URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. podatku od nieruchomości 5
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) Wykształcenie:
- niezbędne wyższe
- pożądane wyższe ekonomiczne, prawnicze lub inne wyższe o specjalności przydatnej w zakresie podatków i opłat lokalnych,
|
Kserokopia dyplomu
|
b) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Exel).
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) podstawowa znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa i ustawa o podatkach i opłatach lokalnych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) systematyczność,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) staranność,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) zdyscyplinowanie,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) odpowiedzialność,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) komunikatywność,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) samodzielność,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) umiejętność pracy w zespole
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2. Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie.
3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
4. Przygotowywanie materiałów do akcji wymiarowej w zakresie podatku od nieruchomości.
5. Sporządzanie decyzji wymiarowych podatku od nieruchomości dla osób fizycznych w systemie komputerowym.
6. Nanoszenie zmian geodezyjnych w ewidencji podatkowej nieruchomości.
7. Rozpatrywanie podań i odwołań w sprawach ulg w formie rozkładania na raty, odroczenia terminu płatności i umorzenia podatku od nieruchomości dla osób fizycznych – przygotowanie projektów decyzji.
8. Sporządzanie sprawozdań z wymiaru podatku od nieruchomości przy współpracy pozostałych pracowników.
9. Rozpatrywanie podań w sprawie umorzenia, odroczenia terminu płatności lub rozłożenie na raty oraz zwrotów opłaty skarbowej - przygotowywanie projektów decyzji.
10. Prowadzenie rejestru przypisów i odpisów opłaty skarbowej.
11.Przeprowadzanie doraźnych i sprawdzających kontroli nieruchomości dotyczących zgodności danych złożonych do urzędu w informacjach o nieruchomościach ze stanem faktycznym.
12. Potwierdzanie zaświadczeń i innych dokumentów w zakresie stanu majątkowego zgodnie z ewidencją podatkową nieruchomości.
13. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. podatku od nieruchomości 5 w terminie do dnia 3 marca 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.