logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczne Gimnazjum nr 8 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego,
45 -720 Opole, ul. Sz. Koszyka 21 tel/fax (77) 474 51 72
 
 
 
Dyrektor Publicznego Gimnazjum nr 8 w Opolu ogłasza nabór              
na stanowisko inspektora ds. bhp.
 
I. Wymiar etatu
 
1/8 etatu tj. 5 godzin tygodniowo
 
II.Wymagania niezbędne
-wykształcenie co najmniej średnie( minimum 4 letni staż zawodowy) lub wyższe (minimum 2 letni staż zawodowy)
        -oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego
        -nieposzlakowana opinia
III. Wymagania dodatkowe
        -biegła znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny
          pracy, prawa pracy, ustawy Karta Nauczyciela oraz
          ustawy o pracownikach samorządowych,
-umiejętność biegłej obsługi komputera i pracy w środowisku
 Word, Excel, internet.
         -dokładność ,systematyczność, dyspozycyjność i samodzielność
         -zdolność analitycznego myślenia
         -umiejętność komunikacji interpersonalnej
III. Zakres wykonywanych zadań na w/ w stanowisku:
·         przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
·         bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
·         sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy placówki
·         przedstawianie propozycji dotyczących poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w placówce,
·         przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,
·         udział w opracowywaniu , wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy szkoły,
·         opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
·         udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków uczniów, pracowników placówki przez w opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także kontrola realizacji tych wniosków,
·         prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków uczniów i pracowników,
·         doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
·         udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
·         doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
·         organizowanie i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,
·         współdziałanie ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,
·         współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi - inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy.
 
IV.Wymagane dokumenty:
 
1.Podanie o pracę
2.Kwestinariusz osobowy
3.Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie , staż pracy oraz dodatkowe kwalifikacje
 
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać również:
-życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz. U.z 2002 r. Nr101, poz.926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych( Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
 
 
V. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Publicznego Gimnazjum nr 8 w Opolu ul. Koszyka 21 z dopiskiem:
 Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. bhp, w terminie do dnia 27 czerwca 2008 r.
           
Dokumenty, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Publicznego Gimnazjum nr 8 w Opolu.
 
 
Dyrektor szkoły
mgr Wojciech Rerich

Nazwa dokumentu: Inspektor ds.bhp
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Rodzeń
Data wytworzenia informacji: 2008-06-12 15:27:33
Data udostępnienia informacji: 2008-06-12 15:27:33
Data ostatniej aktualizacji: 2008-06-12 15:30:42

Wersja do wydruku...

corner   corner