|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
stanowisko ds. bezpieczeństwa publicznego i organizacyjnych
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe: bezpieczeństwo publiczne, bezpieczeństwo narodowe lub bezpieczeństwo wewnętrzne
|
Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy: minimum sześć miesięcy w administracji publicznej
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c).
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
- znajomość ustaw i rozporządzeń:
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515, z późn. zm.),
- ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1445, z późn. zm.),
- ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2015 r. poz. 355, z późn. zm.),
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1383, z późn. zm.),
- ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach (Dz. U. poz. 1485),
- ustawa z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1166, z późn. zm.),
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23)
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie „Zasad techniki prawodawczej” (Dz. U. nr 100, poz. 908, z późn. zm.)
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67, z późn. zm.)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość Statutu Miasta Opola i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) umiejętność właściwej organizacji czasu pracy i samokontroli oraz pracy indywidualnej i pracy w grupie
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) umiejętność analitycznego myślenia
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pracy w środowisku Windows, z typowymi aplikacjami tj. Word, Exel, Outlook, Power Point
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność, terminowość, dokładność, uprzejmość, asertywność, kreatywność, umiejętność budowania relacji oraz zasad dobrej współpracy, umiejętność działania w warunkach kryzysowych i pod presją czasu, odporność na stres
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku ds. bezpieczeństwa publicznego i organizacyjnych:
- poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
- przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola,
- w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego:
- obsługa merytoryczna i organizacyjna Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w mieście Opolu,
- sporządzanie projektów uchwał dot. działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w mieście Opolu,
- realizacja programu współpracy miasta Opola z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego,
- współpraca z podmiotami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo i porządek publiczny ze szczególnym uwzględnieniem Komendy Miejskiej Policji w Opolu i Straży Miejskiej w Opolu,
- prowadzenie spraw dotyczących zgromadzeń publicznych,
- przygotowywanie projektów uchwał i porozumień w zakresie wsparcia finansowego Policji, oraz kontrola zaangażowania środków finansowych zgodnie z zawartymi porozumieniami,
- kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie stanowiska pracy,
- opracowywanie analiz i ocen stanu bezpieczeństwa w mieście Opolu,
- opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi, zapytania, wnioski i interpelacje radnych w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego,
- przygotowywanie informacji na stronę www.opole.pl/bezpieczeństwo w zakresie zadań związanych z bezpieczeństwem i porządkiem publicznym,
- w zakresie organizacyjnym:
- przygotowywanie projektów zarządzeń i poleceń wewnętrznych Naczelnika Wydziału,
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Wydziału (zakres czynności, listy obecności, książka wyjść służbowych i prywatnych, rejestr godzin nadliczbowych, itp.),
- prowadzenie spraw związanych z dostępem do informacji publicznej,
- koordynacja spraw Wydziału w zakresie przekazywania akt do archiwum zakładowego,
- prowadzenie w systemie KSAT ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątku trwałego Wydziału,
- zaopatrzenie Wydziału w materiały biurowe (zamówienia, wnioski na zakup towarów i usług),
- kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku przy ul. S. Sempołowskiej 3, II piętro (dojście tylko schodami). Obsługa monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu lutym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,16 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014r. poz. 1202, z późn zm.) i podpisem.
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. bezpieczeństwa publicznego i organizacyjnych w terminie do dnia 18 marca 2016 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
*W przypadku osób niepełnosprawnych
Ilość odwiedzin: | 3704 | Nazwa dokumentu: | Wydział Zarządzania Kryzysowego | Skrócony opis: | stanowisko ds. bezpieczeństwa publicznego i organizacyjnych | Osoba, która wytworzyła informację: | Małgorzata Tarkowska | Osoba, która odpowiada za treść: | Bogumiła Grudzień - Kuligowska | Osoba, która wprowadzała dane: | Małgorzata Tarkowska | Data wytworzenia informacji: | 2016-03-08 13:17:36 | Data udostępnienia informacji: | 2016-03-08 13:17:36 | Data ostatniej aktualizacji: | 2016-03-31 10:02:19 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|