PREZYDENT MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
DYREKTORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA KOMBATANTÓW
W OPOLU PRZY UL. CHMIELOWICKIEJ 6
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu
|
b) staż pracy
5 lat stażu pracy, w tym 3-letni staż pracy w pomocy społecznej
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
c) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej lub ukończenie studiów podyplomowych dla osób posiadających wykształcenie wyższe, w których programie uwzględniono minimum programowe specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej
|
Kserokopia dyplomu, świadectwa lub zaświadczenia
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej w sprawie domów pomocy społecznej
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych i planowania budżetu
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
d) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym bądź związanym z kierowaniem zespołem
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku dyrektora
|
Oświadczenie
|
e) profesjonalizm, wysoka kultura osobista, samodzielność w podejmowaniu decyzji, predyspozycje organizatorskie, odporność na stres, zdolność myślenia strategicznego, kreatywnego i analitycznego,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
f) umiejętność obsługi komputera- pakiet MC Office, narzędzia internetowe
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV.
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) zarządzanie Domem Pomocy Społecznej dla Kombatantów jako jednostką budżetową,
b) zabezpieczanie potrzeb mieszkańców i pracowników Domu w zakresie wynikającym z Regulaminu Organizacyjnego oraz obowiązujących przepisów prawa,
c) dążenie do osiągnięcia określonego przepisami prawnymi standardu domu pomocy społecznej,
d) reprezentowanie Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów na zewnątrz.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie dotyczące prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
f) koncepcję pracy i rozwoju placówki
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora DPS dla Kombatantów w terminie do dnia 27 września 2007 roku.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.