OŚR.6131.162.2018.AWS Opole, dnia 19.04.2018 r.
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie uchylenia decyzji
Działając zgodnie z art. 49 oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 1257 ze zm. ) – cyt. dalej jako ustawa Kpa,
zawiadamiam strony postępowania,
o wszczęciu postępowania w trybie art. 162 § 2 Kpa, w sprawie uchylenia decyzji nr OŚR.6131.99.2017.ASz z dnia 16.08.2017r., zezwalającej na usunięcie 7 szt. drzew z terenu nieruchomości przy ul. Prószkowskiej 7-13, uzależnione od wykonania nasadzeń zastępczych w ilości 7 szt. drzew na nieruchomości przy ul. Prószkowskiej 7-13 w Opolu.
Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 ustawy Kpa, przed wydaniem decyzji strony postępowania mogą zapoznać się z całym materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie i w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów
i materiałów oraz zgłaszanych żądań. Dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, Plac Wolności 7/8, pok. 318 w godz. pracy Urzędu, tj. poniedziałek, wtorek, środa 07.30-15.30, czwartek 07.30- 17.00 oraz w piątek 7.30-14.00.
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu pod ww. adresem lub w formie elektronicznej na adres e-mail: osr@um.opole.pl.
Niniejsze obwieszczenie zostaje publicznie ogłoszone w dniu 19.04.2018 r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8.
Zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 04.05.2018 r.
z up. Prezydenta Miasta
Sebastian Smoliński
Kierownik Referatu Ochrony Zasobów
Naturalnych i Edukacji Ekologicznej
w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa