ZARZĄDZENIE NR OR.I- 0151- 422/06
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 03 sierpnia 2006 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Remont dachu Ochotniczej Straży Pożarnej Opole-Szczepanowice wraz z kominem
Na podstawie art. 19 ust. 2 i 3, art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póź. zm) postanawiam:
§ 1
Powołać komisję przetargową w składzie:
1. Radosław REMBIŚ – przewodniczący Komisji – Kierownik Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych Wydziału Inwestycji Miejskich.
2. Krzysztof JAWORSKI – członek Komisji – Prezes OSP Opole-Szczepanowice.
3. Wiesław WOŹNIAK – członek Komisji – Inspektor Wydziału Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych.
4. Andrzej WASILENKO – sekretarz Komisji – Inspektor Referatu Przetargów
i Zamówień Publicznych w Wydziale Inwestycji Miejskich.
Komisji powierzam pełen zakres zadań określonych art. 20 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich i Wydziałowi Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta