ZARZĄDZENIE NR OR. I–0152-35/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 21 czerwca 2005 r.
w sprawie wprowadzenia procedury rozliczania inkasentów łącznego zobowiązania pieniężnego w Wydziale Finansowo – Księgowym Urzędu Miasta Opola.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr Or. – 0152-13/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 marca 2005 r. w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zmienionego zarządzeniem Nr Or.I- 0152-30/2005 r. Prezydenta Miasta Opola z dnia 23 maja 2005 r.
zarządzam:
§ 1
Wprowadzenie procedury rozliczania inkasentów łącznego zobowiązania pieniężnego, stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam naczelnikom wydziałów, kierownikom samodzielnych referatów i samodzielnych jednoosobowych stanowisk pracy Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński
Załącznik do Zarządzenia
Nr Or. I – 0152 -35 /2005
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 21 czerwca 2005 r.
Procedura rozliczania inkasentów łącznego zobowiązania pieniężnego w Referacie Księgowości Podatkowej, Wydziale Finansowo – Księgowym Urzędu Miasta Opola.
I Cel zastosowania procedury:
Wprowadzenie procedury ma na celu ustalenie postępowania w celu prawidłowego i terminowego rozliczania inkasentów łącznego zobowiązania pieniężnego.
II Podstawa prawna wprowadzenia procedury:
- Ordynacja podatkowa z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.. U. Nr 137, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
- Rozporządzenie ministra Finansów z dnia 25 maja 1999 r. w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego. (Dz.. U Nr 50 poz. 511 z dnia 2 czerwca 1999 r.)
III Tryb postępowania:
- Sporządzanie umów z inkasentami.
- Wydruk kontokwitariuszy z systemu komputerowego SIGID, dot. podatników łącznego zobowiązania pieniężnego, zawierających następujące dane: imię i nazwisko podatnika, adres, identyfikator, oraz pola: