logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152- 315/08
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 23 października 2008 r.
 
 
 
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania i zasad działania komisji ds. likwidacji składników majątku ruchomego w Urzędzie Miasta Opola.
 
 
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.) oraz art. 4 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 29 września  1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późn.zm.), ustalam co następuje :
 
§ 1
 
W zarządzeniu Nr OR.I-0152-112/07 Prezydenta Miasta Opola z dnia 10 sierpnia 2007 r. w sprawie powołania i zasad działania komisji ds. likwidacji składników majątku ruchomego w Urzędzie Miasta Opola, wprowadzam następujące zmiany:
 
1)      § 1 otrzymuje brzmienie:
 
 „§ 1 Powołuję komisję ds. likwidacji składników majątku ruchomego w Urzędzie Miasta Opola w składzie:
 
1. Elżbieta Jezierska       - przewodnicząca – Wydział Administracyjno – Gospodarczy                               
2. Anna Kozioł               - członek              – Wydział Administracyjno – Gospodarczy
3. Dariusz Pawłowski     - członek              – Służba BHP
4. Teresa Drożdżol        - członek              – Wydział Finansowo - Księgowy
5. Marek Kulig               - członek              – Wydział Informatyki
 
zwaną w dalszej części komisją.”
 
2)      w § 2 po ust.2 dodaje się ust.3 w brzmieniu:
 
„3. Komisja prowadzi czynności w obecności przewodniczącej i co najmniej dwóch członków komisji.”
 
 
§ 2
 
Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącej komisji likwidacyjnej.
 
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński
 

Ilość odwiedzin: 1689
Nazwa dokumentu: z dnia 23 października 2008 r.
Skrócony opis: zmieniające zarządzenie w sprawie powołania i zasad działania komisji ds. likwidacji składników majątku ruchomego w Urzędzie Miasta Opola.
Podmiot udostępniający: Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Osoba, która wprowadzała dane: Renata Odelska
Data wytworzenia informacji: 2008-09-29 12:37:34
Data udostępnienia informacji: 2008-09-29 12:37:34
Data ostatniej aktualizacji: 2008-10-24 10:19:19

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner