logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
120.1/OR-I.120.1.143.2016 - zmienione zarządzeniem OR-I.120.1.103.2017 z dn. 27.06.2017r./16 z dnia 2016-12-13
w sprawie wprowadzenia procedur przy realizacji projektu „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju R

ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1.143.2016
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 13 grudnia 2016r.

w sprawie wprowadzenia procedur przy realizacji projektu „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”.

 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.


Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zmianami) postanawiam, co następuje:


§ 1

W celu sprawnej realizacji projektu, ustalam:

1.Zadania Wydziałów Urzędu Miasta Opola zaangażowanych przy realizacji projektu „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”, stanowiące  załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia;
2.Procedurę obiegu dokumentów finansowych w celu dokonania  płatności w ramach projektu, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia;
3.Procedurę sporządzania wniosku o płatność,  stanowiącą załącznik nr  3 do niniejszego Zarządzenia.

§ 2

W celu prawidłowej realizacji procedur wprowadzam do stosowania:

1.Listę kontrolną do procedury obiegu dokumentów finansowych w celu dokonania płatności, stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszego Zarządzenia;
2.Listę kontrolną do procedury wnioskowania o płatność, stanowiącą załącznik nr 5 do niniejszego Zarządzenia.

§ 3

Wykonanie Zarządzenia powierzam Wydziałom Urzędu Miasta Opola.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Prezydent Miasta
Arkadiusz Wiśniewski

 

Załączniki do pobrania: 2016-12-13 15:05:26 - Załącznik nr 1 do Zarządzenia (1.92 MB)
2016-12-13 15:06:57 - Załącznik nr 2 do Zarządzenia (1.83 MB)
2016-12-13 15:07:55 - Załącznik nr 3 do Zarządzenia (1.83 MB)
2016-12-13 15:08:59 - Załącznik nr 4 do Zarządzenia (1.89 MB)
2016-12-13 15:10:13 - Załącznik nr 5 do Zarządzenia (1.88 MB)

Nazwa dokumentu: w sprawie wprowadzenia procedur przy realizacji projektu „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju R
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Stelnicka - Naczelnik Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju
Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Stelnicka - Naczelnik Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Kaleta
Data wytworzenia informacji: 2016-12-13 14:58:52
Data udostępnienia informacji: 2016-12-13 14:58:52
Data ostatniej aktualizacji: 2016-12-13 15:10:19

Wersja do wydruku...

corner   corner