|
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy
St. Referent wymiar etatu: 0,5
Dział Opieki nad Rodziną i Dzieckiem
Opole, ul. Plebiscytowa 18
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
-
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
dodatkowe:
-
mile widzane wykształcenie wyższe w zakresie prawa lub administracji,
-
mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
-
dobra znajomość zasad kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej,
-
umiejętność interpretacji przepisów prawa,
-
umiejętność organizacji i planowania pracy,
-
zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia,
-
aktywność w działaniu, samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań, wysoka kultura osobista,
-
odporność na stres,
-
umiejętność negocjacji,
-
umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office).
II. Główne obowiązki na w/w stanowisku:
-
prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji w sprawach dotyczących przyznania lub odmowy przyznania świadczeń pieniężnych i niepieniężnych przysługujących osobom opuszczającym rodziny zastępcze i placówki oraz innych decyzji wynikających z prowadzonych postępowań w sprawach ww. osób,
-
przygotowywanie pozwów w celu dochodzenia świadczeń alimentacyjnych na dzieci wobec których miasto Opole obowiązane jest do finansowania jego pobytu w rodzinnej pieczy zastępczej i przebywających na terenie innych powiatów
-
przygotowywanie dokumentacji związanej z kierowaniem dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej do placówek opiekuńczo-wychowawczych, w szczególności pozyskiwanie niezbędnej do wydania skierowania dokumentacji z odpowiednich instytucji,
-
przygotowywanie skierowań do placówek opiekuńczo-wychowawczych znajdujących się na terenie miasta Opola dla dzieci z terenu miasta Opola, a w uzasadnionych przypadkach również z terenu innych powiatów,
-
prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji w sprawach dotyczących ustalania opłaty za pobyt w pieczy zastępczej oraz innych decyzji wynikających z prowadzonych postępowań w sprawach ww osób,
-
sporządzanie list wypłat, list przelewów bankowych i indywidualnych przelewów bankowych,
-
kompletowanie dokumentacji, sporządzanie pism i kierowanie odwołań zgodnie z KPA do organów odwoławczych,
-
wprowadzanie danych wynikających z dokumentacji osób i rodzin do komputerowej bazy danych,
-
sporządzanie sprawozdań rzeczowo- finansowych z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej,
-
pełnienie funkcji przedstawiciela dla osoby nieobecnej.
III. Warunki pracy na w/w stanowisku
praca w wymiarze 0,5 etatu, w budynku przy ul. Plebiscytowej 18 na I piętrze, brak udogodnień dla osoby niepełnosprawnej, wysiłek umysłowy, lekki wysiłek fizyczny.
IV. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu marcu 2016 r. wynosił powyżej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania w Dziale Organizacyjnym i Kadr pokój nr 20 lub ze strony internetowej Ośrodka www.mopr.opole.pl ),
-
kserokopia dowodu osobistego – dla potwierdzenia obywatelstwa polskiego,
-
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,
-
ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie doświadczenia w podobnej pracy – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.,
-
ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
-
ewentualnie orzeczenie o posiadanym stopnia niepełnosprawności – dla realizacji zapisu art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014, Poz. 1202 z późn.zm.),
-
oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. 2009, Nr 157, poz. 1241 z późn. zm (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2).
VI. Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze st. referent w DRD” , w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii krajowej 36, w terminie do dnia 2 maja 2016r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu. Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Inne informacje:
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, I Piętro. Niewykorzystane oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem jest przedłożenie oryginału aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającego, ze kandydat do pracy nie figuruje w rejestrze oraz orzeczenia lekarza medycyny pracy sprawującego opiekę profilaktyczną nad Ośrodkiem o braku przeciwwskazań do pracy na przedmiotowym stanowisku pracy.
Za-ca Dyrektora
Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
mgr Małgorzata Kozak
Ilość odwiedzin: | 3535 | Nazwa dokumentu: | Miejski Ośrodek Pomocy Rodziny w Opolu | Skrócony opis: | wolne urzędnicze stanowisko pracy St. Referent wymiar etatu: 0,5 | Podmiot udostępniający: | Justyna Raj | Osoba, która wytworzyła informację: | Justyna Raj | Osoba, która odpowiada za treść: | Justyna Raj | Osoba, która wprowadzała dane: | Dariusz Dzierżak | Data wytworzenia informacji: | 2016-04-22 13:39:10 | Data udostępnienia informacji: | 2016-04-22 13:39:10 | Data ostatniej aktualizacji: | 2016-04-22 13:46:56 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|