logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


                                                     URZĄD MIASTA OPOLA

                        OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

                    stanowisko ds. bezpieczeństwa publicznego i organizacyjnych

 

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

 

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe: bezpieczeństwo publiczne, bezpieczeństwo narodowe lub bezpieczeństwo wewnętrzne

 

Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy: minimum sześć miesięcy w administracji publicznej

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c).

 

2.

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

  1. znajomość ustaw i rozporządzeń:
  • ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515, z późn. zm.),
  • ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1445, z późn. zm.),
  • ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2015 r. poz. 355, z późn. zm.),
  • ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1383, z późn. zm.),
  • ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach (Dz. U. poz. 1485),
  • ustawa z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1166, z późn. zm.),
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23)
  • rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie „Zasad techniki prawodawczej” (Dz. U. nr 100, poz. 908, z późn. zm.)
  • rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67, z późn. zm.)

 

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b)  znajomość Statutu Miasta Opola i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c) umiejętność właściwej organizacji czasu pracy i samokontroli oraz pracy indywidualnej i pracy w grupie

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

d) umiejętność analitycznego myślenia

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

e) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pracy w środowisku Windows, z typowymi aplikacjami tj. Word, Exel, Outlook, Power Point

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

f) pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, terminowość, dokładność, uprzejmość, asertywność, kreatywność, umiejętność budowania relacji oraz zasad dobrej współpracy, umiejętność działania w warunkach kryzysowych i pod presją czasu, odporność na stres

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku ds. bezpieczeństwa publicznego i organizacyjnych:

 

  1. poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
  2. przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego  Urzędu Miasta Opola,
  3. w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego:
  1. obsługa merytoryczna i organizacyjna Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w mieście Opolu,
  2. sporządzanie projektów uchwał dot. działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w mieście Opolu,
  3. realizacja programu współpracy miasta Opola z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego,
  4. współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego,
  5. współpraca z podmiotami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo i porządek publiczny ze szczególnym uwzględnieniem Komendy Miejskiej Policji w Opolu i Straży Miejskiej w Opolu,
  6. prowadzenie spraw dotyczących zgromadzeń publicznych,
  7. przygotowywanie projektów uchwał i porozumień w zakresie wsparcia finansowego Policji, oraz kontrola zaangażowania środków finansowych zgodnie z zawartymi porozumieniami,
  8. kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie stanowiska pracy,
  9. opracowywanie analiz i ocen stanu bezpieczeństwa w mieście Opolu,
  10. opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi, zapytania, wnioski i interpelacje radnych w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego,
  11. przygotowywanie informacji na stronę www.opole.pl/bezpieczeństwo w zakresie zadań związanych z bezpieczeństwem i porządkiem publicznym,
  1. w zakresie organizacyjnym:
  1. przygotowywanie projektów zarządzeń i poleceń wewnętrznych Naczelnika  Wydziału,
  2. prowadzenie spraw osobowych pracowników Wydziału (zakres czynności, listy obecności, książka wyjść służbowych i prywatnych, rejestr godzin nadliczbowych, itp.),
  3. prowadzenie spraw związanych z dostępem do informacji publicznej,
  4. koordynacja spraw Wydziału w zakresie przekazywania akt do archiwum zakładowego,
  5. prowadzenie w systemie KSAT ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątku trwałego Wydziału,
  6. zaopatrzenie Wydziału w materiały biurowe (zamówienia, wnioski na zakup towarów i usług),
  7. kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną,
  1. wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.

 

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku przy ul. S. Sempołowskiej 3, II piętro (dojście tylko schodami). Obsługa monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie.

 

5. W miesiącu lutym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,16 %.

 

 

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014r. poz. 1202, z późn zm.) i podpisem.

 

  1. list motywacyjny;

 

  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. bezpieczeństwa publicznego i organizacyjnych w terminie do dnia 18 marca 2016 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

        

        

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

 

*W przypadku osób niepełnosprawnych

        

 

 

Ilość odwiedzin: 3704
Nazwa dokumentu: Wydział Zarządzania Kryzysowego
Skrócony opis: stanowisko ds. bezpieczeństwa publicznego i organizacyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Bogumiła Grudzień - Kuligowska
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2016-03-08 13:17:36
Data udostępnienia informacji: 2016-03-08 13:17:36
Data ostatniej aktualizacji: 2016-03-31 10:02:19

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner