URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Naczelnik Wydziału Sportu
1
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie-wyższe magisterskie, kierunek: prawo lub stosunki międzynarodowe lub marketing i zarządzanie lub dziennikarstwo
|
Kserokopia dyplomu
|
f) staż pracy: 5 lat
lub
5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganymi na danym stanowisku
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
lub
zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z KRS
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość Ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
b) znajomość Ustawy o sporcie
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
c) znajomość Ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
d) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
e) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
f) umiejętność zarządzania zespołem
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
g) umiejętność właściwej organizacji czasu pracy i samokontroli
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
h) znajomość zasad promocji sportu
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
i) umiejętność korzystania z oprogramowania komputerowego pakietu Windows XP, MS Office
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
j) samodzielność, dobra organizacja własnej pracy, dyspozycyjność, odpowiedzialność, punktualność, uprzejmość, asertywność, umiejętność budowania relacji oraz zasad dobrej współpracy
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) inicjowanie, organizowanie i prowadzenie przedsięwzięć związanych z działalnością sportową Miasta we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu, instytucjami zewnętrznymi zagranicznymi, krajowymi i lokalnymi,
2) nadzór nad konkursami w zakresie sportu w ramach ustawy o pożytku publicznym
i wolontariacie,
3) opiniowanie realizowanych przez jednostki pomocnicze i wydziały urzędu zadań przy zagospodarowaniu terenów miejskich dla potrzeb rozwoju sportu i rekreacji,
4) opracowanie projektu budżetu w zakresie kultury fizycznej i sportu oraz kontrolowanie prawidłowości jego wykonania,
5) inicjowanie i prowadzenie kontroli w jednostkach i organizacjach pozarządowych, którym została udzielona pomoc finansowa,
6) nadzór nad bieżącą działalnością stowarzyszeń sportowych,
7) wykonywanie nadzoru merytorycznego nad Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Opolu,
8) współpraca z Wydziałem ds. Europejskich i Planowania Rozwoju w sprawach związanych
z pozyskiwaniem funduszy w obszarze działalności sportowej,
9) współpraca z Biurem Spraw Międzynarodowych w zakresie wymiany zagranicznej z miastami partnerskimi Opola w dziedzinie sportu,
10) realizacja merytoryczna Uchwał Rady Miasta Opola w zakresie stypendiów sportowych oraz nagród za wybitne osiągnięcia sportowe oraz innych obejmujących zakres sportu,
11) realizacja Zarządzeń Prezydenta Miasta w obszarze sportu i kultury fizycznej,
12) uczestniczenie w imprezach o charakterze sportowym, takich jak mecze sportowe, turnieje, konkursy, zawody cykliczne i jednorazowe itp.,
13) prowadzenie postępowań związanych z rejestracją, ewidencją, dokumentacją zmian stowarzyszeń kultury fizycznej nie prowadzących działalności gospodarczej i ich związków oraz uczniowskich klubów sportowych,
14) współpraca z Sądem Rejonowym prowadzącym ewidencję klubów sportowych posiadających wpis do KRS,
15) prowadzenie ewidencji środków trwałych będących na stanie Wydziału Sportu,
16) kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.” i podpisem
b) list motywacyjny;
c) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Oola.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko naczelnika wydziału sportu w terminie do dnia 18 kwietnia 2016 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 poz. 2135 ze zm.) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.