logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego

(nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe w zakresie prawa, administracji, ekonomii, finansów lub zarządzania

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy: 1 rok w tym 0,5 roku w zakresie prowadzenia postępowań podatkowych w oparciu o ustawę Ordynacja podatkowa

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

Oświadczenie kandydata dotyczące zakresu wykonywanych zadań

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, ustawy o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c) znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

e) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

f) systematyczność, staranność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
  2. przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie,
  3. kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną,
  4. przygotowywanie materiałów do akcji wymiarowej w zakresie łącznego zobowiązania pieniężnego (podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości,
  5. poddawanie czynnościom sprawdzającym założonych przez podatników informacji o gruntach i informacji o nieruchomościach,
  6. sporządzanie decyzji wymiarowych łącznego zobowiązania pieniężnego (podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości) dla osób fizycznych w systemie komputerowym,
  7. nanoszenie zmian geodezyjnych w ewidencji podatkowej łącznego zobowiązania pieniężnego (podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości),
  8. sprawdzanie deklaracji podatkowych (rolny, leśny) pod względem formalnoprawnym składanych przez osoby prawne i jednostki organizacyjne,
  9. współpraca z Referatem Kontroli Podatkowej w zakresie podań i odwołań w sprawach ulg w formie rozkładania na raty, odroczenia terminu płatności umorzenia podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości dla osób fizycznych oraz prawnych i jednostek organizacyjnych,
  10. prowadzenie rejestru wymiarowego i rejestru przypisów i odpisów łącznego zobowiązania pieniężnego,
  11. sporządzanie sprawozdań z wymiaru podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości przy współpracy pozostałych pracowników,
  12. współpraca z Referatem Kontroli Podatkowej w ramach przeprowadzania doraźnych i sprawdzających kontroli nieruchomości dotyczących zgodności danych złożonych do Urzędu w informacjach o nieruchomościach, o gruntach, o lasach ze stanem faktycznym,
  13. dbałość i kompletność podmiotów oraz danych zawartych w przydzielonej do prowadzenia części ewidencji podatkowej stosownie do Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2004 r. w sprawie ewidencji podatkowej nieruchomości,
  14. prowadzenie postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego – przygotowanie projektu decyzji,
  15. przygotowanie wniosku na dotację dla gminy na postepowanie w sprawie zwrotu podatku akcyzowego i jego wypłatę,
  16. sporządzanie okresowego rozliczenia dotacji celowej, rocznego sprawozdania rzeczowo-finansowego oraz rocznego rozliczenia dotacji celowej z realizacji wypłat producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
  17. potwierdzanie zaświadczeń i innych dokumentów w zakresie stanu majątkowego zgodnie z ewidencją podatkową nieruchomości,
  18. wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – Rynek – Ratusz, pierwsze półpiętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godzinach: pon., wt., śr. 730-1530, czw. 730-1700, pt. 730-1400, praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z klientami.

 

5. W miesiącu styczniu wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,20 %.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

 dokumenty wymienione powyżej;

  1. życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;
  2. list motywacyjny;
  3. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
  4. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. łącznego zobowiązania pieniężnego w terminie do dnia        15 lutego 2016 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

                 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

* w przypadku osób niepełnosprawnych

 

Ilość odwiedzin: 4346
Nazwa dokumentu: Wydział Podatków i Opłat Lokalnych
Skrócony opis: stanowisko ds. wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Filipkowski
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2016-02-03 09:16:15
Data udostępnienia informacji: 2016-02-03 09:16:15
Data ostatniej aktualizacji: 2016-03-03 09:43:05

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner