ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152- 315/08
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 23 października 2008 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania i zasad działania komisji ds. likwidacji składników majątku ruchomego w Urzędzie Miasta Opola.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.) oraz art. 4 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późn.zm.), ustalam co następuje :
§ 1
W zarządzeniu Nr OR.I-0152-112/07 Prezydenta Miasta Opola z dnia 10 sierpnia 2007 r. w sprawie powołania i zasad działania komisji ds. likwidacji składników majątku ruchomego w Urzędzie Miasta Opola, wprowadzam następujące zmiany:
1) § 1 otrzymuje brzmienie:
„§ 1 Powołuję komisję ds. likwidacji składników majątku ruchomego w Urzędzie Miasta Opola w składzie:
1. Elżbieta Jezierska - przewodnicząca – Wydział Administracyjno – Gospodarczy
2. Anna Kozioł - członek – Wydział Administracyjno – Gospodarczy
3. Dariusz Pawłowski - członek – Służba BHP
4. Teresa Drożdżol - członek – Wydział Finansowo - Księgowy
5. Marek Kulig - członek – Wydział Informatyki
zwaną w dalszej części komisją.”
2) w § 2 po ust.2 dodaje się ust.3 w brzmieniu:
„3. Komisja prowadzi czynności w obecności przewodniczącej i co najmniej dwóch członków komisji.”
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącej komisji likwidacyjnej.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński