 142 poz. 1593 z 2001 r. z późn. zm./ - specjalista do spraw kadr:
·        obywatelstwo państwa członkowskiego UE,
·        pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
·        wykształcenie co najmniej średnie i co najmniej 4-letnia praktyka na w/w stanowisku lub wykształcenie wyższe i 2-letnia praktyka na w/w stanowisku,
·        ukończony 18 rok życia,
·        osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe.
  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
·        biegła znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i opodatkowania osób fizycznych, prawa oświatowego oraz ustawy Karta Nauczyciela oraz przepisów ustawy o pracownikach samorządowych
·        znajomość sprawozdawczości jednostki organizacyjnej gminy,
·        znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego,
·        nieposzlakowana opinia,
·        nie karanie za przestępstwa popełnione umyślnie,
·        znajomość obsługi oraz umiejętność pracy w programie Kadrowym (Vulcan),
·        umiejętność biegłej obsługi komputera i pracy w środowisku Windows (Word, Excel, Internet),
·        dobra organizacja czasu pracy, rzetelność oraz komunikatywność, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole odpowiedzialność zaangażowanie
·        brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
 
  1. Zakres zadań:
Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
·        sporządzanie umów o pracę, na podstawie wytycznych Dyrektora, świadectw pracy pracowników oraz innych dokumentów związanych z ubieganiem się o zatrudnienie nawiązaniem stosunku pracy oraz jego rozwiązaniem
·        prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,
·        ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanych (kart urlopowych, planów urlopów, wypłat ekwiwalentów za urlop),
·        prowadzenie ewidencji czasu pracy,
·        wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika,
·        współpraca i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego,
·        sporządzanie wszelkich dokumentacji dotyczącej sprawozdawczości GUS,
·        przygotowywanie dokumentów związanych z indywidualnymi nagrodami pracowników (dodatkowe wynagrodzenie roczne pracowników, Nagrody Dyrektora, Nagrody Jubileuszowe)
·        prowadzenie na bieżąco elektronicznej bazy danych o wszystkich pracownikach szkoły,
·        przygotowanie stosownych pism dotyczących awansu zawodowego nauczycieli, prowadzenie rejestru zaświadczeń wydanych w związku z awansem,
·        doradztwo w zakresie obowiązków zasad i przepisów bhp,
·        organizowanie i zapewnianie odpowiedniego poziomu szkoleń w zakresie bhp dla pracowników szkoły oraz prowadzenie odpowiedniej ewidencji szkoleń,
·        przygotowywanie i wprowadzanie  danych do arkusza organizacji pracy szkoły (również elektronicznego)
·        prowadzenie spraw ZFŚS w uzgodnieniu z głównym księgowym i dyrektorem szkoły.
  1. Wymagane dokumenty:
·        CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych ( zgodnie z Ustawą z 1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 883),
·        podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
·        dokumenty potwierdzające kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska,
·        kopie świadectw pracy i ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej potwierdzające odpowiedni staż pracy,
·        kopie dokumentów ukończonych kursów podnoszących kwalifikacje,
·        oświadczenie o niekaralności,
  1. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia naboru tj. do dnia 23 maja 2008r.w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 10 w Opolu, ul. Wróblewskiego 7, w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: „Nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze – specjalista d/s kadr”.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do PSP nr 10.
Dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane.
 
                                                                                                    Dyrektor szkoły
 
                                                                                                  Maria Bitka - Urbanek

Nazwa dokumentu: Specjalista ds. kadr
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Rodzeń
Data wytworzenia informacji: 2008-05-08 14:45:03
Data udostępnienia informacji: 2008-05-08 14:45:03
Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-08 14:47:46

Wersja do wydruku...

corner   corner