URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. społecznych 4.
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie średnie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
b) staż pracy – co najmniej
3-miesięczny staż pracy
w administracji samorządowej
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o odbyciu stażu lub umowa o trwającym aktualnie stażu
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) posiadanie cech osobowych i predyspozycji jak: odpowiedzialność, lojalność, uczciwość, obiektywizm, cierpliwość, uprzejmość, życzliwość, wysoka kultura osobista
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) umiejętność pracy w zespole
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) umiejętność obsługi komputera – pakiet MC Office, narzędzia internetowe
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
d) umiejętność analitycznego myślenia
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
e) znajomość przepisów prawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej (w szczególności dot. turnusów rehabilitacyjnych) oraz pomocy społecznej
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw z zakresu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych, w tym korzystania przez osoby niepełnosprawne z turnusów rehabilitacyjnych,
b) prowadzenie poradnictwa w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych,
c) prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez Prezydenta nadzoru nad Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Opolu
d) opracowywanie programów na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej
e) współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych
f) planowanie środków finansowych z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz prowadzenie sprawozdawczości.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. społecznych 4. w terminie do dnia 29 stycznia 2008 roku
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.