|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
do spraw społecznych w Wydziale Polityki Społecznej
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c).
|
f) staż pracy: co najmniej sześć miesięcy w administracji publicznej
|
Kserokopia świadectwa pracy lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) lub inny dokument potwierdzający posiadane doświadczenie np. zaświadczenie lub kserokopia umowy zlecenia/o dzieło.
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań tj.:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o samorządzie powiatowym
- ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- ustawy o pomocy społecznej,
- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- rozporządzenia w sprawie określenia rodzajów zadań powiatu, które mogą być finansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość Statutu Miasta Opola i Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) umiejętność: obsługi urządzeń biurowych, obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office oraz narzędzi internetowych, szybkiego przyswajania wiedzy z zakresu obsługi nowych programów komputerowych, pozyskiwania informacji z różnych źródeł w tym z Internetu, logicznego myślenia i wyciągania wniosków, redagowania pism i właściwej organizacji czasu pracy, hierarchizacji spraw i problemów do załatwienia;
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) cechy osobowościowe i predyspozycje: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność w wykonywaniu zadań, umiejętność analitycznego myślenia, determinacja w dążeniu do postawionego celu, łatwe dostosowywanie się do nowych warunków pracy i do nowych sytuacji, umiejętność pracy w warunkach stresowych oraz pokonywanie sytuacji kryzysowych, dbałość o pozytywny wizerunek własny i urzędu, odpowiedzialność, uczciwość i bezstronność wobec pracowników, wysoka kultura osobista, uprzejmość i życzliwość;
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznawanie, przestrzeganie oraz aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów prawa w zakresie wykonywanych na stanowisku zadań;
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy, Regulaminu Organizacyjnego oraz innych obowiązujących w Urzędzie Miasta Opola wewnętrznych regulacji;
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami w związku z realizowaniem przydzielonych zadań;
- Systematyczne wykonywanie czynności w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów (System Obiegu Dokumentów) na stanowisku pracy;
- Aktualizacja dokumentów systemu zarządzania jakością oraz ich weryfikacja pod kątem przepisów prawnych w związku z realizowaniem przydzielonych zadań;
- Opracowywane projektów uchwał, informacji na komisje oraz sesje Rady Miasta oraz projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Opola w związku z realizowaniem przydzielonych zadań;
- Sporządzanie, monitorowanie oraz aktualizowanie informacji zamieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej w związku z realizowaniem przydzielonych zadań, w tym przekazywanie zatwierdzonych informacji do wyznaczonego pracownika w celu zamieszczenia w biuletynie;
- Aktualizacja kart usług umieszczanych na stronie internetowej Urzędu Miasta Opola w związku
z realizowaniem przydzielonych zadań;
- Sporządzanie projektów planów do budżetu oraz nadzór nad bieżącym wykorzystaniem środków, a także sporządzanie informacji o wykonaniu budżetu w zakresie realizowalnych zadań, w tym bieżące przykazywanie przedmiotowych informacji do wyznaczonego pracownika;
- Odbiór korespondencji z Kancelarii Urzędu zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym harmonogramem.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego oraz przełożonego wyższego stopnia.
- Prowadzenie spraw z zakresu rehabilitacji społecznej dotyczących dofinansowania zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny, przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze, sportu kultury, rekreacji i turystyki, rehabilitacji dzieci i młodzieży, w tym sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących wykorzystania przyznanych w ramach realizowanych zadań środków PFRON;
- Informowanie osób niepełnosprawnych o ich prawach, uprawnieniach, ulgach i formach pomocy;
- Udzielanie porad w zakresie realizowanych zadań z zakresu rehabilitacji społecznej oraz informowanie osób o ich prawach;
- Pomoc osobom niepełnosprawnym w załatwianiu spraw urzędowych, wypełnianiu druków i wniosków;
- Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez Prezydenta nadzoru nad Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Opolu;
- Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez Prezydenta nadzoru nad Domem Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul. Budowlanych 4 (parter), w pełnym wymiarze czasu pracy,
z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera powyżej 4 godzin dziennie i innych urządzeń biurowych.
5. W miesiącu marcu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,13 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej;
- życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw społecznych w terminie do dnia 18 kwietnia 2016 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Ilość odwiedzin: | 3618 | Nazwa dokumentu: | Wydział Polityki Społecznej | Skrócony opis: | stanowisko ds. społecznych 10 | Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna Parobecka | Osoba, która odpowiada za treść: | Dariusz Sołek | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Parobecka | Data wytworzenia informacji: | 2016-04-06 11:03:12 | Data udostępnienia informacji: | 2016-04-06 11:03:12 | Data ostatniej aktualizacji: | 2016-04-19 08:17:05 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|