logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU UL. OLESKA 31 OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

GŁÓWNEGO SPECJALISTY DS. PLANOWANIA I ANALIZ

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe socjologiczne lub ekonomiczne i co najmniej 5-letnie  doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  2. znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej,
  3. znajomość przepisów kpa,
  4. umiejętność opracowywania planów, analiz i projektów finansowych i rzeczowych,
  5. umiejętność koordynowania prac analitycznych działu,
  6. umiejętność sporządzania sprawozdawczości z zakresu działań pomocy społecznej,
  7. odpowiedzialność i doskonała organizacja pracy.

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
  2. profesjonalizm w działaniu, rzetelność i terminowość,
  3. lojalność, uczciwość i wysoki poziom moralny,
  4. zdolność podejmowania decyzji i zaangażowanie w powierzone zadania.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
  2. opracowywania planów i analiz finansowych dot. środków finansowych w zakresie przewidzianym w strukturach organizacyjnych,
  3. pełnienie nadzoru nad wykorzystaniem środków przeznaczonych na na pomoc społeczną,
  4. opracowywanie projektów działań ośrodka w zakresie pozyskiwania i wykorzystywania środków finansowych,
  5. współpraca przy sporządzania sprawozdawczości z zakresu działań pomocy społecznej z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR i Urzędu Miasta.

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV ze szczegółowym  uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej ),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. dokumenty poświadczające wykształcenie,
  5. kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie  z ustawą  z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach  samorządowych ( Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami).

Dokumenty należy składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu przy  ul. Oleskiej 31,  II piętro, w Referacie Organizacyjnym i Kadr, lub przesyłać drogą pocztową,

w terminie do dnia 23 czerwca 2006 r.

Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka  po wyżej określonym terminie, oraz niekompletne nie będą  rozpatrywane.

Na dokumentach należy umieścić dopisek:

Ilość odwiedzin: 415
Osoba, która wprowadzała dane: Grzegorz Mroczek
Data wytworzenia informacji: 2006-06-09 00:00:00
Data udostępnienia informacji: 2006-06-09 00:00:00
Data ostatniej aktualizacji: 2006-06-20 08:19:18

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner