logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA  WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE                                        

Naczelnik Wydziału Sportu

1

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie-wyższe magisterskie, kierunek: prawo lub stosunki międzynarodowe lub marketing i zarządzanie lub dziennikarstwo

Kserokopia dyplomu   

f) staż pracy: 5 lat

lub

5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganymi na danym stanowisku

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

lub

zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z KRS

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość Ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

b) znajomość Ustawy o sporcie

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

c) znajomość Ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

d) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

e)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

f) umiejętność zarządzania zespołem

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

g) umiejętność właściwej organizacji czasu pracy i samokontroli

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

h) znajomość zasad promocji sportu

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

i) umiejętność korzystania z oprogramowania komputerowego pakietu Windows XP, MS Office

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

j) samodzielność, dobra organizacja własnej pracy, dyspozycyjność, odpowiedzialność, punktualność, uprzejmość, asertywność, umiejętność budowania relacji oraz zasad dobrej współpracy

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) inicjowanie, organizowanie i prowadzenie przedsięwzięć związanych z działalnością sportową Miasta we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu, instytucjami zewnętrznymi zagranicznymi, krajowymi i lokalnymi,

2) nadzór nad konkursami w zakresie sportu w ramach ustawy o pożytku publicznym
i wolontariacie,

3) opiniowanie realizowanych przez jednostki pomocnicze i wydziały urzędu zadań przy zagospodarowaniu terenów miejskich dla potrzeb rozwoju sportu i rekreacji,

4) opracowanie projektu budżetu w zakresie kultury fizycznej i sportu oraz kontrolowanie prawidłowości jego wykonania,

5) inicjowanie i prowadzenie kontroli w jednostkach i organizacjach pozarządowych, którym została udzielona pomoc finansowa,

6) nadzór nad bieżącą działalnością stowarzyszeń sportowych,

7) wykonywanie nadzoru merytorycznego nad Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Opolu,

8) współpraca z Wydziałem ds. Europejskich i Planowania Rozwoju w sprawach związanych
z pozyskiwaniem funduszy w obszarze działalności sportowej,

9) współpraca z Biurem Spraw Międzynarodowych w zakresie wymiany zagranicznej z miastami partnerskimi Opola w dziedzinie sportu,

10) realizacja merytoryczna Uchwał Rady Miasta Opola w zakresie stypendiów sportowych oraz nagród za wybitne osiągnięcia sportowe oraz innych obejmujących zakres sportu,

11) realizacja Zarządzeń Prezydenta Miasta w obszarze sportu i kultury fizycznej,  

12) uczestniczenie w imprezach o charakterze sportowym, takich jak mecze sportowe, turnieje, konkursy, zawody cykliczne i jednorazowe itp.,

13) prowadzenie postępowań związanych z rejestracją, ewidencją, dokumentacją zmian stowarzyszeń kultury fizycznej nie prowadzących działalności gospodarczej i ich związków oraz uczniowskich klubów sportowych,

14) współpraca z Sądem Rejonowym prowadzącym ewidencję klubów sportowych posiadających wpis do KRS,

15) prowadzenie ewidencji środków trwałych będących na stanie Wydziału Sportu,

16) kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.  

4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.” i podpisem

b) list motywacyjny;

c) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Oola.

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko naczelnika wydziału sportu w terminie do dnia 18 kwietnia 2016 r.  decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

                    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

           W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 poz. 2135 ze zm.) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

          

Ilość odwiedzin: 3198
Nazwa dokumentu: Wydział Sportu
Skrócony opis: naczelnik wydziału
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Flis-Baranek
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Flis-Baranek
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Flis-Baranek
Data wytworzenia informacji: 2016-04-08 13:51:02
Data udostępnienia informacji: 2016-04-08 13:51:02
Data ostatniej aktualizacji: 2016-04-25 10:52:02

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner