URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. obsługi organizacyjno-gospodarczej
( sekretariat )
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Geodezji i Kartografii
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie - średnie
|
a) świadectwo ukończenia szkoły
|
b) staż pracy – doświadczenie w pracy w administracji samorządowej
|
b) kserokopia świadectwa pracy, kserokopia umowy o zatrudnieniu w przypadku trwałego stosunku pracy, zaświadczenie o odbyciu stażu lub umowa o trwającym aktualnie stażu
|
c) bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym umiejętność posługiwania się edytorem tekstu ( pisanie pism)
|
c) oświadczenie w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
|
2. Kandydata powinno cechować ( cechy i predyspozycje osobowościowe ):Wysoka kultura osobista, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole, samodzielność, systematyczność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie sekretariatu Wydziału; przyjmowanie pism i potwierdzanie daty ich wpływu, odbieranie korespondencji z kancelarii ogólnej, przekazywanie do kancelarii ogólnej korespondencji, rejestracja pism wpływających, przekazywanie korespondencji pracownikom,
b) prowadzenie dokumentacji ogólnej dla potrzeb całego Wydziału,
c) nadzór i odpowiedzialność za kompletowanie akt do archiwum,
d) prowadzenie inwentaryzacji mienia Wydziału,
e) prowadzenie spraw organizacyjno-gospodarczych Wydziału, w tym m.in. zapewnienie niezbędnych materiałów i pomocy biurowych oraz zapewnienie ciągłości pracy kserokopiarek znajdujących się w Wydziale.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) cv (życiorys), uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.
z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niepopełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi organizacyjno-gospodarczej ( sekretariat ) w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Geodezji i Kartografii w terminie do dnia 17 października 2007 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.