logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 Przedszkole Publiczne Nr 42
w Opolu

Informacje o jednostce:

- nazwa: PRZEDSZKOLE   PUBLICZNE   NR 42 

- adres:  UL: SŁOWACKIEGO 4   45-364 OPOLE

- nr tel: 4545075

- nr fax: 4545075

- e-mail: PP42@POCZTA.ONET.PL 

- dyrektor: mgr JOANNA RIZLER

- główny księgowy: DANUTA KĘS

- inne stanowiska kierownicze: brak

- podmiot udostępniający dane: PRZEDSZKOLE  PUBLICZNE  NR 42 W OPOLU

- osoba odpowiedzialna za treść: mgr JOANNA  RIZLER

 

Majątek:

Majątek ogółem na dzień 31-12-2003 r wynosi: brutto -  382,873,-

Grupa I

budynki i lokale -     341,457,-

Grupa II

obiekty inżynierii lądowej i wodnej ( ogrodzenie)      -       4.019,-

Grupa IV 

maszyny urządzenia,aparaty -   37.397,-      


 

Budżet:

Ogółem budżet na 2004 rok wynosi -                             494.300,

Płace  -                                                                                361.400,-

Pochodne do plac -                                                              111.000,-

Odpis na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych -           21.900,-

 

Wykaz regulaminów:

1. Regulamin Pracy

2. Regulamin Organizacji

3. Regulamin Zakładowego Funduszu. Świadczeń Socjalnych

4. Regulamin Wynagradzania

5. Regulamin Funduszu Zdrowotnego. dla Nauczycieli , Emerytów i Rencistów

6. Regulamin Rady Pedagogicznej

7. Regulamin Działalności Rady Rodziców

8. Zasady i Kryteria Przyzanawania Nagród dla Nauczycieli

9. Zasady i Kryteria Zwiększania Stawki Wynagrodzenia Zasadniczego dla Nauczycieli

10. Kryteria Oceny Pracy zawodowej Nauczycieli

11. Instrukacja Obiegu  I Kontroli Dokumentów Księgowych

Miejsce udostępnienia Regulaminów i Instrukcji- gabinet dyrektora

 

Rejestry, ewidencje, archiwa:

REJESTRY

1. Rejestr druków ścisłego zarachowania (czeki bankowe)

2. Rejetr druków ( KP<KW>Kartoteki magazynowe,Raporty kasowe,druki inwentaryzacyjne)

3. Książki inwentarzowe

4. Ksiązka księgozbioru bibliotecznego

5. Rejestr dochodów i wydatków finanasowych

6.Rejestr wyciagów bankowych

7. Rejestr kontroli

8. Rejestr kartotek placowych (karty wynagrodzeń pracow.)

9. Rejestr list platniczych

EWIDENCJE 

1. Ewidence urlopow wypoczynkowych i innych

2. Ewidencja godzin nadliczbowych nauczycieli

3. Ewidencja czasu pracy i list obecności

4. Ewidencja zwolnień chorobowych

5. Ewidencja miesięcznych należności z tytułu pobytu dziecka w przedszkolu

6. Ewidencja ilosciowa skladnikow wyposazenia placówki

7. Ewidencja środków czystości

8. Ewidencja odzieży i obuwia roboczego dla pracow.

9. Ewidencja znaczkow pocztowych i biletow MZK

10. Ewidencja dziennych raportów zywieniowych

11. Ewidencja wyjśc słuzbowych i prywatnych w godzinach pracy

 ARCHIWUM ZAKŁADOWE 

1.Dział spraw pedagogicznych

2. Dział spraw księgowych

3. Dział spraw kadrowych

4. Dział spraw żywieniowych


Zamówienia publiczne:

W chwili obecnej Przedszkole Publiczne Nr 42 w Opolu nie prowadzi postepowań o zamówieniach publicznych.W najblizszym czasie zostanie ogłoszony przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.


Kontrole:

TERMIN KONTROLI                    INSTYTUCJA KONTROLUJĄCA               CEL KONTROLI

 

1. 03-07-2003  r.                                PSSE, WSSE Opole               Kontrola
                                                                                               sanitarna obiektu
                                                                                                        i ocena 
                                                                                                          stanu 
                                                                                                    sanitarnego. 

 

 

2. 25-08-2003 r.                           URZĄD MIASTA OPOLA                 Zapewnienie
                                                                                                        bezpiecznych
                                                                                                          warunków
                                                                                                       korzystania z
                                                                                                            obiektu
                                                                                                       przedszkolnego
                                                                                                        po przerwie
                                                                                                          wakacyjnej. 


 

Przyjmowanie i złatwianie spraw:

W zależności od sprawy z jaką zgłasza się osoba zainteresowana jest ona przyjmowana w gabinecie dyrektora lub w pokoju administacji.

Sprawy pedagogiczne zalatwiają nauczycielki z rodzicami w pokoju nauczycielskim.

Dyrektor przyjmuje interesantów w kazdym dniu w godzinach:

poniedzialek  - od 14  do 15

wtorek           - od 16  do 16  

środa            - od 16  do 16  

czwartek       - od 11  do 12

piatek            -od  8   do 10 

Przyjmowaniem pism zajmuje się pracownik administracyjny ktory przekazuje dokumentację do zadekretowania przez dyrektora i kolejno pisma kierowane są bezpośrednio do osób odpowidzialnych za ich realizację ( główna ksiegowa, intendent.nauczycielki).

Dokumentacja niejawna i przesyłki adresowane imiennie do dyrektora przedszkola luib innych pracowników przekazywane są bez otwierania adresatom.

W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym podziale akt.

Rejestracji podlegają sprawy a nie poszczególne pisma dotyczące tych spraw.Dodatkowo rejestruje sie pisma w rejestrze kancelaryjnym , ale tylko na zasadzie pomocniczego środka ewidencyjnego.

Załatwianie Spraw:

- formy załatwień mogą być ustne, odręczne, pisemne.

Kolejnośc załatwiania spraw wynika z daty wpływu i terminów okreslonych
w piśmie wpływającym , o ile zostały określone. Pisemne odpowiedzi na wnioski kierowane przez rodziców udzielane są zgodnie z regulaminem przedszkola
w terminie 14 dni od daty wpływu.



Nazwa dokumentu: Przedszkole Publiczne Nr 42 w Opolu
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 42 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor przedszkola: Joanna Rizler
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor przedszkola: Joanna Rizler
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2004-07-28 08:30:10
Data udostępnienia informacji: 2004-07-28 08:30:10
Data ostatniej aktualizacji: 2004-07-30 11:53:00

Wersja do wydruku...

corner   corner