Zespół Szkół Specjalnych
w Opolu
Informacja o jednostce:
Þ Nazwa szkoły: Zespół Szkół Specjalnych
Þ Adres: 45-005 Opole, ul. Ks. Opolskich 21
Þ Nr telefonu: 77 – 423 04 40
Þ Fax.: 77 – 423 04 40
Þ E – mail: sekretariat@zssopole.pl
Þ Adres stronty www.: www.zssopole.pl
Þ Dyrektor: mgr Marek Wróbel
Þ Wicedyrektor: mgr Małgorzata Sołtys
Þ Wicedyrektor: mgr Wioletta Kuźniar
Þ Główny księgowy: mgr Jolanta Janusz
Þ Inne stanowiska kierownicze:
Kierownik świetlicy - mgr Małgorzata Bolicka
Kierownik gospodarczy – Czesława Światłoń
Þ Podmiot udostępniający dane: Zespół Szkół Specjalnych
Þ Odpowiedzialny za treść: mgr Marek Wróbel
Majątek: 2011 środki trwałe - 6.625.923,65 zł.
pozostałe środki trwałe w używaniu - 1.078.479,17 zł.
------------------------------
Ogółem: 7.704.402,82 zł.
Budżet: Budżet na rok 2011:
· rozd.80102 - 3.754.100,00 zł.
– wynagrodzenie i pochodne - 3.331.500,00 zł.
- świadczenia na rzecz osób fizycznych - 10.200,00 zł.
- wydatki związane z realizacja zadań statutowych jednostki budżetowej - 412.400,00 zł.
· rozd.80111 - 1.755.300,00 zł.
– wynagrodzenie i pochodne - 1.610.400,00 zł.
- świadczenia na rzecz osób fizycznych - 7.100,00 zł.
- wydatki związane z realizacja zadań statutowych jednostki budżetowej - 137.800,00 zł.
· rozd.85401 - 539.300,00 zł.
– wynagrodzenie i pochodne - 468.700,00 zł.
- świadczenia na rzecz osób fizycznych - 1.100,00 zł.
- wydatki związane z realizacja zadań statutowych jednostki budżetowej - 69.500,00 zł.
· rozd.80134 - 497.600,00 zł.
– wynagrodzenie i pochodne - 466.900,00 zł.
- świadczenia na rzecz osób fizycznych - 1.000,00 zł.
- wydatki związane z realizacja zadań statutowych jednostki budżetowej - 29.700,00 zł.
Wykaz regulaminów:
Þ Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Instrukcja inwentaryzacyjna Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Instrukcja kancelaryjna dla Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu - sekretariat
Þ Instrukcja kasowa Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Instrukcja kontroli wewnętrznej i obiegu dowodów finansowo-księgowych w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Instrukcja magazynowa w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Instrukcja sporządzania, obiegu i kontroli dowodów księgowych Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Instrukcja w sprawie ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Instrukcja w sprawie ustalania i stosowania norm zużycia paliwa w eksploatacji autobusu szkolnego Renault Master w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Jednolity rzeczowy wykaz akt dla szkół i placówek oświatowych Miasta Opola – sekretariat
Þ Kodeks etycznego pracowników samorządowych zatrudnionych w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Procedury kontroli zarządczej w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Procedury korzystania z autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Procedury wewnętrzne wprowadzania i przekazywania danych w Systemie Informacji Oświatowej w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 14.000 euro przez Zespół Szkół Specjalnych w Opolu
Þ Regulamin dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Regulamin dyżurów nauczycielskich w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Regulamin kontroli wewnętrznej w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Regulamin naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Regulamin Pracy Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu - sekretariat
Þ Regulamin przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Regulamin Rady Pedagogicznej Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 14.000 euro przez Zespół Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Regulamin wycieczek szkolnych – sekretariat
Þ Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Regulamin wynajmu pomieszczeń szkolnych Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Zespołu Szkół Specjalnych w Opole – sekretariat
Þ Szkolny regulamin oceniania nauczycieli Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu – sekretariat
Þ Zasady i warunki podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników samorządowych zatrudnionych w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu
Wybrane regulaminy:
Þ Procedury korzystania z autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu
Þ Regulamin Pracy Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu
Þ Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu
Þ Instrukcja kancelaryjna dla Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu
Þ Regulamin wynajmu pomieszczeń szkolnych Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu
Rejestry, ewidencje, archiwa:
Þ Rejestr akt osobowych pracowników Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu
Þ Ewidencja wyjść w godzinach służbowych
Þ Rejestr wydanych legitymacji szkolnych
Þ Rejestr wydanych zaświadczeń szkolnych
Þ Rejestr wydanych legitymacji dla nauczycieli
Þ Księga druków ścisłego zarachowania – legitymacje ubezpieczeniowe dla pracowników
Þ Księga druków ścisłego zarachowania – legitymacje ubezpieczeniowe dla członków rodzin pracownika
Þ Księga druków ścisłego zarachowania – legitymacje szkolne
Þ Księga druków ścisłego zarachowania – zaświadczenia dla opiekunów
Þ Rejestr wyjść klas Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu
Þ Rejestr rozmów telefonicznych
Þ Rejestr wykonanych odbitek ksero
Þ Księga Uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 13 Specjalnej
Þ Księga Uczniów Publicznego Gimnazjum Specjalnego
Þ Księga Uczniów Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy
Þ Karta ewidencji czasu pracy pracowników Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu
Þ Rejestr dokumentów archiwalnych prowadzony prze sekretariat Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu ( dokumentacja przechowywana w archiwum: akta pracownicze, arkusze ocen , dokumentacja archiwizowane na podstawie Jednolitego rzeczowego wykazu akt dla szkół i placówek oświatowych Miasta Opola)
Kontrole:
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolujący
|
Cel kontroli
|
Kwiecień 2003
|
Kuratorium Oświaty w Opolu
|
Mierzenie jakości pracy szkoły
|
Marzec 2004
|
Powiatowa Stacja Sanitario – Epidemiologiczna w Opolu
|
Sprawdzenie stanu sanitarno – technicznego wszystkich pomieszczeń w obiekcie
|
Marzec 2004
|
Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Opolu
|
Kontrola sanitarna
|
Sierpień 2004
|
Powiatowa Stacja Sanitario – Epidemiologiczna w Opolu
|
Przygotowanie do rozpoczęcia roku szkolnego
|
Listopad 2004
|
Urząd Miasta Opola Referat Kontroli Finansowej Egzekucji i Sprawozdawczości
|
Zasady prowadzenia rachunkowości
|
Marzec 2005
|
Powiatowa Stacja Sanitario – Epidemiologiczna w Opolu
|
Kontrola stanu techniczno – sanitarnego
|
Październik 2005
|
Urząd Miasta Opola Referat Kontroli Finansowej Egzekucji i Sprawozdawczości
|
Stwierdzenia Zakładowego Planu Kont, instrukcji obiegu i kontroli dowodów księgowych, instrukcji przeprowadzania inwentaryzacji oraz dokonania niezbędnych przeksięgowań wynikających
z Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 24 czerwca 2005 roku
|
Luty 2006
|
Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Opolu
|
Kontrola stanu sanitarno – technicznego pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych dla dzieci
|
Luty 2006
|
Kuratorium Oświaty
|
Realizacja podstawy programowej w Szkole Podstawowej i Gimnazjum Październik 2006
|
Marzec 2006
|
Powiatowa Stacja Sanitario – Epidemiologiczna w Opolu
|
Kontrola stanu techniczno – sanitarnego
|
Czerwiec 2006
|
Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Opolu
|
Ocena stanu sanitarnego stołówki przy ul. Ks. Opolskich 21
|
Październik 2006
|
Państwowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu
|
Kontrola obiektów szkolnych
|
Październik 2006 – Kwiecień 2007
|
Wydziału Kontroli Wewnętrznej i Audytu
|
Gospodarowanie mieniem.
Kontrola wewnętrzna.
Gospodarka finansowa.
Zadania statutowe.
|
Listopad 2006
|
Państwowa Inspekcja Pracy Inspektorat Pracy
|
Kontrola pracodawcy
|
Styczeń 2007
|
Powiatowa Stacja Sanitario – Epidemiologiczna w Opolu
|
Kontrola stanu techniczno – sanitarnego
|
Luty 2007
|
Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Opolu
|
Kontrola stanu sanitarno – technicznego obiektu szkoły
|
Kwiecień 2007
|
Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Opolu
|
Urzędowa kontrola żywności
|
Maj 2007
|
Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Opolu
|
Kontrola sanitarna - urzędowa kontrola żywności
|
Maj 2007
|
Powiatowa Stacja Sanitario – Epidemiologiczna w Opolu
|
Urzędowa kontrola żywności
|
Grudzień 2007
|
Kuratorium Oświaty
|
Badanie bieżące w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju
|
Styczeń 2008
|
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Opolu
|
Kontrola obliczania, potrącania i opłacania składek oraz innych składek i wpłat. Ustalenie uprawnień do świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa. Zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i wychowawczych oraz świadczeń rodzinnych. Prawidłowość i terminowość opracowania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe oraz ustalenie kapitału początkowego. Prawidłowość wystawiania zaświadczeń lub zgłaszania danych do celów ubezpieczeń społecznych.
|
Październik 2008
|
Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Opolu
|
Urzędowa kontrola żywności
|
Maj 2009
|
Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Opolu
|
Sprawdzanie warunków sanitarno – higienicznych dla uczniów
|
Wrzesień 2009
|
Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Opolu
|
Kontrola bieżącego stanu sanitarnego
|
Marzec 2010
|
Kuratorium Oświaty w Opolu
|
Kontrola doraźna w Zespole Szkół Specjalnych w Szkole Specjalnej Przysposabiającej do Pracy
|
Marzec 2010
|
Państwowa Inspekcja Pracy w Opolu
|
Kontrola pracodawcy
|
Kwiecień 2010
|
Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
|
Wizyta monitorująca – kontrola osoby bezrobotnej skierowanej na staż
|
Wrzesień 2010
|
Kuratorium Oświaty w Opolu
|
Kontrola doraźna sprawdzenie wykonania zaleceń
|
Grudzień 2010
|
Opolska Wojewódzka Stacja Sanitarno Epidemiologiczna
|
Bieżąca kontrola stanu sanitarno – higienicznego placówki
|
Grudzień 2010
|
Opolska Wojewódzka Stacja Sanitarno Epidemiologiczna
|
Kontrola sanitarno kompleksowa w zakresie urzędowej kontroli żywności
|
Marzec 2011
|
Najwyższa Izba Kontroli Delegatura Opole
|
Gromadzenie danych o szkołach specjalnych w Systemie Informacji Oświatowej
|
Czerwcie 2011
|
Kuratorium Oświaty w Opolu
|
Obserwacja rozmowy kwalifikacyjne na stopień nauczyciela kontraktowego
|
Czerwiec – Sierpień 2011
|
Urząd Miasta Opola Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu
|
Rozdział godzin na poszczególnych nauczycieli w okresie od 2008 do 20011 r.
Zastępstwa płatne
Stosowanie zasad przydziału godzin, zastępstw płatnych i dofinansowanie do studiów
|
Październik 2011
|
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Opolu
|
Wykorzystanie środków finansowych PFRON – "Likwidacja barier transportowych - zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich"
|
Październik 2011
|
Kuratorium Oświaty w Opolu
|
Ocena pracy dyrektora
|
Kwiecień 2012
|
Kuratorium Oświaty w Opolu
|
Kontrola doraźna (PSP i PG) organizacja i realizacja zajęć rewalidacyjno - wychowawczych
|
Maj 2012
|
Prezydent Miasta Opola
|
Ocena realizacji wybranego zadania inwestycyjnego w Zespole Szkół Specjalnych w Opolu
|
Marzec 2013
|
Kuratorium Oświaty w Opolu
|
Kontrola planowa: organizacja i realizowanie zajęć rewalidacyjno – wychowawczych
|
Kwiecień 2013
|
Prezydent Miasta Opola
|
Prawidłowość wykazywania danych w SIO w latach 2011 – 2012
|
Maj 2013
|
Wojewódzka Stacja Sanitarno Epidemiologiczna w Opolu
|
Kontrola sanitarna w zakresie urzędowej kontroli żywności – kontrola kuchni ocena jadłospisów
|
Maj 2013
|
Wojewódzka Stacja Sanitarno Epidemiologiczna w Opolu
|
Ocena stanu sanitarno – higienicznego oraz technicznego placówki
|
Lipiec - Październik 2013
|
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Opolu
|
Prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ubezpieczenie społeczne oraz innych składek, do których pobierania zobowiązanych jest Zakład oraz zgłaszania do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego. Ustalenie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu.
Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe. Wystawianie zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych.
|
Sierpień 2013
|
Prezydent Miasta Opola
|
Gospodarka środkami ZFŚS oraz PKZP w latach 2010 – 2012
|
Grudzień 2013
|
Prezydent Miasta Opola
|
Umowy najmu, dzierżawy i użyczenia nieruchomości oraz roboty budowlane nie wymagające pozwolenia na budowę.
|
Marzec 2014
|
Agencja Rynku Rolnego Oddział Terenowy w Opolu
|
Kontrola realizacji mechanizmów „Owoce w szkole”
|
Marzec 2014
|
Kuratorium Oświaty w Opolu
|
Monitoring szkoły na przyjęcie klas I
|
Kwiecień 2014
|
Prezydent Miasta Opola
|
Prawidłowość rozliczania i wypłacania nauczycielom dodatków za pracę w warunkach trudnych i uciążliwych w roku szkolnym 2013/2014
|
Zamówienia publiczne: Jednostka nie prowadzi postępowania o zamówienie publiczne
Przyjmowanie i załatwienie spraw:
Þ Sekretariat szkoły: codziennie od 730 – 1530
Þ Dyrektor szkoły: Budynek przy ul. Ks. Opolskich 21
Poniedziałek 1400 – 1500
Środa 1400 – 1530
Budynek przy ul. Bytnara „Rudego” 7
Wtorek 1200 – 1300
Czwartek 1000- 1130
Þ Księgowość: Poniedziałek od 1300 do 1400
Środa od 1400 do 1500
Piątek od 900 do 1000
W Zespole Szkół Specjalnych w Opolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt. Przy załatwieniu pisemnym spraw stosuje się formę odręczna i korespondencyjną. Sekretariat załatwia sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.