logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Stanowisko ds. przepisów gminnych

 

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie

    wyższe magisterskie

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy 2 lata

w tym 1 rok w administracji      samorządowej

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

 

2.

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, samorządzie powiatu.

 

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

 

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

 

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

 

c)  znajomość Statutu Miasta     Opola

 

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

 

d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

 

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

 

e) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność, operatywność, koleżeńskość

 

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

 

f) umiejętność  komputera – pakiet MS Office, legislator.xml i narzędzi internetowych oraz dobra umiejętność pracy w Systemie Obiegu Dokumentów  i systemie e-sesja.

 

 

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

 

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  2. Udział w sesjach Rady Miasta, sporządzanie notatek o treści i wynikach głosowania wniosków, poprawek, uchwał.
  3. Sporządzanie podjętych przez Radę uchwał na podstawie ich projektów i protokołów sesji w uzgodnieniu z protokolantem i sekretarzem sesji.
  4. Przygotowanie i przekazanie uchwał Prezydentowi Miasta do wykonania, Sekretarzowi Miasta do ogłoszenia, a także nadzorowi Wojewody lub regionalnej Izbie Obrachunkowej.
  5. Przekazywanie do publikacji aktów prawa miejscowego.
  6. Prowadzenie i stałe aktualizowanie zbioru uchwał Rady Miasta.
  7. Prowadzenie rejestrów uchwał Rady Miasta; chronologicznego i dokonywanie w nim adnotacji o publikacji uchwał oraz tematycznego – w formie elektronicznej.
  8. Sporządzanie informacji o realizacji uchwał Rady Miasta przez Biuro Rady.
  9. Prowadzenie dokumentacji kontroli legalności aktów prawnych Rady Miasta.
  10. Udział  w pracach związanych z wyborami do Sejmu, Senatu i samorządu terytorialnego oraz referendum.
  11. Obsługa komputera i sporządzanie tekstów dokumentów w zakresie wykonywanych zadań
  12. Sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących spraw wchodzących w zakres działania stanowiska pracy.
  13. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu miasta Opola i regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
  14. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami kancelaryjną i archiwalną.
  15. Współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w zakresie zadań realizowanych przez Biuro Rady Miasta.
  16. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika. 

 

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

 

Praca samodzielna, wymagająca wysiłku umysłowego, w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca biurowa w pomieszczeniach biurowych Urzędu Miasta Opola zlokalizowanych w Opolu, Rynek-Ratusz II p.(obiekt nie posiada windy). Praca siedząca przy komputerze stacjonarnym. Obsługa monitorów ekranowych oraz innych urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie. Również praca w terenie podczas przemieszczania się pomiędzy budynkami Urzędu Miasta Opola i innymi organami administracji (RIO, Wojewoda Opolski) przy realizacji zadań w zakresie stanowiska oraz związanych ze współpracą z radnymi miasta Opola oraz z innymi podmiotami.

 

5. W miesiącu lutym 2016 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,16 %.

 

6.  Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29

     sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą
 z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;

c) list motywacyjny

d)kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

 

  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. przepisów gminnych w terminie do dnia 25 marca 2016 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

           

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

 

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia NR OR- I.120.1.58. 2015 z dnia 16 czerwca 2015 r. 

strona  2 z 2

 

Ilość odwiedzin: 3899
Nazwa dokumentu: Biuro Rady Miasta
Skrócony opis: stanowisko ds. przepisów gminnych
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Rol
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2016-03-15 11:55:26
Data udostępnienia informacji: 2016-03-15 11:55:26
Data ostatniej aktualizacji: 2016-03-31 10:05:38

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner