|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe w zakresie prawa, administracji, ekonomii, finansów lub zarządzania
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy: 1 rok w tym 0,5 roku w zakresie prowadzenia postępowań podatkowych w oparciu o ustawę Ordynacja podatkowa
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
Oświadczenie kandydata dotyczące zakresu wykonywanych zadań
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, ustawy o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) systematyczność, staranność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
- przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie,
- kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną,
- przygotowywanie materiałów do akcji wymiarowej w zakresie łącznego zobowiązania pieniężnego (podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości,
- poddawanie czynnościom sprawdzającym założonych przez podatników informacji o gruntach i informacji o nieruchomościach,
- sporządzanie decyzji wymiarowych łącznego zobowiązania pieniężnego (podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości) dla osób fizycznych w systemie komputerowym,
- nanoszenie zmian geodezyjnych w ewidencji podatkowej łącznego zobowiązania pieniężnego (podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości),
- sprawdzanie deklaracji podatkowych (rolny, leśny) pod względem formalnoprawnym składanych przez osoby prawne i jednostki organizacyjne,
- współpraca z Referatem Kontroli Podatkowej w zakresie podań i odwołań w sprawach ulg w formie rozkładania na raty, odroczenia terminu płatności umorzenia podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości dla osób fizycznych oraz prawnych i jednostek organizacyjnych,
- prowadzenie rejestru wymiarowego i rejestru przypisów i odpisów łącznego zobowiązania pieniężnego,
- sporządzanie sprawozdań z wymiaru podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości przy współpracy pozostałych pracowników,
- współpraca z Referatem Kontroli Podatkowej w ramach przeprowadzania doraźnych i sprawdzających kontroli nieruchomości dotyczących zgodności danych złożonych do Urzędu w informacjach o nieruchomościach, o gruntach, o lasach ze stanem faktycznym,
- dbałość i kompletność podmiotów oraz danych zawartych w przydzielonej do prowadzenia części ewidencji podatkowej stosownie do Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2004 r. w sprawie ewidencji podatkowej nieruchomości,
- prowadzenie postępowania w sprawie zwrotu podatku akcyzowego – przygotowanie projektu decyzji,
- przygotowanie wniosku na dotację dla gminy na postepowanie w sprawie zwrotu podatku akcyzowego i jego wypłatę,
- sporządzanie okresowego rozliczenia dotacji celowej, rocznego sprawozdania rzeczowo-finansowego oraz rocznego rozliczenia dotacji celowej z realizacji wypłat producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
- potwierdzanie zaświadczeń i innych dokumentów w zakresie stanu majątkowego zgodnie z ewidencją podatkową nieruchomości,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – Rynek – Ratusz, pierwsze półpiętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godzinach: pon., wt., śr. 730-1530, czw. 730-1700, pt. 730-1400, praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z klientami.
5. W miesiącu styczniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,20 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
dokumenty wymienione powyżej;
- życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. łącznego zobowiązania pieniężnego w terminie do dnia 15 lutego 2016 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
* w przypadku osób niepełnosprawnych
Ilość odwiedzin: | 4346 | Nazwa dokumentu: | Wydział Podatków i Opłat Lokalnych | Skrócony opis: | stanowisko ds. wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego | Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna Parobecka | Osoba, która odpowiada za treść: | Tomasz Filipkowski | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Parobecka | Data wytworzenia informacji: | 2016-02-03 09:16:15 | Data udostępnienia informacji: | 2016-02-03 09:16:15 | Data ostatniej aktualizacji: | 2016-03-03 09:43:05 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|