Zarządzenie Nr OR.I- 0152 – 275/08
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 14 sierpnia 2008r.
w sprawie powołania komisji ds. uregulowania stanu środków trwałych – budynków i budowli, zgodnie z protokołem weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych z dnia 28 marca 2008r.
Na podstawie § 5 ust. 3 i 12 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I - 0152-94/2006 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006r. z póź. zmianami zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuje się zespół ds. uregulowania stanu środków trwałych – budynków i budowli, zgodnie z protokołem weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych z dnia 28 marca 2008r. w następującym składzie osobowym:
1.Mirosława Krysta - kierownik Referatu Eksploatacji Zasobów Gminnych
2.Iwona Ziaja - kierownik Referatu Lokali Mieszkalnych i Użytkowych
3.Barbara Biegacz - podinspektor Wydziału Lokalowego,
4.Grażyna Kluska - podinspektor Wydziału Lokalowego
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta