logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

ZARZĄDZENIE nr OR.I-0152/55/06

PREZYDENTA MIASTA OPOLA

z dnia 21 kwietnia 2006 r.

 

w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego

 

 Na podstawie § 16 Regulaminu Kontroli Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.II-0152/18/2003 Prezydenta Miasta Opola
z dnia 9 czerwca 2003 roku, w sprawie Regulaminu Kontroli Urzędu Miasta Opola zmienionego Zarządzeniem Nr OR.I-0152/32/2004 z dnia 24 sierpnia 2004 r. oraz Zarządzeniem Nr OR.I-0152/42/2004 z dnia 29 października 2004 r. zarządzam:

 

                                                 § 1

przeprowadzić kontrolę planową w: Publicznym Liceum Ogólnokształcącym
Nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Opolu ul. K. Pułaskiego 3
w zakresie: gospodarki finansowej ze szczególnym uwzględnieniem wydatkowania środków na wynagrodzenia oraz w zakresie udzielania zamówień publicznych w latach 2004-2006.

 

§ 2

Termin przeprowadzenia kontroli: od 24 kwietnia do 20 maja 2006 r.

 

§ 3

Do przeprowadzenia kontroli wyznaczam zespół w składzie:

Tadeusz Lech -  inspektor Wydziału Kontroli Wewnętrznej i Audytu –kierownik zespołu kontrolnego,

Kinga Pierzak - Kostuś - inspektor Wydziału Oświaty - członek zespołu kontrolnego,

Małgorzata Rodzeń - podinspektor Wydziału Oświaty - członek zespołu kontrolnego.

 

§ 4

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Kontroli Wewnętrznej i Audytu.

 

                                                 § 5                       

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński

Ilość odwiedzin: 1812
Nazwa dokumentu: z dnia 21 kwietnia 2006 r.
Skrócony opis: w sprawie przeprowadzenia postępowania kontrolnego
Podmiot udostępniający: Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu
Osoba, która wprowadzała dane: Magdalena Guła
Data wytworzenia informacji: 2006-04-21 12:57:22
Data udostępnienia informacji: 2006-04-21 12:57:22
Data ostatniej aktualizacji: 2006-04-24 13:44:35

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner