logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
                                    ds. społecznych 4.
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
 
 
1.
 
 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) wykształcenie średnie
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
b) staż pracy – co najmniej
3-miesięczny staż pracy
w administracji samorządowej
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o odbyciu stażu lub umowa o trwającym aktualnie stażu
 
2.
 
 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) posiadanie cech osobowych i predyspozycji jak: odpowiedzialność, lojalność, uczciwość, obiektywizm, cierpliwość, uprzejmość, życzliwość, wysoka kultura osobista
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
b) umiejętność pracy w zespole
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
c) umiejętność obsługi komputera – pakiet MC Office, narzędzia internetowe
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
d) umiejętność analitycznego myślenia
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
e) znajomość przepisów prawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej (w szczególności dot. turnusów rehabilitacyjnych) oraz pomocy społecznej
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
            a) prowadzenie spraw z zakresu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych, w tym korzystania przez osoby niepełnosprawne z turnusów rehabilitacyjnych,
b) prowadzenie poradnictwa w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych,
c) prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez Prezydenta nadzoru nad Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Opolu
d) opracowywanie programów na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej
e) współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych
f) planowanie środków finansowych z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz prowadzenie sprawozdawczości.
 
 
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy,
 
d)    oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64,                       III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. społecznych 4. w terminie do dnia              29 stycznia 2008 roku           
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
           

Ilość odwiedzin: 6245
Nazwa dokumentu: Wydział Polityki Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2008-01-15 11:43:41
Data udostępnienia informacji: 2008-01-15 11:43:41
Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-02 12:32:31

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner